Ik denk dat je dit gedoe beter op had kunnen lossen voordat je aan een kind begon.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:48 schreef C268 het volgende:
Nou een keer lijkt me wel eens gezellig, ik zie hem al nooit.
We worden wel een gezinnetje en een vader die altijd weg is is ook niets.
Dat hij naar de kroeg gaat zeg ik ook niets over maar ik had inderdaad vanavond liever samen geweest dan weer alleen.
Waarom wil je uberhaupt kinderen van zo'n puber?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:52 schreef C268 het volgende:
Ja maar hoe zeg ik er iets van.. want meestal als ik er over begin dat hij zovaak weg is word hij boos.
Volgens mij snapt hij niet eens hoe dat voor mij is.
doe dat zelf dan ook niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:57 schreef C268 het volgende:
Nee dit account is van mijn ouders.. ik zit er zelf bijna nooit op dus had ook geen zin om een nieuwe aan te maken.
Nee ik vind inderdaad ook dat hij zich niet zo als een puber moet gedragen! Hij is 32 jaar..
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:57 schreef C268 het volgende:
Nee dit account is van mijn ouders.. ik zit er zelf bijna nooit op dus had ook geen zin om een nieuwe aan te maken.
Nee ik vind inderdaad ook dat hij zich niet zo als een puber moet gedragen! Hij is 32 jaar..
Dan nodig je toch wat vriendinnen uitquote:Op zondag 27 maart 2011 00:48 schreef C268 het volgende:
Nou een keer lijkt me wel eens gezellig, ik zie hem al nooit.
We worden wel een gezinnetje en een vader die altijd weg is is ook niets.
Dat hij naar de kroeg gaat zeg ik ook niets over maar ik had inderdaad vanavond liever samen geweest dan weer alleen.
idd.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:15 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind je keuze om een kind met hem te nemen vooral raar. Je wist toch van tevoren al hoe hij was?
quote:
Ik kan je alleen adviseren zelf ook een leven op te bouwen.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:23 schreef C268 het volgende:
We willen ons kind allebei heel erg graag, daar twijfel ik ook niet aan.
We hebben er eerst lang over nagedacht, daarna was ik al snel zwanger, helaas dat baby'tje verloren. Ondertussen weer opnieuw zwanger.
Dus we weten echt wel dat we dit kind graag willen.
Hij is alleen sinds die kantine vaak weg.
Die kantine was in eerste instantie een bedrijfskantine maar daar komen z'n vrienden nou ook elke dag.
Misschien omdat ik er te makkelijk over was is hij vaak weg.
Meestal als ik er over begon dat hij vaak weg was werd hij boos dus ben ik er eigenlijk niet meer over gaan klagen.
Ik heb er normaal ook geen problemen mee dat hij zovaak weg is. Natuurlijk hoop ik wel dat hij er vaker zou zijn.
Maar het gaat nu erover dat hij naar dat feest is.
Dat had hij toch wel kunnen laten schieten juist omdat hij altijd al met z'n vrienden is.
Ik weet alleen nou niet hoe ik hem dat duidelijk kan maken, zonder hem het idee te geven dat ik hem geen plezier gun. Dat is ook echt zo, ik wil graag dat hij plezier maakt maar hij moet mij niet altijd alleen gaan laten. Daarom hoop ik nou ook op wat goed advies zodat dat nou een keer duidelijk wordt voordat hij nog veel vaker weg is.
.
Zwanger naar een hardcore feest?quote:
Gewoon over praten. Als hij boos wordt dan is dat flauw. Het geprek is pas beeindigd als je een afspraak hebt over de hoeveelheid "quality time together".quote:Op zondag 27 maart 2011 01:23 schreef C268 het volgende:
Ik weet alleen nou niet hoe ik hem dat duidelijk kan maken, zonder hem het idee te geven dat ik hem geen plezier gun. Dat is ook echt zo, ik wil graag dat hij plezier maakt maar hij moet mij niet altijd alleen gaan laten. Daarom hoop ik nou ook op wat goed advies zodat dat nou een keer duidelijk wordt voordat hij nog veel vaker weg is.
Wutquote:Op zondag 27 maart 2011 00:53 schreef dudewhereismycar het volgende:
Nee je bent geen zeikerd, ik denk eerder dat die vriend van je, zich eens als een vent moet gedragen.. en kom op.. als je vriendin in verwachting is ga je toch niet naar een hardcore feest.. of is hij nog 16?
[..]
Waarom wil je uberhaupt kinderen van zo'n puber?
Het is dus niets nieuws dat hij vaak weg is, het is alleen wat nieuws dat jij er echt pissed over bent...quote:Op zondag 27 maart 2011 01:28 schreef C268 het volgende:
Ik woon 3 jaar met hem samen, dit is geen probleem van sinds ik hem ken.
Ik wordt het sinds nu pas echt zat. Ben daarvoor er ook wel eens pissig over geweest maar nu ben ik nog meer over de zeik.
Dat hij daarvoor vaak weg was vond ik niet zo erg, dat vind ik geen rede om gelijk de relatie te eindigen en onze kinderwens op te geven.
Ik vind het gewoon lullig van hem dat hij nou weer met z'n vrienden weg is naar een hardcore feest.
Dus het was nooit een probleem, maar nu je zwanger bent wel? Waarom dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 01:28 schreef C268 het volgende:
Ik woon 3 jaar met hem samen, dit is geen probleem van sinds ik hem ken.
Ik wordt het sinds nu pas echt zat. Ben daarvoor er ook wel eens pissig over geweest maar nu ben ik nog meer over de zeik.
Dat hij daarvoor vaak weg was vond ik niet zo erg, dat vind ik geen rede om gelijk de relatie te eindigen en onze kinderwens op te geven.
Ik vind het gewoon lullig van hem dat hij nou weer met z'n vrienden weg is naar een hardcore feest.
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:31 schreef C268 het volgende:
Beklemmend ben ik volgens mij niet hoor.. als ik het met mijn omgeving vergelijk ben ik juist niet beklemmend. Ik laat hem elke dag tot laat bij z'n vrienden zijn zonder er wat van te zeggen.
Is toch fijn, zo'n flexibele moeder. Alleen niet als je met haar bent getrouwd.quote:Op zondag 27 maart 2011 01:37 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dus het was nooit een probleem, maar nu je zwanger bent wel? Waarom dan?
[..]
quote:Op zondag 27 maart 2011 01:38 schreef C268 het volgende:
Ja ik bedoel ook niet dat we op de bank moeten gaan zitten. Er zijn zat andere dingen die ik wel kan doen inderdaad alleen een hardcore feest vind ik persoonlijk te vergaan voor iemand die 30 weken zwanger is. Dus meegaan is geen optie nee haha
Nou zo hard werkt hij niet en hij heeft wel tijd voor z'n vrienden s'avonds.
En ik vind 3 grote feesten in 4 maanden inderdaad wel veel.
Ik reken gewone kroeg avonden daar niet in mee.. ik heb het over grote feesten.
Hij is wel naar dat feest trouwens ik heb het hem immers niet verboden.
Ik kom hier gewoon normaal vragen of dat normaal is of niet.
En of ik er eventueel iets aan kan doen..
Welke alternatieven heb je zoal aan hem voorgelegd?quote:Op zondag 27 maart 2011 01:38 schreef C268 het volgende:
Ja ik bedoel ook niet dat we op de bank moeten gaan zitten. Er zijn zat andere dingen die ik wel kan doen inderdaad
quote:Hij is wel naar dat feest trouwens ik heb het hem immers niet verboden.
Succesquote:Op zondag 27 maart 2011 01:43 schreef C268 het volgende:
Nouja,, ik ga deze topic sluiten want ik wordt er niet echt wijzer van.
Ok, dus als jij niet kan gaan dan gun je het hem ook niet?quote:Op zondag 27 maart 2011 01:41 schreef C268 het volgende:
Omdat ik voordat ik zwanger was wel mee kon naar die feesten en kon ik ook erbij zitten in de kantine. Dus als ik toen wilde kon ik er altijd hem zijn.
Dat kan nu niet want in die kantine wordt ook geblowd dus daar ga ik niet bij zitten.
Ik hoopte gewoon dat hij daar begrip voor had en ipv elke avond daar zitten ook als is het maar 1 avond in de week tijd met mij ging doorbrengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |