abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94715855
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:29 schreef AwesomeSauce het volgende:

[..]

Bij jouw om de hoek. Zo gaat het zo'n beetje in heel nederland.
Crimineel die niet doorheeft wat voor schade hij aanricht :')
:')
Ne mutlu Türküm diyene
pi_94716229
Goh TS, misschien hebben die agenten van je eerste aanhouding wel even doorgegeven dat men een bepaalde M3 met jouw kenteken in de gaten moet houden, omdat ze hem eerder al rondjes driftend aantroffen.

Als ik dan als agent moest kiezen uit een setje auto's om te controleren zou ik ook voor die van jou gaan. Nee het zal vast racisme zijn, laten we daar bij voorbaat maar vast vanuit gaan.

Overigens ja natuurlijk heb ik altijd mijn autopapieren bij me, waarom niet? Zo snel raak je ze niet kwijt, en als je deeltje 3(oud) of 2(nieuw) maar thuis laat, dan is het nog geen ramp.
pi_94716614
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 15:36 schreef Tommsch het volgende:
Goh TS, misschien hebben die agenten van je eerste aanhouding wel even doorgegeven dat men een bepaalde M3 met jouw kenteken in de gaten moet houden, omdat ze hem eerder al rondjes driftend aantroffen.

Als ik dan als agent moest kiezen uit een setje auto's om te controleren zou ik ook voor die van jou gaan. Nee het zal vast racisme zijn, laten we daar bij voorbaat maar vast vanuit gaan.

Overigens ja natuurlijk heb ik altijd mijn autopapieren bij me, waarom niet? Zo snel raak je ze niet kwijt, en als je deeltje 3(oud) of 2(nieuw) maar thuis laat, dan is het nog geen ramp.
De eerste aanhouding was 30 km van de eerst vandaan dus dat zal wel niet
Ne mutlu Türküm diyene
  maandag 28 maart 2011 @ 15:51:17 #54
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94716911
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 14:07 schreef amenth het volgende:

[..]

houdt in dat 10 procent ng verstand heeft in ieder geval
Haha, denk je echt dat palestijnen bestaan. LOL
dat zijn gewoon arabieren die land willen jatten van die arme Joden.
israël is voor joden alleen en vroeger was turkije ook van de joden. zij gaan turkije binnenkort overnemen en de turken de zee in jagen.

palestijnen :')
Op zaterdag 12 maart 2011 om 01:05:55 zei Redskillz:
*plaatje van een net wat te dikke neger*
OMG HE SAID THE N WORD! OMG HE SAID THE N WORD!
pi_94717004
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 15:46 schreef amenth het volgende:

[..]

De eerste aanhouding was 30 km van de eerst vandaan dus dat zal wel niet
Hm ja okee, dat verkleint de kans wel. Toch zou ik als agent sneller een M3 aanhouden, je ziet toch dat de mensen die dergelijke auto's kopen om lekker in te kunnen scheuren en driften ook regelmatig degenen zijn die scherpe voorwerpen of ander illegaal spul vervoeren.

Vanuit de gedachte dat je ze niet allemaal kan controleren en dus beter de auto kan nemen waar je het meeste kans hebt om wat te vinden, zou ik eerder jouw M3 aanhouden dan een klein stadsautootje of een leasebak.

Heeft in mijn geval weinig te maken met dat je een turk bent, maar met je autokeuze. Zelfde gold een periode met Lonsdale dragend mensen, er bestaat een zeker (voor)oordeel over die personen. Je mag het wel kopen, maar je loopt het risico dat ze je met een groep identificeren.
pi_94718277
Zo, ben ik weer. Deze blanke boy rockt de hele buurt.
pi_94718732
TS rijdt in een BMW m3 :') :') achterstandspauper _O-
pi_94719217
Hugo Boss-avatar :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')