quote:Momenteel heeft60 filialen in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht, Noord-Brabant en Gelderland. Het service-centrum en distributiecentrum zijn gevestigd in Alphen aan den Rijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
Stand deel 2178quote:
Niet volgens de spoiler.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:55 schreef tong80 het volgende:
Harrie Decheiver door Gorlukovitc. Decheiver heeft daarna nooit meer dat niveau kunnen bereiken.
Stand deel 2178quote:
Polen ?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:22 schreef oske45 het volgende:
Haha tong is hier toch de Voetbalkenner ;-). Dan heb je aan mij ook een goeie dacht ik zo! Kennisgebied numero uno.
Herkansing voor tong: -sorry, maar lukt me via iPhone niet om vraag in bold te zetten-:
Tegen welke tegenstander speelde Berry van Aerle zijn eerste en ook laatste interland? Grappig feitje is dat het ook allebei op dezelfde datum was.
Stand deel 2178quote:Op maandag 28 maart 2011 12:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Polen ?
En ik wil je wel uitdagen qua voetbalkennis. Moet je in het sub-forum voetbal gaan posten in het voetbaltriviant topic.
Ik daag je uit.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:09 schreef oske45 het volgende:
Haha, Polen is goed! Wil iemand aub de stand bijwerken? Mijn dank is groot!
En ben fervent quizzer, alleen heb ik er helaas absoluut niet de tijd voor om non-stop op quizfora te zitten. Ik zou de challenge overigens best aandurven ;-)
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik daag je uit.
Als we gaan kwissen zit je later op je knieën mij te aanbidden en god te bedanken dat het over is.
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik daag je uit.
Als we gaan kwissen zit je later op je knieën mij te aanbidden en god te bedanken dat het over is.
Haha, ik denk het serieus niet ;-).
Stand deel 2178quote:
normaal wordt er naar een kwartier a een half uur wel een hint gegeven of een nieuwe vraag gesteld.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:20 schreef oske45 het volgende:
Niemand? Hoe lang wachten jullie op een correct antwoord?
helpt me nietsquote:Op maandag 28 maart 2011 16:52 schreef oske45 het volgende:
Laatste hint: achternaam begint met een w.
Godver, ik las sprookje.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:27 schreef oske45 het volgende:
Ok meneer nightcowboy. Voornaam is hetzelfde als een spookje....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |