Volgens mij geen contact met buiten.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:47 schreef Datweetjeniethé het volgende:
ships, vergeet ik te vragen.
Willen jullie ff opletten of Laura post krijgt ?
Voor zover ik begreep heeft mijn oma van de week een kaart moeten inleveren voor Laura, Ws voor haar verjaardag.
Maar ik ben vooral nieuwsgierig naar haar reactie.
En ben nu echt weg
Ik heb zelf dat account met haar aangemaakt. Die verificatie zal dus ook wel goed komenquote:
Leuk dat je hier nog post danquote:Op zondag 27 maart 2011 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe es gewoon op streams reageren !!!!!! En in die kut SC zie je me al niet meer !! WTF
Ik heb zelf dat account met haar aangemaakt. Die verificatie zal dus ook wel goed komenquote:
Jou Vtje is ook wegquote:Op zondag 27 maart 2011 00:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb zelf dat account met haar aangemaakt. Die verificatie zal dus ook wel goed komen
ik heb half naar DGK gekeken meende dat sylvia die schoonmaakster was ? of zit ik nu heul foutquote:Op zondag 27 maart 2011 00:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ik heb zelf dat account met haar aangemaakt. Die verificatie zal dus ook wel goed komen
Ze hebben al eerder een kaart gehad van thuis, dus mag morgen vast inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:49 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Volgens mij geen contact met buiten.
Maar misschien morgen als uitzondering
Nu heb je een min punt.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:50 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
ik heb half naar DGK gekeken meende dat sylvia die schoonmaakster was ? of zit ik nu heul fout
Slaapze schanulleke!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:51 schreef Pablolaatje het volgende:
@evaxis: (zie vorige cos) nog bedankt voor je leuke reactie, had m over t hoofd gezien. Ik vind Gerard ook leuke tv makennu ga ik echt truste zeggen!
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:49 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Sjesus wat is ditquote:
Jij bent een zuurpruim en ik heb een zuurstok. Wat dacht je ervan ouwe snoeperd?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus wat is ditOngelovelijk dom mokkel hou je bek en ga Gerard geilen.
En nu weer on topic
Als je reageerd heb je alleen maar zure reactiesquote:Op zondag 27 maart 2011 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
En nu weer on topic
Geniet je nu?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:52 schreef Soury het volgende:
[..]
En nu weer on topic
jaloers ding hequote:Op zondag 27 maart 2011 00:55 schreef Flow3r het volgende:
Mo baalt dat Maik zoveel aandacht aan de anderen geeft
Voor het nageslachtquote:
ah, ik zag 'm welquote:Op zondag 27 maart 2011 00:55 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
o nu is ie er weer, t lag aan mijn pc denk
quote:
Zit wel goed hoor, gebeurd mij ook zo vaakquote:Op zondag 27 maart 2011 00:51 schreef Pablolaatje het volgende:
@evaxis: (zie vorige cos) nog bedankt voor je leuke reactie, had m over t hoofd gezien. Ik vind Gerard ook leuke tv makennu ga ik echt truste zeggen!
Ze zijn beid zo saai dat je het ze eigenlijk wel gunt... Ze wil nu zelfs samen slapenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:55 schreef sjampoeh het volgende:
nog een overeenkomst maura en faalex: hetzelfde haarkleur
Ja, en ze vraagt of hij het aan kan!!!quote:
Die vraag is retorisch, maar met een ander antwoord dan hij denkt.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, en ze vraagt of hij het aan kan!!!
Yupquote:Op zondag 27 maart 2011 00:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hij zei net daar voor dat 6 weken nog wel erg lang was...quote:Op zondag 27 maart 2011 00:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Not gonna happen...quote:Op zondag 27 maart 2011 00:57 schreef Niki.P het volgende:
Whoooo Laura en Alex gaan samen slapen!!!!!
Het condoom wsquote:Op zondag 27 maart 2011 00:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Echwel, slaaptalentjes, allebei.quote:
Oh ik dacht dat dat zingen net was voor haar verjaardagquote:Op zondag 27 maart 2011 00:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan is het daar 12uur en is Laura daar officieel jarig
thnxquote:Op zondag 27 maart 2011 00:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En nog een feestvarken, gefeli Bong
Te lang om te wachten om ontmaagd te worden?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hij zei net daar voor dat 6 weken nog wel erg lang was...
Weer een foutjequote:
Feli bongquote:Op zondag 27 maart 2011 00:59 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
thnx
Zit nu op de Wii dus typen gaat slow
Wat hoorde jij dan??quote:Op zondag 27 maart 2011 00:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik hoorde toch echt iets anders, maar goed...
Misschien heeft ze al wel meer piemels gezien dan de groenteman bananen.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Te lang om te wachten om ontmaagd te worden?
Ik had het over haar vriendje alexje..quote:Op zondag 27 maart 2011 01:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien heeft ze al wel meer piemels gezien dan de groenteman bananen.
Het enige wat er tussen kan komen is Geerbeertje.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:00 schreef Nobodies het volgende:
Nu gewoon de hele nacht opdrachten en kado's, zodat er niks van slapen komt tussen L&A
Die kan ook meer piemels hebben gezien dan de groenteman komkommers hoor! Djeejs! Conservatief beestke!quote:Op zondag 27 maart 2011 01:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik had het over haar vriendje alexje..
Mag het wel hopen, want wat we net gehad hebben was het voorafje toch ?quote:
Ik mag hopen van welquote:Op zondag 27 maart 2011 01:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Mag het wel hopen, want wat we net gehad hebben was het voorafje toch ?
huh watskebeurt!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:57 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Aardbeien condooms van de stem, die wisten het.
Ik baseer mij op de uitlatingen van de persoon in kwestie..quote:Op zondag 27 maart 2011 01:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die kan ook meer piemels hebben gezien dan de groenteman komkommers hoor! Djeejs! Conservatief beestke!
nu is ie weer weg bij, anyway t zal wel aan mijn computer liggen want net zag ik hem welquote:
Ja hoor Laura heeft drank op! stop de tijd!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:58 schreef suzi1 het volgende:
zo zie je maar weer wat een glaasje pasoa met een mens kan doen!!
ik heb half naar DGK gekeken meende dat sylvia die schoonmaakster was ? of zit ik nu heul foutquote:Op zondag 27 maart 2011 00:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
PALMA was de schoonmaaksterquote:Op zondag 27 maart 2011 01:03 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
ik heb half naar DGK gekeken meende dat sylvia die schoonmaakster was ? of zit ik nu heul fout
idd jo duikt meteen in die doos de grmgrmquote:Op zondag 27 maart 2011 01:04 schreef iBenny het volgende:
Joanna, blijf met je tengels uit die doos!
Echt hequote:Op zondag 27 maart 2011 01:05 schreef Laysa het volgende:
Sodemieter met zn alle ff uit het kado van laura zeg
ja heb het net ff opgezochtquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:05 schreef Ifa het volgende:
Foto van Oma, als opwarmertje voor dadelijk. Alex, fasten your seat belts.
Dat quoten gaat je niet echt goed af, he? Je quote jezelf, maar met MIJN naam erbovenquote:
Als haar toekomstige vriendinquote:Op zondag 27 maart 2011 01:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna is trouwens wel oprecht geïnteresseerd in Laura's familie.
ik kan het wel hoor, ziequote:Op zondag 27 maart 2011 01:06 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat quoten gaat je niet echt goed af, he? Je quote jezelf, maar met MIJN naam erboven
Vijf jaar na haar begrafenis! Dat zou best een verrassing zijn!quote:
gofferquote:
Opgegraven zou leuker zijn geweestquote:
Ze is gewoon jaloers!! Ze begon zelfs met het openmaken van het kado ....quote:Op zondag 27 maart 2011 01:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Joanna is trouwens wel oprecht geïnteresseerd in Laura's familie.
ja ze scheurde het met dr tanden open :quote:Op zondag 27 maart 2011 01:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is gewoon jaloers!! Ze begon zelfs met het openmaken van het kado ....
Haha, nou is t geluktquote:Op zondag 27 maart 2011 01:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zo dan ??? ik KON het wel, doe niks anders
nou echt, geef haar even space zegquote:Op zondag 27 maart 2011 01:08 schreef iBenny het volgende:
Ik zou echt om me heen gaan slaan
Al die mensen die zo helemaal op je gedrukt zitten
Wat had je dan gedacht...quote:Op zondag 27 maart 2011 01:08 schreef Nobodies het volgende:
Geen sociale afkeuring voor Alex?Jammer.
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:08 schreef Coos het volgende:
Film op België gezien met de vrouwen allemaal gekleed zoals ik ook Aafke graag zou zien.![]()
In een Bourka![]()
![]()
ligt aan firefox denk ikquote:Op zondag 27 maart 2011 01:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zie jou v'tje ook niet kijk maar
[ afbeelding ]
Nee hoor, hier ook niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:09 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
ligt aan firefox denk ik
met IE is het wel te zien
ow t ligt niet aan mijquote:Op zondag 27 maart 2011 01:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zie jou v'tje ook niet kijk maar
[ afbeelding ]
Doe on topic ik word al niet halal afgeslacht hierquote:Op zondag 27 maart 2011 01:08 schreef Coos het volgende:
Film op België gezien met de vrouwen allemaal gekleed zoals ik ook Aafke graag zou zien.![]()
In een Bourka![]()
![]()
Is on topic muts!quote:Op zondag 27 maart 2011 01:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe on topic ik word al niet halal afgeslacht hier
Echt niet...quote:Op zondag 27 maart 2011 01:11 schreef TimeJumper het volgende:
De familie geniet van Laura , ga zo door.
Dus de rest van de boring family zit allemaal thuis voor de buis
Och het meisje-meisje moet zo huilen door berichten van ome piet etc.
Straks gaat ze keihard Alex afrijden, ga zo door
vind het wel coolquote:Op zondag 27 maart 2011 01:11 schreef AYLI het volgende:
Ha! Karim bijna verraden door de familie van Laura.
bijna jaquote:Op zondag 27 maart 2011 01:11 schreef AYLI het volgende:
Ha! Karim bijna verraden door de familie van Laura.
Gesproken kaartquote:Op zondag 27 maart 2011 01:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zij is toch dsydslexticgsch? En wel een kaart lezen?
De regie snapt SL's niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:12 schreef PoezeligDing het volgende:
Dit gelul mag van mij wel achter een SL.
quote:
Wie niet?quote:Op zondag 27 maart 2011 01:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
OMFG. Kunnen Jo en Alex niet ff opbokken?
Ze staan letterlijk in haar nek te hijgen.
Laat het feest maar losbarsten nuquote:
Wat mij betreft gaat Karim voor Laura. Vele malen sympathieker dan dat gozertje wiens naam ik nu even niet ga noemen.quote:
Ik heb een Mac en heb als browser Safariquote:Op zondag 27 maart 2011 01:09 schreef dimi1972 het volgende:
[..]
ligt aan firefox denk ik
met IE is het wel te zien
Ik vind K&L leuker dan A&Lquote:Op zondag 27 maart 2011 01:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat mij betreft gaat Karim voor Laura.
Of ze spelen gewoon mee.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:17 schreef TimeJumper het volgende:
De familie heeft n og niet door dat Alex alleen gebruikt word in het spel
Die weten niet hoe een RLS werkt inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:17 schreef TimeJumper het volgende:
De familie heeft n og niet door dat Alex alleen gebruikt word in het spel
Whahahahahahaaaaa hilarischhhhhhquote:Op zondag 27 maart 2011 01:17 schreef PoezeligDing het volgende:
Als mijn vader kijkt is het echt wel een hype...![]()
Ah gossie WAAR IS HET BIERquote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:19 schreef Ifa het volgende:
Hoe doooodzonde dat het niet Jo is die jarig is. Moet raar gezicht zijn als je je hele inboedel uit het labyrint mag ophalen.
Hoe doooodzonde dat het niet Jo is die jarig is. Moet raar gezicht zijn als je je hele inboedel uit het labyrint mag ophalen.
Zou het...?quote:Op zondag 27 maart 2011 01:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
nou doe nu die brief voor joanne maar !
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:18 schreef Vultarian het volgende:
it's my party and i cry if i want to....
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:21 schreef bollokus het volgende:
laura: als mijn vader kijkt is het echt een hype
open fok maar eens in iequote:Op zondag 27 maart 2011 01:17 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nope daarom heb ik er een cap van gemaakt
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:21 schreef bollokus het volgende:
laura: als mijn vader kijkt is het echt een hype
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |