Waarschijnlijk omdat hij niet stotterdequote:Op woensdag 15 juni 2011 17:32 schreef alors het volgende:
Ik had Ot ook niet herkendik vroeg me nog af waar hij gebleven was...
quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:43 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat hij niet stotterde
Vandaar!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:44 schreef alors het volgende:
[..]Nee ik zat ook half Pinkpop te kijken en heb van die scenes op zijn werkplek niet echt veel meegekregen.
Precies deze.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:05 schreef Twinkle20 het volgende:
Goed opgezet! Eindelijk weer wat fatsoenlijks op de zondagavond. Ik ben fan!
quote:Mishandeling
De vijfde aflevering van Van God los is één van de heftigste ooit. Drie plattelandsjongens gaan een dagje Amsterdam in om te feesten, zuipen en blowen. Elders in de hoofdstad openen twee mannen een homokroeg. Diezelfde dag zijn ze getuige van een gruwelijke mishandeling. Kroegeigenaar Alan is helemaal klaar met de bestaande homohaat. In een zeer ongelukkige setting lopen de plattelandsjongens en de kroegbaas elkaar tegen het lijf. De heftige confrontatie eindigt in een ramp.
Ohnee Fos heeft ook nog in Spangas gespeeld als homoquote:Op zondag 19 juni 2011 20:28 schreef Specularium het volgende:
Ohja, Spangalis heeft vakantie natuurlijk.
Bedoel je die halve dragqueen (in spangas)?quote:Op zondag 19 juni 2011 20:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ohnee Fos heeft ook nog in Spangas gespeeld als homoen hoe heette hij toen ook alweer?
nee gek, hij had met Flip, ohja die dragqueenook. Ik heb het over die nu steeds zp agressief is, ik google wel ff. Hij speelde Fos in GTSTquote:Op zondag 19 juni 2011 20:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bedoel je die halve dragqueen (in spangas)?
Ja, GTST, kijk ik toch niet, gek.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:33 schreef alors het volgende:
[..]
nee gek, hij had met Flip, ohja die dragqueenook. Ik heb het over die nu steeds zp agressief is, ik google wel ff. Hij speelde Fos in GTST
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:33 schreef Specularium het volgende:
Die Rogier (groene capuchon) zou trouwens zo de zoon van Theo Maassen kunnen zijn.
we zullen het zienquote:Op zondag 19 juni 2011 20:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
En hij wordt juist op het spoor geflikkerd, let maar op.
Of heb ik het nu verraden?
Vind je? Vind ik totaal niet. Maar volgens mij is dit zijn eerste echte rol. Zijn IMDB is verder namelijk leeg.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:40 schreef Specularium het volgende:
Hij lijkt echt belachelijk veel op Theo, oogopslag, mimiek.
Ja vond ik ookquote:Op zondag 19 juni 2011 20:42 schreef roos85 het volgende:
Die Jonas (?) die net de gsm kwam brengen, die heeft aardig wat van Valerio weg
Hij had het net met die ketting geven weer heel erg.quote:Op zondag 19 juni 2011 20:41 schreef alors het volgende:
[..]
Vind je? Vind ik totaal niet. Maar volgens mij is dit zijn eerste echte rol. Zijn IMDB is verder namelijk leeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |