Roy Orbison was volgens mij niet eens slechtziend. Bij zijn eerste tv optreden had ie last van de studiolampen. Zette een donkere bril op om geen last te hebben. Hij kreeg succes en bleef de bril ophouden als handelsmerk.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:17 schreef oske45 het volgende:
Al twijfel ik altijd over orbison, volgens mij slechtziend.
Geen dank.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:20 schreef oske45 het volgende:
Als iemand wil, graag vraag in bold zetten, dank!
Waarom reken je het antwoord dan goedquote:Op zondag 27 maart 2011 14:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Roy Orbison was volgens mij niet eens slechtziend. Bij zijn eerste tv optreden had ie last van de studiolampen. Zette een donkere bril op om geen last te hebben. Hij kreeg succes en bleef de bril ophouden als handelsmerk.
Omdat ik denk dat het volgens mij is.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Waarom reken je het antwoord dan goed
Morse murders.quote:Op zondag 27 maart 2011 10:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
Waar hebben Ian Brady en Myra Hindley hun bekendheid aan te 'danken'?
Een aantal kindermoorden in de buurt van Manchester eind jaren 60.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 14:46 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Een aantal kindermoorden in de buurt van Manchester eind jaren 60.
Suffer Little Children van The Smiths gaat er over.
Okquote:Op zondag 27 maart 2011 14:46 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Een aantal kindermoorden in de buurt van Manchester eind jaren 60.
Suffer Little Children van The Smiths gaat er over.
Ken je 'In cold blood' ?quote:Op zondag 27 maart 2011 14:51 schreef krapula het volgende:
[..]
.
Ik moet bekennen dat ik er ook nooit van had gehoord totdat ik er een essay over las van Theodore Dalrymple..
Geen idee of oske nog online is, dus Check!quote:
Moet je eens doen. Klassiekerquote:Op zondag 27 maart 2011 14:58 schreef krapula het volgende:
Capote toch? Ken het alleen van naam, niet gelezen.
Stand # 2178quote:
Wie postte net de vraag wie won net Gent-Wevelgem ?quote:
Stand # 2178quote:
Laat dat met drie in één post maar zitten ook. Nodeloos allemaal.quote:
Je hebt uiteindelijk de derde goede (na Limón en appel) met kokos, dus ik vind het wel bestquote:Op zondag 27 maart 2011 16:59 schreef Farenji het volgende:
Een punt voor een onvolledig en onjuist antwoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |