Kom maar op!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:08 schreef WindowsFan het volgende:
Talk Talk - Life's what you Make it
Queen - Kind of Magic
zijn er nog wel een paar...
Haha ik vindt Dance hall Days ook prachtig om te horen.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:12 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Haha ik vindt Dance hall Days ook prachtig om te horen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit topic is al bijna net zo leuk als dat andere precies hetzelfde topic dat erover loopt!
Wel leuke keuzes van TS in de OP, overigens
Hall and Oates - Out of Touchquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:27 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Hall and Oates - Out of Touch
Yes - Owner Of A Lonely Heart
Buggles - Video killed the radio star
Kim Wilde - Kids In America
Talk Talk - Life's What You Made It
Call Me - Go West
The Pointer Sisters - Automatic
The Whispers - And the Beat Goes on
Last Night A Dj Saved My Life
Evelyn 'Champagne' King - Shame
ECHTE MUZIEK
Beter dan die kanker herrie van tegenwoordig
Wel 2 uit de jaren '70quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:27 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Call Me - Go West
ECHTE MUZIEK
Beter dan die kanker herrie van tegenwoordig
en terechtquote:
Die is ook geniaal.quote:
hey hey hey,ontopicquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:36 schreef WindowsFan het volgende:
Deze is van deze tijd maar deze is ook geniaal
Jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:37 schreef fratsman het volgende:
Ben ik overigens de enige die jaaarenlang dacht dat Paul Young was overleden?!?
leuke bijdrages, jammer van die ziektequote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:27 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Call Me - Go West
ECHTE MUZIEK
Beter dan die kanker herrie van tegenwoordig waar niks muziekaals in zit
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:41 schreef fratsman het volgende:
Terence Trent d'arby was ook een baas!
Ook serieus allemaal uit GTA Vice City.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:27 schreef WindowsFan het volgende:
[..]
Call Me - Go West
ECHTE MUZIEK
Beter dan die kanker herrie van tegenwoordig waar niks muziekaals in zit
Ik vind het stiekem een jankbalquote:
quote:
sorryquote:
ja...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:41 schreef fratsman het volgende:
Terence Trent d'arby was ook een baas!
Vast niet, er is wel een Paul Young overleden namelijk maar dat was een veel minder bekende zanger, oa van de bands Sad Cafe en Mike & the Mechanics (en dan weer niet in de war raken met Paul Carrack die ook bij M&tM heeft gezongen).quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:37 schreef fratsman het volgende:
Ben ik overigens de enige die jaaarenlang dacht dat Paul Young was overleden?!?
Topnummer.quote:Op zondag 3 april 2011 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
maar dat toepje doet het niet![]()
deze wel...![]()
Mike & The Mechanics was wel even wat succesvoller dan Paul Young van No Parlez héquote:Op maandag 4 april 2011 11:32 schreef ranja het volgende:
[..]
Vast niet, er is wel een Paul Young overleden namelijk maar dat was een veel minder bekende zanger, oa van de bands Sad Cafe en Mike & the Mechanics (en dan weer niet in de war raken met Paul Carrack die ook bij M&tM heeft gezongen).
Dacht het niet... Paul Young heeft een stuk of 4 top 10 noteringen gehad waaronder een dikke nummer 1 en nog een paar kleinere hits. Mike & The Mechanics heeft volgens mij maar 2 top 40 hits gehad, misschien zelfs maar 1.quote:Op maandag 4 april 2011 13:31 schreef eriksd het volgende:
Mike & The Mechanics was wel even wat succesvoller dan Paul Young van No Parlez hé
En de mate van succes wordt bepaald door de Nederlandse hitnotering? Mike & the Mechanics hebben in de UsA veel beter gescoord. Daarnaast is The Living Years alleen al meer dan 8 miljoen keer gedraaid op de Britse radio.quote:Op maandag 4 april 2011 13:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Dacht het niet... Paul Young heeft een stuk of 4 top 10 noteringen gehad waaronder een dikke nummer 1 en nog een paar kleinere hits. Mike & The Mechanics heeft volgens mij maar 2 top 40 hits gehad, misschien zelfs maar 1.
Tja, ik reken inderdaad naar de Nederlandse hitparade om te bepalen wie in Nederland bekender is. In de UK zijn de verschillen trouwens nog groter aangezien Paul Young daar meer en grotere hits heeft gehad dan in Nederland. Daar doet 1 grote hit die dan ook nog eens door Paul Carrack wordt gezongen niets aan af.quote:Op maandag 4 april 2011 14:10 schreef eriksd het volgende:
En de mate van succes wordt bepaald door de Nederlandse hitnotering? Mike & the Mechanics hebben in de UsA veel beter gescoord. Daarnaast is The Living Years alleen al meer dan 8 miljoen keer gedraaid op de Britse radio.
Ben een groot fan van Paul Young, maar hij legt het af tegen Mike & the Mechanics. Terecht overigens, Paul Young was een uitstekende coverartiest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |