komt door de alcoholquote:Op zondag 27 maart 2011 03:38 schreef leolinedance het volgende:
Je kunt niet fatsoenlijk Nederlands typen maar wél een M3 rijden? Volgens mij doe ik iets fout...
Beetje flauwe aanname dit,quote:Op zondag 27 maart 2011 04:03 schreef xyzyx het volgende:
Heb je die m3 een maand geleden gekocht TS?
Gaat er niet om welke auto het is. Het is meer de combinatie... Zou TS ook ritjes maken van +25km?quote:
heb hem geerft van een welvarende opaquote:Op zondag 27 maart 2011 04:24 schreef n0ir het volgende:
Is die M3 van je pa of heb je een goeie baan?
Of ben je crimineel?
Jezelf beter vinden omdat je een ander geloof hebt en tot een andere subcultuur behoort. Waarbinnen onderscheiding ten opzichte van de maatschappij voornamelijk plaaatsvindt door zich vervelend te gedragen.quote:
houdt in dat 10 procent ng verstand heeft in ieder gevalquote:Op zondag 27 maart 2011 12:58 schreef AwesomeSauce het volgende:
Oja, 90% van FOK! is rechts en zionistisch dus met een ondertitel als ''Free Free Palestine!' (![]()
![]()
) kom je niet ver hier. Als je steun zoekt ga maar naar forum.turk.nl ofzoiets.
-edit-
Ottomaan![]()
Respect voor Ottomanen, anders sprak jij misschien geen nederlandsquote:Op zondag 27 maart 2011 12:58 schreef AwesomeSauce het volgende:
Oja, 90% van FOK! is rechts en zionistisch dus met een ondertitel als ''Free Free Palestine!' (![]()
![]()
) kom je niet ver hier. Als je steun zoekt ga maar naar forum.turk.nl ofzoiets.
-edit-
Ottomaan![]()
Die 10 procent is turks/marokaans/koerdisch/noem-ver-land-uit-afrika-s en heeft dus geen verstand.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:07 schreef amenth het volgende:
[..]
houdt in dat 10 procent ng verstand heeft in ieder geval
geen respect voor hun nakomelingen...quote:Op zondag 27 maart 2011 14:09 schreef rumiii het volgende:
[..]
Respect voor Ottomanen, anders sprak jij misschien geen nederlands
Zo een gare ouwe M3 koop je voor een appel en een ei. Dat is zelfs met een McDonalds salaris prima bij elkaar te sparen hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 03:38 schreef leolinedance het volgende:
Je kunt niet fatsoenlijk Nederlands typen maar wél een M3 rijden? Volgens mij doe ik iets fout...
Turkije is niet wat het is geweest, komt o.a door de man in UI van TS , maar dat terzijde, Turken.zijn ook aziaten, en aziaat hoeft geen chinees te zijnquote:Op zondag 27 maart 2011 14:37 schreef AwesomeSauce het volgende:
Geen
[..]
Die 10 procent is turks/marokaans/koerdisch/noem-ver-land-uit-afrika-s en heeft dus geen verstand.
Wel respect voor de aziaten !
[..]
geen respect voor hun nakomelingen...
snap jij t welquote:Op zondag 27 maart 2011 14:41 schreef rumiii het volgende:
[..]
Turkije is niet wat het is geweest, komt o.a door de man in UI van TS , maar dat terzijde, Turken.zijn ook aziaten, en aziaat hoeft geen chinees te zijn
kost mij hoop ellende!quote:Op zondag 27 maart 2011 16:18 schreef VGAverzekering het volgende:
Komt omdat je Turks bent!
Was je toevallig die gozer bij Wegmisbruikers?
nee man hoop er wel keer in te komenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:18 schreef VGAverzekering het volgende:
Komt omdat je Turks bent!
Was je toevallig die gozer bij Wegmisbruikers?
ongegrond klacht by the way!quote:Op zondag 27 maart 2011 03:38 schreef leolinedance het volgende:
Alleen met de huidige benzineprijzen (en de onderhoudskosten van zo'n ding) wordt kilometers maken wat moeilijk met zo'n inkomen. Maar hé, ik heb wél een M3!quote:Op zondag 27 maart 2011 14:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Zo een gare ouwe M3 koop je voor een appel en een ei. Dat is zelfs met een McDonalds salaris prima bij elkaar te sparen hoor
nee? Ik heb een redlijk nieuwe m3 en is mijnquote:Op zondag 27 maart 2011 16:56 schreef Fubupower het volgende:
Jij was toch die Turk die die M3 samen met 15 vrienden had gekocht en er dan om de beurt in reden?
En dan nog een klacht durven plaatsen ook stuk buitenlands tuig.quote:Op zondag 27 maart 2011 03:35 schreef amenth het volgende:
de eerste keer was egter wel terecht ik was slippend rondjes aan het rijden op een parkeerplaats staat er halverwege mn rondje opeens politieauto voor me![]()
nix mis meequote:Op zondag 27 maart 2011 18:31 schreef Zolder het volgende:
[..]
En dan nog een klacht durven plaatsen ook stuk buitenlands tuig.
wtfquote:Op maandag 28 maart 2011 01:36 schreef Basisgegevens het volgende:
Ik behoor tot 'n minderheid in mijn buurt en ik word ook wel eens gediscrimineerd.
'Hee, daar heb je die blanke!' En als ik dan roep dat die Algerijn de snor van z'n moeder moet scheren, moet ik 't weer op 'n lopen zetten. Gezeik.
Bij jouw om de hoek. Zo gaat het zo'n beetje in heel nederland.quote:
Dit krijgen we dalijk in héél Nederlandsquote:Op maandag 28 maart 2011 01:36 schreef Basisgegevens het volgende:
Ik behoor tot 'n minderheid in mijn buurt en ik word ook wel eens gediscrimineerd.
'Hee, daar heb je die blanke!' En als ik dan roep dat die Algerijn de snor van z'n moeder moet scheren, moet ik 't weer op 'n lopen zetten. Gezeik.
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:29 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
Bij jouw om de hoek. Zo gaat het zo'n beetje in heel nederland.
Crimineel die niet doorheeft wat voor schade hij aanricht
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:29 schreef AwesomeSauce het volgende:
[..]
Bij jouw om de hoek. Zo gaat het zo'n beetje in heel nederland.
Crimineel die niet doorheeft wat voor schade hij aanricht
De eerste aanhouding was 30 km van de eerst vandaan dus dat zal wel nietquote:Op maandag 28 maart 2011 15:36 schreef Tommsch het volgende:
Goh TS, misschien hebben die agenten van je eerste aanhouding wel even doorgegeven dat men een bepaalde M3 met jouw kenteken in de gaten moet houden, omdat ze hem eerder al rondjes driftend aantroffen.
Als ik dan als agent moest kiezen uit een setje auto's om te controleren zou ik ook voor die van jou gaan. Nee het zal vast racisme zijn, laten we daar bij voorbaat maar vast vanuit gaan.
Overigens ja natuurlijk heb ik altijd mijn autopapieren bij me, waarom niet? Zo snel raak je ze niet kwijt, en als je deeltje 3(oud) of 2(nieuw) maar thuis laat, dan is het nog geen ramp.
Haha, denk je echt dat palestijnen bestaan. LOLquote:Op zondag 27 maart 2011 14:07 schreef amenth het volgende:
[..]
houdt in dat 10 procent ng verstand heeft in ieder geval
Hm ja okee, dat verkleint de kans wel. Toch zou ik als agent sneller een M3 aanhouden, je ziet toch dat de mensen die dergelijke auto's kopen om lekker in te kunnen scheuren en driften ook regelmatig degenen zijn die scherpe voorwerpen of ander illegaal spul vervoeren.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef amenth het volgende:
[..]
De eerste aanhouding was 30 km van de eerst vandaan dus dat zal wel niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |