duidelijk, alleen werkt het bij mij niet zo. Moet ik eerst ergens inloggen of zo?quote:Vooraf ingevulde aangifte
Net als vorig jaar kun je gebruik maken van de service van de belastingdienst: de vooraf ingevulde aangifte. Een aantal gegevens die de belastingdienst al heeft, worden alvast voor je ingevuld. Bij het downloaden van het aangifteprogramma krijg je de vraag of je van de service gebruik wilt maken. Net als vorig jaar heeft de belastingdienst de tijd nodig om verschillend gegevens te verzamelen en voor je klaar te zetten. Wil je gebruik maken van de vooraf ingevulde aangifte, moet je net als vorig jaar wachten tot 1 maart 2011. Pas na 1 maart 2011 kun je de vooraf ingevulde aangifte downloaden.
Belastingdienst bellen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:06 schreef Ynske het volgende:
zucht, gister getracht aangifte te verzenden, kreeg een foutmelding, vandaag probeer ik t opnieuw, krijg steeds de melding dat men niet in kan loggen met Digid, op t scherm van de BD. krijg geen inlogscherm van Digid. opnieuw proberen helpt niet... iemand een idee wat nu te doen?
Als je het aangifteprogramma installeert en voor het eerst opent dan vraagt hij je of je dat wil, en dan moet je inloggen met DigID.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:15 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
duidelijk, alleen werkt het bij mij niet zo. Moet ik eerst ergens inloggen of zo?
Gewoon nogmaals op verzenden drukken en opnieuw inloggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:31 schreef Stansfield het volgende:
Hoe verzend je je aangifte nogmaals met wijzigingen?
Ja. (Al zou je een ander standpunt kunnen innemen en de discussie aangaan.)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:34 schreef fryslan99 het volgende:
[..]
Ik heb de btw er ook bijgedaan.
Dan heb toch nog een vraag:
[..]
Geld dit ook voor de 'aftrekbare financieringskosten' (dus ook de kosten van de notaris en dergelijke)?
dat werkt hier dus nietquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Gewoon nogmaals op verzenden drukken en opnieuw inloggen.
dat word de uitdaging morgenquote:
Al een andere PC geprobeerd? Of een andere browser?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:32 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat werkt hier dus niet
[..]
dat word de uitdaging morgen
duidelijk, kan het ook met terugwerkende kracht of moet ik dan de boel eerst opnieuw installeren?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je het aangifteprogramma installeert en voor het eerst opent dan vraagt hij je of je dat wil, en dan moet je inloggen met DigID.
Het was al gelukt. Hartelijk dank voor alle tips.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:31 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Gewoon nogmaals op verzenden drukken en opnieuw inloggen.
Lijkt me wel. Nieuwe aangifte openen in het programma bij 'open bestand'.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:34 schreef San_Andreas het volgende:
[..]
duidelijk, kan het ook met terugwerkende kracht of moet ik dan de boel eerst opnieuw installeren?
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:34 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Al een andere PC geprobeerd? Of een andere browser?
Altijd leuk om te horen.quote:
Schamen is niet nodig. Komt wel vaker voor, hoor.quote:dat ik daar niet opgekomen ben
iets met browser afsluiten, en dan werkt t wel weer![]()
* Ynske schaamt zich diep
Is het een levensverzekering die uitsluitend uitkeert bij invaliditeit, ziekte of ongeval?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:14 schreef Sheep666 het volgende:
Stomme vragen bestaan niet zeggen ze... heb geen idee waar ik de WEV van de levensverzekering moet invullen in Box 3.
Heb van de RVS een mooi overzicht gehad:
Levensverzekering: XXXX
Waarde in het Economisch Verkeer per 31/12/2010: ¤ 838 (wat de waarde op 01/01/2010 was staat er niet bij, of is dat niet nodig?)
Ivm wat spaarcentjes moet ik het denk ik opgeven, maar in welk vakje?
Help please...
Dan hoef je het niet op te geven.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:33 schreef Sheep666 het volgende:
Deze keert uit bij overlijden van 1 van de partners
Zodat er ook wat vragen in dit topic terecht komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:37 schreef Sheep666 het volgende:
Waarom zetten ze dat er dan niet bij, scheelt me weer wat stress lol
Enorm bedankt MAW!!
Het is maar goed dat het niet ontroert,...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:55 schreef kastanova het volgende:
Waarschijnlijk een domme vraag, maar ik heb een chalet gekocht voor een toch wel noemenswaardig bedrag.
Kan ik dit meenemen in de aangifte?
Dit aangezien het feitelijk verplaatsbaar en dus geen ontroerend goed is.
Whehehequote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:57 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Het is maar goed dat het niet ontroert,...
Anders was het een slechte investering.
Ik neem voor het gemak even aan dat je het over een stacaravan hebt omdat je aangeeft dat het feitelijk verplaatsbaar is.quote:
Het ding staat muurvast.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:07 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik neem voor het gemak even aan dat je het over een stacaravan hebt omdat je aangeeft dat het feitelijk verplaatsbaar is.
Dan komen de volgende vragen tevoorschijn:
• Is de stacaravan duurzaam met de grond verenigd? Hiervan is sprake als de stacaravan of het recreatieonderkomen naar aard en inrichting bestemd is om duurzaam ter plaatse te blijven.
• Is het voor iedereen duidelijk dat het recreatieonderkomen bestemd en gebouwd is om duurzaam ter plaatse te blijven?
• Bij twijfel geven de verkeersopvattingen de doorslag, dat wil zeggen de in de maatschappij geldende opvattingen.
Wat is hierop uw antwoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |