... met dezelfde vragen en dezelfde antwoorden?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:22 schreef klusfoobje het volgende:
nah, ik tik dit jaar iets van 3-3,5 k in de pocket.... kunnen we de boel weer laten verfen... zodat het meer waard word zodat de BD weer meer kan innen...
mijn dank voor de hulp weer dit jaar heren .
tot volgend jaar, zo rond de zelfde tijd :-)
had ik eerder vanavond ook. Even belastingprogramma afgesloten en weer openen, dan nogmaals geprobeerd te verzenden. Lukte toen wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:15 schreef klusfoobje het volgende:
een uur ? ik heb nog 39 minuten ..
en wat ga ik doen aan een bd site die het niet trekt ? iets anders kan ik niet verzinnen namelijk
quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:23 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
... met dezelfde vragen en dezelfde antwoorden?
gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 00:04 schreef Klaphark het volgende:
Ben er toch uitgekomen.
23:59 uur ontvangstbevestiging![]()
Is het zo rustig bij jullie?quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:38 schreef Maharbal het volgende:
Whehe, allemaal stress om het op tijd in te leveren.
Je kunt ook eerder beginnen
Op het werk zijn de meeste 2009's al de deur uit (ja, en dat is een godswonder rond dit tijdstip)
Neen, gewoon hard gewerkt en dit jaar liepen we dan ook voor op schemaquote:
Niet te vroeg juichenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:01 schreef ManAtWork het volgende:
Eindelijk: 1 april. Alle aangiften zijn verstuurd.
Tijd voor een,....
[ afbeelding ]
Tot volgend jaar.
Iedereen die nu de aangifte nog moet indienen, krijgt een dikke boete. (Jahaa, echt waar!) Zullen er wel niet veel zijn die nu nog vragen hebben.quote:
Hoe hoog is die boete?quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:04 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Iedereen die nu de aangifte nog moet indienen, krijgt een dikke boete. (Jahaa, echt waar!) Zullen er wel niet veel zijn die nu nog vragen hebben.
Heul, heeeuuul hoog.quote:
En voor jou hebben ze een speciaal tarief.quote:
Verdomme, dat heb ik nou altijd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:33 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
En voor jou hebben ze een speciaal tarief.
Weinig kans. Ik zou mijn koffers maar vast pakken en de BMW met de neus richting het oosten zetten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Verdomme, dat heb ik nou altijd.
Gelukkig is m'n aangifte al een tijdje ingediend. Misschien matsen ze me?!
Kunnen ze me dan niet vinden? Hij is heel erg blauw.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:47 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Weinig kans. Ik zou mijn koffers maar vast pakken en de BMW met de neus richting het oosten zetten.
Misschien kun je hem nog snel omruilen voor een fiscaal-vriendelijk model dat niet zo opvalt door blauwe rookwolken uit de uitlaat?quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:51 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Kunnen ze me dan niet vinden? Hij is heel erg blauw.
Maar bijtelling is pure diefstal. Ik betaal ook al omzetbelasting enz.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:56 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Misschien kun je hem nog snel omruilen voor een fiscaal-vriendelijk model dat niet zo opvalt door blauwe rookwolken uit de uitlaat?
BPM kun je dan in ieder geval voorkomen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:58 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Maar bijtelling is pure diefstal. Ik betaal ook al omzetbelasting enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |