Nee, man. Ik heb het afgesloten, heb geen zin om te gaan kloten zo laat en zo dronkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Weltrustequote:Op zondag 27 maart 2011 01:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga slapen, ik kan niet tinychatten en niet skypen
Tot morgen
Slaap lekkerquote:Op zondag 27 maart 2011 01:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga slapen, ik kan niet tinychatten en niet skypen
Tot morgen
Slaap lekkerquote:Op zondag 27 maart 2011 01:17 schreef mistermaniac het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Morgen nog genoeg te doen, ookal is het zondag
Weltrustequote:Op zondag 27 maart 2011 01:17 schreef mistermaniac het volgende:
Ik ga er ook vandoor. Morgen nog genoeg te doen, ookal is het zondag
quote:
Er bestaat toch nog wel zoiets als een lat-relatie, of is dat voor de jaren 2011 ?quote:Op zondag 27 maart 2011 01:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]niet??? waar ben je dan? ik zit hier echt wel alleen
Jawel maar dat is toch juist voor het weekendquote:Op zondag 27 maart 2011 01:27 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Er bestaat toch nog wel zoiets als een lat-relatie, of is dat voor de jaren 2011 ?
Oke, dan kom ik er nu aanquote:Op zondag 27 maart 2011 01:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jawel maar dat is toch juist voor het weekend
Wel opschieten hequote:
weet je wat ik post hem gewoon hierquote:Op zondag 27 maart 2011 01:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
conclusie: ze wil je piemel niet zien
en geef haar eens ongelijk
* Carooltje79 wil hem wel zien hoorquote:
Helaas, ik wou in mn auto stappen, houdt mn auto me tegen omdat ik c1000 bier op heb...quote:
Ja ja smoesjes hequote:Op zondag 27 maart 2011 01:31 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Helaas, ik wou in mn auto stappen, houdt mn auto me tegen omdat ik c1000 bier op heb...zal nog de trein proberen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enjoy
Geen smoesjes of wel smoesjes... ik zal nooit en te nimmer bij jou om 2 uur aanwezig zijn...quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:33 schreef Viro het volgende:
Nou nou lekker genieten hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enjoy
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:33 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Geen smoesjes of wel smoesjes... ik zal nooit en te nimmer bij jou om 2 uur aanwezig zijn...![]()
![]()
Ik lust slik graag cookiesquote:
ja dit inderdaad?quote:Op zondag 27 maart 2011 01:47 schreef gewoonfaye het volgende:
mmaar waarom was ze een aandachtshoer?
Helaas, de trein reit niet meer, ik kom dus niet meer op tijdquote:
nee dat ga je niet meer redden inderdaadquote:Op zondag 27 maart 2011 01:49 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Helaas, de trein reit niet meer, ik kom dus niet meer op tijd
Ik kom over vijf minuten.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee dat ga je niet meer redden inderdaad
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:49 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee dat ga je niet meer redden inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |