Beetje subjectieve vraag natuurlijk. Wesley Verhoek staat nu ook bovenaan, maar die gaat toch echt geen prijzen pakken. Blijkbaar werd het collectief van Ajax destijds beter geacht dan de individuele spelers.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:45 schreef tong80 het volgende:
Stand # 2178
1 Krapula
Ajax won dat seizoen vrijwel alles tot en met de EC-1. En toch werd Nilis voetballer van het jaar.
Het gaat hier wel over algemene kennis hé ...quote:
Het is niet ingewikkeld hoor. je moet het alleen even weten.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:23 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Het gaat hier wel over algemene kennis hé ...
Ja dat is wel vaker zo hé.quote:Op zondag 27 maart 2011 12:24 schreef ß het volgende:
[..]
Het is niet ingewikkeld hoor. je moet het alleen even weten.
Ik wou het even aanhalen, ben wegquote:
Shit ben er nog voor opgestaan vanochtend ga ik een andere vraag beantwoordenquote:Op zondag 27 maart 2011 12:59 schreef ß het volgende:
De hypothese van panspermia of panspermie houdt in dat het leven verspreid in het heelal voorkomt, en dat het leven op Aarde niet op de Aarde zelf is ontstaan. Het leven op Aarde is het gevolg van een "besmetting" met organismen uit de ruimte. Het leven op Aarde kent sindsdien wel zijn eigen geschiedenis.
Doe mij dan maar de winnaar van de Formule 1 Grand Prix vanochtend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |