Ik denk dat je dit gedoe beter op had kunnen lossen voordat je aan een kind begon.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:48 schreef C268 het volgende:
Nou een keer lijkt me wel eens gezellig, ik zie hem al nooit.
We worden wel een gezinnetje en een vader die altijd weg is is ook niets.
Dat hij naar de kroeg gaat zeg ik ook niets over maar ik had inderdaad vanavond liever samen geweest dan weer alleen.
Waarom wil je uberhaupt kinderen van zo'n puber?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:52 schreef C268 het volgende:
Ja maar hoe zeg ik er iets van.. want meestal als ik er over begin dat hij zovaak weg is word hij boos.
Volgens mij snapt hij niet eens hoe dat voor mij is.
doe dat zelf dan ook niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:57 schreef C268 het volgende:
Nee dit account is van mijn ouders.. ik zit er zelf bijna nooit op dus had ook geen zin om een nieuwe aan te maken.
Nee ik vind inderdaad ook dat hij zich niet zo als een puber moet gedragen! Hij is 32 jaar..
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:57 schreef C268 het volgende:
Nee dit account is van mijn ouders.. ik zit er zelf bijna nooit op dus had ook geen zin om een nieuwe aan te maken.
Nee ik vind inderdaad ook dat hij zich niet zo als een puber moet gedragen! Hij is 32 jaar..
Dan nodig je toch wat vriendinnen uitquote:Op zondag 27 maart 2011 00:48 schreef C268 het volgende:
Nou een keer lijkt me wel eens gezellig, ik zie hem al nooit.
We worden wel een gezinnetje en een vader die altijd weg is is ook niets.
Dat hij naar de kroeg gaat zeg ik ook niets over maar ik had inderdaad vanavond liever samen geweest dan weer alleen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |