Ik had het over haar vriendje alexje..quote:Op zondag 27 maart 2011 01:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien heeft ze al wel meer piemels gezien dan de groenteman bananen.
Het enige wat er tussen kan komen is Geerbeertje.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:00 schreef Nobodies het volgende:
Nu gewoon de hele nacht opdrachten en kado's, zodat er niks van slapen komt tussen L&A
Die kan ook meer piemels hebben gezien dan de groenteman komkommers hoor! Djeejs! Conservatief beestke!quote:Op zondag 27 maart 2011 01:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had het over haar vriendje alexje..
Mag het wel hopen, want wat we net gehad hebben was het voorafje toch ?quote:
Ik mag hopen van welquote:Op zondag 27 maart 2011 01:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Mag het wel hopen, want wat we net gehad hebben was het voorafje toch ?
huh watskebeurt!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:57 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Aardbeien condooms van de stem, die wisten het.
Ik baseer mij op de uitlatingen van de persoon in kwestie..quote:Op zondag 27 maart 2011 01:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die kan ook meer piemels hebben gezien dan de groenteman komkommers hoor! Djeejs! Conservatief beestke!
nu is ie weer weg bij, anyway t zal wel aan mijn computer liggen want net zag ik hem welquote:
Ja hoor Laura heeft drank op! stop de tijd!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:58 schreef suzi1 het volgende:
zo zie je maar weer wat een glaasje pasoa met een mens kan doen!!
ik heb half naar DGK gekeken meende dat sylvia die schoonmaakster was ? of zit ik nu heul foutquote:Op zondag 27 maart 2011 00:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik heb zelf dat account met haar aangemaakt. Die verificatie zal dus ook wel goed komen
PALMA was de schoonmaaksterquote:Op zondag 27 maart 2011 01:03 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ik heb half naar DGK gekeken meende dat sylvia die schoonmaakster was ? of zit ik nu heul fout
idd jo duikt meteen in die doos de grmgrmquote:Op zondag 27 maart 2011 01:04 schreef iBenny het volgende:
Joanna, blijf met je tengels uit die doos!
Echt hequote:Op zondag 27 maart 2011 01:05 schreef Laysa het volgende:
Sodemieter met zn alle ff uit het kado van laura zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |