Dat is subjectief natuurlijk, ik vind het lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:54 schreef Disposable het volgende:
[..]
Vieze troep smaakt naar hoestsiroop
It's sugar free people! What you'd expect?!quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet als deze al gepost is, maar ik vind het serieus niet te drinken, en na 2 blikjes begint ook je maag te draaien..
Beide zijn niet hachelen.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
It's sugar free people! What you'd expect?!
QFTquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:09 schreef shiznuts het volgende:
[..]
It's sugar free people! What you'd expect?!
Die is lekker vind ik.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet als deze al gepost is, maar ik vind het serieus niet te drinken, en na 2 blikjes begint ook je maag te draaien..
Het zou me niets verbazen als beide blikjes uit dezelfde fabriek komen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die is lekker vind ik.
Die sugarfree van Jumbo is echt viesss.
Die van de AH heeft een sterkere smaak en is zoeter.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als beide blikjes uit dezelfde fabriek komen.
Mehh She vond ik niet zo.. iets te bubbelend/fruitig ofzoquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:51 schreef Disposable het volgende:
She
Samen met V energy DE beste kwaliteit/prijsverhoudingen
Met She sponsor je zelfs kankerverenigingen alleen loopt het zo gay als je als stoere vent over straat loopt
Alleen wel 1,30quote:
Je betaald natuurlijk ook voor de research die van te voren gedaan isquote:Op maandag 13 juni 2011 19:07 schreef phpmystyle het volgende:
Neemt niet weg dat dat vrij prijzig is voor een blikje. Kostprijs zit denk ik nog wel onder de 10 cent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |