K-k-k-offie?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
Wat een weertjeNu koffie drinken, Toon draait toch pas over een half uur
Goed planquote:Op zondag 27 maart 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
Wat een weertjeNu koffie drinken, Toon draait toch pas over een half uur
Een wat?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:28 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik van 17-18 of van 20-21 een uurtje mashups doen?
Alternatief.quote:
kloptquote:
Dan ga je toch nog een uurtje door, kan Toontje het boontje daarnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ga je toch nog een uurtje door, kan Toontje het boontje daarna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar doe ik het dan nog voor![]()
Doenquote:Op zondag 27 maart 2011 15:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik zal dan ook wel een uurtje mixen, als jullie dit zo fijn vinden
Anders doe je uurtje mixen, dan uurtje gitaar voor samzz?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik zal dan ook wel een uurtje mixen, als jullie dit zo fijn vinden
Ik geef alleen geen garantie dat ik tot 6 uur door kanquote:Op zondag 27 maart 2011 15:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Anders doe je uurtje mixen, dan uurtje gitaar voor samzz?
Het ging zo goed, we hebben er een buitenritje aangeplaktquote:Op zondag 27 maart 2011 15:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
![]()
Waar doe ik het dan nog voor
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Anders doe je uurtje mixen, dan uurtje gitaar voor samzz?
Het is er wel perfect weer voorquote:Op zondag 27 maart 2011 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ging zo goed, we hebben er een buitenritje aangeplakt
Komt goedquote:Op zondag 27 maart 2011 16:01 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zet je gewoon met divers tot 18u, roep maar als je moet eten, dan vang ik het wel op.
als jij nu je ding gaat doenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
HEEEEEEJ SWA LUISTER JE GEZELLIG MEE?!
Doegggquote:Op zondag 27 maart 2011 16:03 schreef quaas het volgende:
Sorry sperz, ik luister niet meer, moet mijn PO economie maken Doei iedereen
Succesquote:Op zondag 27 maart 2011 16:03 schreef quaas het volgende:
Sorry sperz, ik luister niet meer, moet mijn PO economie maken Doei iedereen
Én DJ Mallorcaquote:
Heb net anderhalf uur buiten gezeten, ik kreeg helemaal ontwenningsverschijnselenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:09 schreef Driepink het volgende:
waarom zitten mensen binnen?het is prachtig weer!
* sharr zit in de tuinquote:Op zondag 27 maart 2011 16:09 schreef Driepink het volgende:
Ben telkens naar binnen en naar buiten aan het lopen. Hout zagen enzulks!quote:Op zondag 27 maart 2011 16:09 schreef Driepink het volgende:
Anno 2011 geen draadloze stroom hebbenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:11 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik zit ook in de tuin, ga zo naar binnen omdat de laptop bijna leeg is
Wie heeft er wat draadloze stroom voor me?
doet het maar ben even bezigquote:Op zondag 27 maart 2011 16:09 schreef Zokunen het volgende:
Koelkast kan ik van 20-21u een uurtje mashups doen?
Je bent al de 2e in vrij korte tijd die niet op DM reageert dus misschien is er hier iets stuk
Ik heb ambulofobie.quote:
Is opquote:Op zondag 27 maart 2011 16:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Anno 2011 geen draadloze stroom hebben!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Tv staat ook nog eens aanquote:Op zondag 27 maart 2011 16:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Goed voor bij het huiswerk dit
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:13 schreef Driepink het volgende:
ik heb zin om iets te doen
[ afbeelding ]
Batterijenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:13 schreef Watertornado het volgende:
De meeste apparaten die je thuis hebt staan werken op "draadloze" stroom.
Ga dan wat doen.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:13 schreef Driepink het volgende:
ik heb zin om iets te doen
[ afbeelding ]
Ik doelde eigenlijk op de transformator, maar batterijen valt ook goed te keuren.quote:
Tja, eten, drinken, rukken, fokken, naar het terras gaan, voetballen, tv kijken, vrienden opbellen, varen, vissen, naar je oma gaan, met je vriendin iets leuks doen, de auto pakken en naar frankrijk rijden... zoveel mogelijkhedenquote:
Ik hou het ff op hout zagen.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, eten, drinken, rukken, fokken, naar het terras gaan, voetballen, tv kijken, vrienden opbellen, varen, vissen, naar je oma gaan, met je vriendin iets leuks doen, de auto pakken en naar frankrijk rijden... zoveel mogelijkheden
Welke heb je?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
Even andere koptelefoon pakken, krijg pijn aan m'n oren alweer
Ik voel mij niet aangesproken.quote:
Ja daarom dus.quote:
Dat is toch dat apparaat van die microfoon? Zal wel brol van de bovenste plank zijn.quote:
Klopt, is opzich een goed ding, alleen een beetje te klein voor mequote:Op zondag 27 maart 2011 16:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is toch dat apparaat van die microfoon? Zal wel brol van de bovenste plank zijn.
WAT LIEFquote:Op zondag 27 maart 2011 16:22 schreef Driepink het volgende:
iedereen is lelijk behalve Snuf.!
zo, ik ben lui: wat voor genre draait ernu ?
Dankje.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:22 schreef Driepink het volgende:
iedereen is lelijk behalve sharr en goudvis!
Goede post.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:22 schreef Driepink het volgende:
Bedankt.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:22 schreef Driepink het volgende:
Kom jij ook dan? Welke film?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:23 schreef sharr het volgende:
Goudvis ga je mee naar de bios nu met Driepink?
Wat schuif je nu op je kop dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Klopt, is opzich een goed ding, alleen een beetje te klein voor me
Hij was een tikkie langzaamquote:Op zondag 27 maart 2011 16:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik zie het probleem al, de beats kloppen niet helemaal
Oh dat lijkt me een kutfilm. Nee dusquote:Op zondag 27 maart 2011 16:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee ik heb geen zin maar die arme jongen wil welI am number four.
Iets van Trust, is iets groter en zit wat lekkerder daardoorquote:Op zondag 27 maart 2011 16:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat schuif je nu op je kop dan?
welke film wil jij zien dan ?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:25 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me een kutfilm. Nee dus
Dan kan je z'n derde pink niet zien hequote:Op zondag 27 maart 2011 16:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan heb je tijd genoeg om Goudvis op te pikken
Er draaien nu geen leuke films in de biosquote:
Zijn jouw moeder en vader broer en zus?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan kan je z'n derde pink niet zien he![]()
![]()
![]()
DERDE PINK HAHAHA IPV DERDE BEEN:D
![]()
![]()
![]()
als er geen leuke films draaien, waarom zou je meewillen dan ?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:26 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Er draaien nu geen leuke films in de bios
We hadden afgesproken dat je niks zou zeggenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zijn jouw moeder en vader broer en zus?
Maar ik zei net dat ik niet meegingquote:Op zondag 27 maart 2011 16:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
als er geen leuke films draaien, waarom zou je meewillen dan ?logica die ik niet snap
Sorry, hou je nog wel van me?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:27 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
We hadden afgesproken dat je niks zou zeggen
heul niet..quote:Op zondag 27 maart 2011 16:27 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Maar ik zei net dat ik niet meeging
niet echt een reactie van iemand die nee zegt..quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
heul niet..
[..]
niet echt een reactie van iemand die nee zegt..
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:25 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me een kutfilm. Nee dus
www.oaceanviewdoetnietmee.nl/sc/quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net gezien.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
www.oaceanviewdoetnietmee.nl/sc/Hey dat plaatje ken ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Wat een faaaaaalquote:Op zondag 27 maart 2011 16:32 schreef Pizzalucht het volgende:
"[16:32:09.420] De Webconsole-log-API (console.log, console.info, console.warn, console.error) is door een script op deze pagina uitgeschakeld."
Ik begrijp er niks van.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:32 schreef Pizzalucht het volgende:
"[16:32:09.420] De Webconsole-log-API (console.log, console.info, console.warn, console.error) is door een script op deze pagina uitgeschakeld."
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat een faaaaaal___________!
Daarmee kan je zeg maar zien wat javascript doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die pagina heeft het uit gezet
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
Awhh!quote:Op zondag 27 maart 2011 16:30 schreef Ragboer het volgende:
Mijn liefdespraktijken werden bruut verstoord door die klotechat!
hier ontopic hequote:Op zondag 27 maart 2011 16:51 schreef Driepink het volgende:
ff hier verder, irritante chat is irrtant
zolang die chat niet goed werkt ga ik er niet in hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 16:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
hier ontopic he
chat wordt een ander voor gemaakt
Om 5 uur welquote:
Voor jou allesquote:Op zondag 27 maart 2011 16:52 schreef Samzz het volgende:
Ik wil wel graag wish you were here horen straks. Als ik thuis ben
Wish You Were Here is van Pink Floyd?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Om 5 uur wel
[..]
Voor jou alles![]()
Van welke band?
Ik ben altijd in die stadje, zie me shinen op de hoekquote:Op zondag 27 maart 2011 16:53 schreef Driepink het volgende:
aankomende zaterdag overdag stadje in, wie gaat mee, ik meet sharr daar
hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Pink Floydquote:Op zondag 27 maart 2011 16:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Om 5 uur wel
[..]
Voor jou alles![]()
Van welke band?
http://www.youtube.com/re(...)h+you+were+here&aq=fquote:Op zondag 27 maart 2011 16:56 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Wish You Were Here is van Pink Floyd?
Die van Blackmore's Nightquote:Op zondag 27 maart 2011 16:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/re(...)h+you+were+here&aq=f
Zijn wel meer bands met dat nummer
huhquote:Op zondag 27 maart 2011 16:57 schreef Driepink het volgende:
oh, goed punt toon
aankomende zaterdag rotterdam in overdag rond een uur of 2-3
ik meet sharr daar wanneer ze iemand moet afzetten @ trein![]()
hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
ja nou, jij zei toch: als ik 3 uur ben.. enzoquote:Op zondag 27 maart 2011 16:58 schreef sharr het volgende:
[..]
huh2-3? in je vorige post zei je half vijf weet je
In het midden van de planeet zit een flinke vuurbal hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
In de kelder is er geen zon hoor
Ik vind grote steden eng.quote:
gaat nu wel een beetje langzamer als het ontopic moetquote:Op zondag 27 maart 2011 17:17 schreef djkoelkast het volgende:
Ontopic valt er wel minder te vertellen natuurlijk
Sterker nog, die ga ik 14 april live zienquote:Op zondag 27 maart 2011 17:18 schreef Watertornado het volgende:
Megadeth . . . Bestaat dat eigenlijk nog?
Jemig. Was dat niet een van de eerste (thrash)metalbands?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sterker nog, die ga ik 14 april live zien![]()
![]()
Ga jij nog draaien?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:17 schreef djkoelkast het volgende:
Ontopic valt er wel minder te vertellen natuurlijk
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jemig. Was dat niet een van de eerste (thrash)metalbands?
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sterker nog, die ga ik 14 april live zien![]()
![]()
Ooh da's wel wreed.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
![]()
Slayer komt dan ook trouwens
http://eindhoven.blog.nl/(...)gadeth-in-klokgebouwquote:Op zondag 27 maart 2011 17:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh da's wel wreed.Waar ga je naartoe?
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
http://eindhoven.blog.nl/(...)gadeth-in-klokgebouw
In-der-daadquote:
Onwetende mensen,quote:Op zondag 27 maart 2011 17:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Alleen daalt het aantal luisteraars___
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:34 schreef Watertornado het volgende:
Telkens bij het begin van een nummer bij jou, Toon, lijkt het zwaar in de overstuur te gaan.
Aha.. vaag, nog nooit een klacht over gehadquote:Op zondag 27 maart 2011 17:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, het begint en je hoort zwaar overstuur (kraak kraak)
Nee want de vorige drie hadden het ook.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Aha.. vaag, nog nooit een klacht over gehad
Misschien lag het aan de kwaliteit van dit nummer?
Hmm.. weet niet zo snel hoe ik zou moeten fixenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee want de vorige drie hadden het ook.
Heb je iets van dynamische compressie ofzo? Misschien daar klooien met de attack/decay features? Daar heeft koelkast alleen veel meer verstand van.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hmm.. weet niet zo snel hoe ik zou moeten fixen
Wutquote:Op zondag 27 maart 2011 17:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je iets van dynamische compressie ofzo? Misschien daar klooien met de attack/decay features? Daar heeft koelkast alleen veel meer verstand van.
quote:
Heb je die Stutter Blues van John Lee Hooker?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wut
Geen ideeHeb er niet zo'n verstand van
[..]
Ik heb spijtquote:Op zondag 27 maart 2011 17:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je die Stutter Blues van John Lee Hooker?
Ik weet nog wel dat ik ook moeite had met 'm te vinden. Maar dan op plaat. Nummer zal wel ergens uit 1955 ofzo komen.quote:
Ik vind hem wel op youtube, maar kan hem om een of andere reden niet rippenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik ook moeite had met 'm te vinden. Maar dan op plaat. Nummer zal wel ergens uit 1955 ofzo komen.
Bothquote:Op zondag 27 maart 2011 17:46 schreef mr-green het volgende:
Hmmm vanavond: film kijken of ONZ radio luisteren en misschien nog draaien (als er plek is)?
Misschien moet ik eerst m'n mic uitdoen voordat ik een liedje instartquote:Op zondag 27 maart 2011 17:51 schreef Watertornado het volgende:
Daar hoorde je hem dus duidelijk kraken.
buurvrouwenpraatjes mogen in de chatquote:Op zondag 27 maart 2011 17:57 schreef Samzz het volgende:
Kats, de buurvrouw heeft een kledder gekregen![]()
Wat gay zegquote:Op zondag 27 maart 2011 17:57 schreef Verbodsbord het volgende:
je hoorde heel duidelijk kraken toen je praatte en alles
iddquote:Op zondag 27 maart 2011 17:58 schreef Watertornado het volgende:
Maar hij gebruikte toch een koptelefoon?
Dan komt er toch geen geluid bij de mic (of heb je nog monitoren erbij?)quote:
Ik heb hier 2 beeldschermen ja en m'n speakers staan uit natuurlijk.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan komt er toch geen geluid bij de mic (of heb je nog monitoren erbij?)
Zou gewoon de schakelaar kunnen zijn, hoor je wel vaker in zalen etc als de microfoon aan/uit gaat dat ie even kraakt.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan komt er toch geen geluid bij de mic (of heb je nog monitoren erbij?)
Ik heb een USA burger, geen XXL en ik ga niks zeggen.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
We willen je die XXL burger naar binnen horen smakken!
De chat is kudtquote:Op zondag 27 maart 2011 17:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
buurvrouwenpraatjes mogen in de chat
Nieuwe chat werkt prima hoor.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
De chat is kudt
Maar ik houd m'n klep wel
Jij wilt zeggen dat Michael dit bedoelt had voor zijn lied?quote:
Hij verkrachtte het op het moment dat hij het inzongquote:Op zondag 27 maart 2011 18:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat Michael dit bedoelt had voor zijn lied?!
Schiet op, joh! Haterquote:Op zondag 27 maart 2011 18:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij verkrachtte het op het moment dat hij het inzong
Jawel. Ik vind 'm prachtigquote:Op zondag 27 maart 2011 18:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik haat niet. Nooit.
En Jackson heeft mooie nummers, maar Earth Song valt daat niet onder wmb.
die was wel tofquote:Op zondag 27 maart 2011 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Ik vind 'm prachtigIig stukken mooier dan die versie van net, die is gewoon zonde.
Dit was meer een remix.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:20 schreef Samzz het volgende:
Nee, vind ik niet. Nu heb ik sowieso een bijna altijd een hekel aan covers.
Eens met dat laatste.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit was meer een remix.
Maar het is wel zo dat covers vaak minder zijn.
Uitzondering: Live and let die van Guns 'n Roses (cover) is beter dan die van Wings & Paul McMcartney (origineel)
The Baseballs hebben ook Chasing Cars gecoverd, dat lijkt dus echt nergens opquote:Op zondag 27 maart 2011 18:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens met dat laatste.
En ik vind Umbrella van the Baseballs ook beter dan die van Rihanna.
Premix atmquote:Op zondag 27 maart 2011 18:25 schreef Neroje het volgende:
Goedemiddag
Ons aller koelkast in de mix toch?
Kan ik ook tijdens het mixenquote:Op zondag 27 maart 2011 18:26 schreef Neroje het volgende:
[..]
Je leek ook al zo actief in het topic hier
Die ken ik niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:24 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
The Baseballs hebben ook Chasing Cars gecoverd, dat lijkt dus echt nergens op
Helemaal mee eensquote:Op zondag 27 maart 2011 18:30 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vond de andere nummers van The Baseballs maar niks. Alleen Umbrella is leuk.
Mee eensquote:Op zondag 27 maart 2011 18:30 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vond de andere nummers van The Baseballs maar niks. Alleen Umbrella is leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:40 schreef mc-Piel het volgende:
tevens, alle nummers van The Baseballs zijn aids..QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, zo heet die cdquote:Op zondag 27 maart 2011 18:41 schreef mc-Piel het volgende:
Is ultimix een mengeling van ultiem/mix .. of faalde Koelkast gewoon toen hij Multimix wilde typen?
Ah vandaarquote:
Dance, veel remixen van bekende nummers.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:42 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ah vandaar
Maar het is mainstream dance/trance/clubhouse ofzo?
Dan laat ik m'n radio lekker aan staan!quote:Op zondag 27 maart 2011 18:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dance, veel remixen van bekende nummers.
Dan zet ik hem aanquote:Op zondag 27 maart 2011 18:44 schreef djkoelkast het volgende:
Ik mix het volgende uur wel live, deephouse vooral.
Biets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |