Nee, man. Ik heb het afgesloten, heb geen zin om te gaan kloten zo laat en zo dronkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Weltrustequote:Op zondag 27 maart 2011 01:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga slapen, ik kan niet tinychatten en niet skypen
Tot morgen
Slaap lekkerquote:Op zondag 27 maart 2011 01:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga slapen, ik kan niet tinychatten en niet skypen
Tot morgen
Slaap lekkerquote:Op zondag 27 maart 2011 01:17 schreef mistermaniac het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Morgen nog genoeg te doen, ookal is het zondag
Weltrustequote:Op zondag 27 maart 2011 01:17 schreef mistermaniac het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Morgen nog genoeg te doen, ookal is het zondag
quote:
Er bestaat toch nog wel zoiets als een lat-relatie, of is dat voor de jaren 2011 ?quote:Op zondag 27 maart 2011 01:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]niet??? waar ben je dan? ik zit hier echt wel alleen
Jawel maar dat is toch juist voor het weekendquote:Op zondag 27 maart 2011 01:27 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Er bestaat toch nog wel zoiets als een lat-relatie, of is dat voor de jaren 2011 ?
Oke, dan kom ik er nu aanquote:Op zondag 27 maart 2011 01:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jawel maar dat is toch juist voor het weekend
Wel opschieten hequote:
weet je wat ik post hem gewoon hierquote:Op zondag 27 maart 2011 01:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
conclusie: ze wil je piemel niet zien
en geef haar eens ongelijk
* Carooltje79 wil hem wel zien hoorquote:
Helaas, ik wou in mn auto stappen, houdt mn auto me tegen omdat ik c1000 bier op heb...quote:
Ja ja smoesjes hequote:Op zondag 27 maart 2011 01:31 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Helaas, ik wou in mn auto stappen, houdt mn auto me tegen omdat ik c1000 bier op heb...zal nog de trein proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enjoy
Geen smoesjes of wel smoesjes... ik zal nooit en te nimmer bij jou om 2 uur aanwezig zijn...quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:33 schreef Viro het volgende:
Nou nou lekker genieten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enjoy
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:33 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Geen smoesjes of wel smoesjes... ik zal nooit en te nimmer bij jou om 2 uur aanwezig zijn...![]()
![]()
Ik lust slik graag cookiesquote:
ja dit inderdaad?quote:Op zondag 27 maart 2011 01:47 schreef gewoonfaye het volgende:
mmaar waarom was ze een aandachtshoer?
Helaas, de trein reit niet meer, ik kom dus niet meer op tijdquote:
nee dat ga je niet meer redden inderdaadquote:Op zondag 27 maart 2011 01:49 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Helaas, de trein reit niet meer, ik kom dus niet meer op tijd
Ik kom over vijf minuten.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee dat ga je niet meer redden inderdaad
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee dat ga je niet meer redden inderdaad
Wat wil je komen doen dan?? enne jij bent?quote:
Komen doen?quote:Op zondag 27 maart 2011 01:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wat wil je komen doen dan?? enne jij bent?
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:52 schreef MarkM het volgende:
[..]
Komen doen?Ik bedoelde gewoon komen..
quote:
ja, headset aansluitquote:Op zondag 27 maart 2011 01:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Op mijn mobiel, kan dat?
Want dan hobbel ik even naar beneden
Slaap lekkerquote:Op zondag 27 maart 2011 03:01 schreef humorduck28 het volgende:
* humorduck28 gaat antispam... en tot morgen
tsjaquote:Op zondag 27 maart 2011 03:02 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
u2.. helaas was de trein en de brug te laat...
eerst een foto...quote:Op zondag 27 maart 2011 03:05 schreef gewoonfaye het volgende:
Halllloooo ik zit nu vet koud in een hokje in pyjama, help me met Skype
Wat moet je weten?quote:Op zondag 27 maart 2011 03:05 schreef gewoonfaye het volgende:
Halllloooo ik zit nu vet koud in een hokje in pyjama, help me met Skype
Dat heb ik toch al?quote:Op zondag 27 maart 2011 03:07 schreef Viro het volgende:
[..]
djkoelkast & viroootje toevoegen op skype
Eeej jij ging naar bedquote:
Jo lamaquote:Op zondag 27 maart 2011 03:21 schreef Lama443 het volgende:
Euh jongens, ik ben de enige luisteraar op me blackberry :p
Ik probeer skype te krijgen op me bb...
quote:Als men zijn poken dan tegen die van een ander houdt, worden de gegevens radiografisch uitgewisseld.
leuke vooruitzicht voor je zelf danquote:Op zondag 27 maart 2011 03:28 schreef gewoonfaye het volgende:
Maar ik ben erfelijk belast: iedereen in mijn familie is seksistisch of vreemdganger of homo
quote:Op zondag 27 maart 2011 03:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Móet ik niet eerst naatje even doen? En alle andere maagdjes?
Ik eerst.quote:Op zondag 27 maart 2011 03:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ken nog genoeg fokkers uit Gouda en omstrekenquote:Op zondag 27 maart 2011 03:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Oh nee, naatje wil me niet, dat was ik nog aan het vertellen
Daar begint het alquote:Op zondag 27 maart 2011 03:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jij bent te jong, kom maar terug als je knakworst een braadworst is
quote:Op zondag 27 maart 2011 03:32 schreef Carooltje79 het volgende:
tijd om naar bed te gaan
Fijne avond
ik ben stiekem ook maagd, anaal natuurlijk. Mag jij me komen ontmaagdenquote:Op zondag 27 maart 2011 03:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Pfff, valt bent meequote:Op zondag 27 maart 2011 03:33 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ben stiekem ook maagd, anaal natuurlijk. Mag jij me komen ontmaagden![]()
heel fout
Dus ze mag je met een strap on ontmaagden?quote:Op zondag 27 maart 2011 03:33 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ben stiekem ook maagd, anaal natuurlijk. Mag jij me komen ontmaagden![]()
heel fout
quote:Op zondag 27 maart 2011 03:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dus ze mag je met een strap on ontmaagden?
Het is wel eens 5u geworden livequote:Op zondag 27 maart 2011 03:34 schreef Driepink het volgende:
ik wist eigenlijk niet dat mensen nog zo lang opbleven bij radio onzin...
Eigenlijk is het pas 2:34 hehquote:Op zondag 27 maart 2011 03:34 schreef Driepink het volgende:
ik wist eigenlijk niet dat mensen nog zo lang opbleven bij radio onzin...
niet groter dan 5 cmquote:Op zondag 27 maart 2011 03:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dus ze mag je met een strap on ontmaagden?
Allemaal kutspellen, gewoon Fall Out New Vegas spelenquote:Op zondag 27 maart 2011 03:35 schreef Driepink het volgende:
even een hele andere plek als normaal, maar..
wet iemand of Sengoku Basara: Samurai Heroes een beetje een goed spel is? want ik moet nog een een paar dagen wachten op dynasty warriros 7 (5 was mijn laatste, helemaal grijs gespeeld) maar ik dacht misschien is dat wel wat..
quote:Op zondag 27 maart 2011 03:36 schreef quaas het volgende:
[..]
Allemaal kutspellen, gewoon Fall Out New Vegas spelen
KUTquote:Op zondag 27 maart 2011 03:36 schreef gewoonfaye het volgende:
Zolang iedereen maar doorheeft dat ik eren grapje maak
Behalve over mn pa, familie en zus
Ik vond dat over Blackberries niet zo leukquote:Op zondag 27 maart 2011 03:36 schreef gewoonfaye het volgende:
het is onz radio, nemen nooit iets serieusquote:Op zondag 27 maart 2011 03:36 schreef gewoonfaye het volgende:
is gewoon een feitquote:Op zondag 27 maart 2011 03:37 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik vond dat over Blackberries niet zo leuk
Dat was ook geen grapje. Ondingenquote:Op zondag 27 maart 2011 03:37 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik vond dat over Blackberries niet zo leuk
nou ik heb daar wel zin in moet ik zeggenquote:Op zondag 27 maart 2011 03:39 schreef Viro het volgende:
[..]
het is onz radio, nemen nooit iets serieus
Neeh, heb niets gedaan vandaagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ok dan is het goedquote:Op zondag 27 maart 2011 03:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ieder zn ding, verder hou ik van je
niet serieus nemen, is onz radio. Nadruk ligt op onz.quote:
fuck de hemel danquote:Op zondag 27 maart 2011 03:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
IN DE HEMEL IS GEEN BIER, DAAROM DRINKEN WIJ HET HIER![]()
![]()
kom op msn danquote:Op zondag 27 maart 2011 03:51 schreef Viro het volgende:
[..]
kom maar bij mij, heb een slang die een kusje van jou wilt
welke pics ?quote:Op zondag 27 maart 2011 03:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik heb mijn taak al volbracht. Pics gepost
Gaat idd lastigquote:Op zondag 27 maart 2011 04:16 schreef Driepink het volgende:
ff wat te eten nemen![]()
hihi spaghetsievreter pretkop![]()
volgens mij is het onmogelijk voor hem om te huilen/boos te kijken
photobucketquote:Op zondag 27 maart 2011 04:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik moet gewoon google -> afb opslaan -> tinypic
zo irritant
mag niet, staat een ban op en geen rechten meer tot kpdquote:Op zondag 27 maart 2011 04:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
andere mensen pics laten posten
het is nu toch nacht
waar blijft de kpd onder spoilertags?
sstttt.. niet te hard roepen !quote:Op zondag 27 maart 2011 05:02 schreef gewoonfaye het volgende:
Heren, jullie krijgen er weer een stijfje van
ik had enrique iglesias met tonight im fuckin you aangevraagdquote:Op zondag 27 maart 2011 05:00 schreef Driepink het volgende:
faye aan de beurt? met wat?
+ kpd is inderdaad wat achteruit gegaan
altijd als er een vrouw post in het topicquote:Op zondag 27 maart 2011 05:02 schreef gewoonfaye het volgende:
Heren, jullie krijgen er weer een stijfje van
oh ik las het tijdens usher - yeahquote:Op zondag 27 maart 2011 05:03 schreef Viro het volgende:
[..]
ik had enrique iglesias met tonight im fuckin you aangevraagd
quote:Op zondag 27 maart 2011 05:08 schreef gewoonfaye het volgende:
Ja iedereen doet mij, overal, altijd, allemaal...
Maar ik ben vandaag aan de beurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |