zoiets heb ik ook ergens gelezen met de aankondiging. BNN zei dat het toevallig was dat deze naam gekozen isquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:45 schreef Psy-freak het volgende:
Het heeft weinig met de film te maken.
Volgens een van de regie-assistentes heeft het er echt niets mee te maken verder.quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
zoiets heb ik ook ergens gelezen met de aankondiging. BNN zei dat het toevallig was dat deze naam gekozen is
Ik kijk graag publieke omroep "troep". Beter dan die Amerikaanse baggerfilms.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:29 schreef Slurrrrp het volgende:
BNN![]()
En de serie speelt zich af in een mooi warm zonnig land?
Ze moeten er natuurlijk wel zelf iets aan hebben...
Echt afschaffen deze publieke-omroep-troep
Vijftien jaar voor moord op zwangere vrouwquote:Op zondag 22 mei 2011 21:33 schreef chukchuk het volgende:
Weet iemand het echte verhaal achter de eerste aflevering, bijvoorbeeld de echte naam van Tilly?
Thanksquote:Op zondag 22 mei 2011 21:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Vijftien jaar voor moord op zwangere vrouw
Heel apart inderdaad.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:50 schreef bloodymary het volgende:
Ik vond het wel vreemd dat die Kim niet meer weerstand bood.
Morgenavondquote:Op zondag 22 mei 2011 21:45 schreef RaymanNL het volgende:
Vanavond op Net5 trouwens het ware verhaal bij het programma Moordvrouwen.
het was interessanter omdat het echt gebeurt isquote:Op zondag 22 mei 2011 21:29 schreef bloodymary het volgende:
Vond de eerste aflevering best leuk. Goed hoe ze die sfeer in dat milieu wisten te brengen.
Verschillend t.o.v. de TV-aflevering, bedoel je?quote:Op maandag 23 mei 2011 22:57 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het stuk in Moordvrouwen is wel erg verschillend met wat er is gebeurd.
Ook, en het arrest van deze zaak. Moordvrouwen is gemaakt met het verhaal van de dader volgens mij.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Verschillend t.o.v. de TV-aflevering, bedoel je?
Dus jij denkt dat de zussen wel degelijk met opzet de politie richting zelfmoord probeerde te pushen? Chloor, zelfmoordbrief etc..quote:Op maandag 23 mei 2011 23:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ook, en het arrest van deze zaak. Moordvrouwen is gemaakt met het verhaal van de dader volgens mij.
Ja, is toch ook bewezen en daar zijn ze toch ook voor veroordeeld?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:51 schreef chukchuk het volgende:
Dus jij denkt dat de zussen wel degelijk met opzet de politie richting zelfmoord probeerde te pushen? Chloor, zelfmoordbrief etc..
Daar wilde ik idd net een nieuw topic over posten... nl dat deze serie en Moordwijven beiden hetzelfde verhaal hadden.quote:Op zondag 22 mei 2011 21:45 schreef RaymanNL het volgende:
Vanavond op Net5 trouwens het ware verhaal bij het programma Moordvrouwen.
Ja! Volgens mij is het hemquote:
Hij heet Mark Ram in het echt, kan zo op internet nog niks vinden, misschien straks bij de aftitelingquote:
Had ik ook al op gezochtquote:Op zondag 29 mei 2011 20:50 schreef alors het volgende:
[..]
Hij heet Mark Ram in het echt, kan zo op internet nog niks vinden, misschien straks bij de aftiteling
jaaa precies, toen was Koops ook de bad guy der bad guys!!quote:Op zondag 29 mei 2011 20:54 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
In Unit 13 zat ook een Koops.![]()
Ik heb Kinky () btw nog niet herkent.
Ik was echt stomverbaasd toen ik haar zag. Mijn hele beeld op haar acteerprestaties is totaal veranderd. Ze was echt goed, overtuigend en geen schim van dat irritant wijf die ik altijd kende.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:54 schreef Roguee het volgende:
Ik vond Georgina behoorlijk indrukwekkend. Wel toevallig dat dit verhaal vanavond in Moordvrouwen komt, zeker kijken.
Önder Dogan bedoel je.quote:
Het klinkt allemaal weer bijzonder vernieuwend en indrukwekkend.quote:Volgens een regie-assistente die ik ken gaat het over moorden die worden gepleegd om verschillende redenen.
Heb je de serie überhaupt al gezien?quote:Op maandag 6 juni 2011 01:06 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal weer bijzonder vernieuwend en indrukwekkend.
Ja, maar fijn dat jij je wel hebt vermaakt.quote:Op maandag 6 juni 2011 12:34 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Heb je de serie überhaupt al gezien?
Verder vond ik dit echt een mooie en indrukwekkende aflevering. Zonde, inderdaad, dat hier zo weinig mensen naar kijken.
Als je echt niets zinnigs te melden hebt, ga dan gewoon weg. Dit is gewoon irritant.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:23 schreef Absurditeit het volgende:
De boerenkool-gemeenschap is al snel tevreden.
quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:09 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Als je echt niets zinnigs te melden hebt, ga dan gewoon weg. Dit is gewoon irritant.
Volgens mij zouden er in totaal 9 komen.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:11 schreef tompsv18 het volgende:
Mooi verhaal wederom, al vond ik de vorige afleveringen mooier. Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk nog?
quote:Op zondag 22 mei 2011 21:35 schreef golfer het volgende:
Wat een kinder-puberserie.
Had er meer van verwacht.
De enige die nog een beetje overtuigend acteerde was Verbaan, de rest was echt heel erg slecht.
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:59 schreef golfer het volgende:
Goed getypecast weer en redelijk gespeeld.![]()
Voor Nederlandse begrippen prima dramaserie.
De conciėrge uit Fort Alpha herkende ik maar wie was Ot dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:34 schreef Magnificat het volgende:
Vond deze aflevering wat matig. Volgende week zag er veelbelovend uit.
Even terzijde; heerlijke Forth Alpha flashback met Mads Wittermans ( Ot) en Felix Burleson ( congiėrge Frenk Peroti).
En ohja de Tos ( de vader van Otje) had ook nog een rolletje.
Mi wel leuk dat ze een blik met deels " oude" bekende acteurs hebben open getrokken.
De chef/baas in die werkplaats.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:42 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
De conciėrge uit Fort Alpha herkende ik maar wie was Ot dan?
Nee dat was Tos ( de vader van Otje, boek Annie mg Schmidt).quote:
Oh, heb Ot naar Tos vertaaldquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:14 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Nee dat was Tos ( de vader van Otje, boek Annie mg Schmidt).
Ot ( Mads Wittermans) was de collega van Stanley in het metaalbedrijf, die hem elke keer zat af te zeiken. En die later de bestelauto vol met laptops jatte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |