K-k-k-offie?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
Wat een weertjeNu koffie drinken, Toon draait toch pas over een half uur
Goed planquote:Op zondag 27 maart 2011 15:25 schreef Samzz het volgende:
Wat een weertjeNu koffie drinken, Toon draait toch pas over een half uur
Een wat?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:28 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik van 17-18 of van 20-21 een uurtje mashups doen?
Alternatief.quote:
kloptquote:
Dan ga je toch nog een uurtje door, kan Toontje het boontje daarnaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ga je toch nog een uurtje door, kan Toontje het boontje daarna
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar doe ik het dan nog voor![]()
Doenquote:Op zondag 27 maart 2011 15:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik zal dan ook wel een uurtje mixen, als jullie dit zo fijn vinden
Anders doe je uurtje mixen, dan uurtje gitaar voor samzz?quote:Op zondag 27 maart 2011 15:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik zal dan ook wel een uurtje mixen, als jullie dit zo fijn vinden
Ik geef alleen geen garantie dat ik tot 6 uur door kanquote:Op zondag 27 maart 2011 15:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Anders doe je uurtje mixen, dan uurtje gitaar voor samzz?
Het ging zo goed, we hebben er een buitenritje aangeplaktquote:Op zondag 27 maart 2011 15:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
![]()
Waar doe ik het dan nog voor
quote:Op zondag 27 maart 2011 15:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Anders doe je uurtje mixen, dan uurtje gitaar voor samzz?
Het is er wel perfect weer voorquote:Op zondag 27 maart 2011 15:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het ging zo goed, we hebben er een buitenritje aangeplakt
Komt goedquote:Op zondag 27 maart 2011 16:01 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zet je gewoon met divers tot 18u, roep maar als je moet eten, dan vang ik het wel op.
als jij nu je ding gaat doenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
HEEEEEEJ SWA LUISTER JE GEZELLIG MEE?!
Doegggquote:Op zondag 27 maart 2011 16:03 schreef quaas het volgende:
Sorry sperz, ik luister niet meer, moet mijn PO economie maken Doei iedereen
Succesquote:Op zondag 27 maart 2011 16:03 schreef quaas het volgende:
Sorry sperz, ik luister niet meer, moet mijn PO economie maken Doei iedereen
Én DJ Mallorcaquote:
Heb net anderhalf uur buiten gezeten, ik kreeg helemaal ontwenningsverschijnselenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:09 schreef Driepink het volgende:
waarom zitten mensen binnen?het is prachtig weer!
* sharr zit in de tuinquote:Op zondag 27 maart 2011 16:09 schreef Driepink het volgende:
Ben telkens naar binnen en naar buiten aan het lopen. Hout zagen enzulks!quote:Op zondag 27 maart 2011 16:09 schreef Driepink het volgende:
Anno 2011 geen draadloze stroom hebbenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:11 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik zit ook in de tuin, ga zo naar binnen omdat de laptop bijna leeg is
Wie heeft er wat draadloze stroom voor me?
doet het maar ben even bezigquote:Op zondag 27 maart 2011 16:09 schreef Zokunen het volgende:
Koelkast kan ik van 20-21u een uurtje mashups doen?
Je bent al de 2e in vrij korte tijd die niet op DM reageert dus misschien is er hier iets stuk
Ik heb ambulofobie.quote:
Is opquote:Op zondag 27 maart 2011 16:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Anno 2011 geen draadloze stroom hebben!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Tv staat ook nog eens aanquote:Op zondag 27 maart 2011 16:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Goed voor bij het huiswerk dit
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:13 schreef Driepink het volgende:
ik heb zin om iets te doen
[ afbeelding ]
Batterijenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:13 schreef Watertornado het volgende:
De meeste apparaten die je thuis hebt staan werken op "draadloze" stroom.
Ga dan wat doen.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:13 schreef Driepink het volgende:
ik heb zin om iets te doen
[ afbeelding ]
Ik doelde eigenlijk op de transformator, maar batterijen valt ook goed te keuren.quote:
Tja, eten, drinken, rukken, fokken, naar het terras gaan, voetballen, tv kijken, vrienden opbellen, varen, vissen, naar je oma gaan, met je vriendin iets leuks doen, de auto pakken en naar frankrijk rijden... zoveel mogelijkhedenquote:
Ik hou het ff op hout zagen.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tja, eten, drinken, rukken, fokken, naar het terras gaan, voetballen, tv kijken, vrienden opbellen, varen, vissen, naar je oma gaan, met je vriendin iets leuks doen, de auto pakken en naar frankrijk rijden... zoveel mogelijkheden
Welke heb je?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
Even andere koptelefoon pakken, krijg pijn aan m'n oren alweer
Ik voel mij niet aangesproken.quote:
Ja daarom dus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |