Zoiets inderdaad.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:05 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
en als rekening nuimmer alleen nullen invullen ????
ZVW is ook belast. Vandaar dat het hoger is dan alleen het brutoloon.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:05 schreef VrAnKiE het volgende:
Ik dacht ik zal ook maar eens beginnen met mijn aangifte. Nu valt me op de jaaropgave het volgende op: mijn loon voor loonheffing is veel hoger dan het bedrag dat als Jaarloon BT op de laatste loonstrook staat. Moet dit eigenlijk niet hetzelfde bedrag zijn? Of moet ik bij jaarloon BT de loonheffing en premies nog optellen?
Nee, niet meer aftrekbaar.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:07 schreef klusfoobje het volgende:
nah, ik zal er iets leusk van maken dan, eerst ff proberen of hij een blanco velt pikt.
maar zijn mijn aanvullende premies voor de ziektekosten verzekering nu nog wel of niet aftrekbaar ?
Nog even quoten voor het geval vriend ManatWork er overheen leestquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:58 schreef Klaphark het volgende:
Vraag:
Op mijn jaaropgaaf staat: Ingehouden inkomensafh. bijdrage ZVW: .... euro
Hier moet ik toch iets mee? Maar in welk tabblad van de belastingopgave is dat?
Of heb ik het helemaal mis, kan ook![]()
Tx!
Sorry, soms gaat het te snel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:10 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Nog even quoten voor het geval vriend ManatWork er overheen leest
Okidoki txquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:11 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Sorry, soms gaat het te snel.
Maar je hoeft/kan er niks mee in een normale aangifte.
Was ik vergeten te vertellen,... ik heb de server even uitgezet om af te koelen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:11 schreef klusfoobje het volgende:
what the tering... inloggen met digid mislukt ?
site overbelast ofzo ???
Bedankt voor je reactie. Als ik het brutoloon & het ZVW bij elkaar optel kom ik nog steeds niet op het jaarloon op de jaaropgaaf. Moet ik hier ook de ingehouden loonheffing nog bij optellen? Of vergoedingen zoals vakantiegeld, reiskosten etc?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:07 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
ZVW is ook belast. Vandaar dat het hoger is dan alleen het brutoloon.
Tjaquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:11 schreef klusfoobje het volgende:
what the tering... inloggen met digid mislukt ?
site overbelast ofzo ???
Vakantiegeld is natuurlijk ook belast.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:13 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Als ik het brutoloon & het ZVW bij elkaar optel kom ik nog steeds niet op het jaarloon op de jaaropgaaf. Moet ik hier ook de ingehouden loonheffing nog bij optellen? Of vergoedingen zoals vakantiegeld, reiskosten etc?
Nu nog 3 kwartier,....quote:
Pech hebben denk ik. Morgen weer proberen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:15 schreef klusfoobje het volgende:
een uur ? ik heb nog 39 minuten ..
en wat ga ik doen aan een bd site die het niet trekt ? iets anders kan ik niet verzinnen namelijk
... met dezelfde vragen en dezelfde antwoorden?quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:22 schreef klusfoobje het volgende:
nah, ik tik dit jaar iets van 3-3,5 k in de pocket.... kunnen we de boel weer laten verfen... zodat het meer waard word zodat de BD weer meer kan innen...
mijn dank voor de hulp weer dit jaar heren .
tot volgend jaar, zo rond de zelfde tijd :-)
had ik eerder vanavond ook. Even belastingprogramma afgesloten en weer openen, dan nogmaals geprobeerd te verzenden. Lukte toen wel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 23:15 schreef klusfoobje het volgende:
een uur ? ik heb nog 39 minuten ..
en wat ga ik doen aan een bd site die het niet trekt ? iets anders kan ik niet verzinnen namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |