abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94891170
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 08:56 schreef Drive-r het volgende:
Wat nederiger mogen ze trouwens wel worden, de kloof is gewoon te groot geworden en dan verliezen de lui veelal de realiteit uit het oog. Da's menselijk, maar niet positief.
Ik heb wel eens gehoord dat het verschil tussen het loon van een normale werknemer en dat van een directielid al jaren uiteen aan het groeien is. Dat kan natuurlijk geen goede ontwikkeling.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_94891265
Klopt, en dat geldt eigenlijk industrie-wijd. Het is een grote cycle, je hebt dat door de 20e eeuw heen ook gehad. Vervolgens heb je wat opstand van de massa, stakingen, etc en 'normaliseert' het weer. Je kunt ook moeilijk je kop in het zan steken als Nederlander zijnde, de rest van de Westerse wereld is al veel verder gegaan. Als je nu als enige echt Balkenende loontjes gaat betalen, krijg je wel degelijk een 'braindrain'... Maar dat is ook een vals argument om het dan maar zo te laten.

Je ziet wel dat de opstand tegen de ING opgepikt is in de buitenlandse pers. Laten we hopen dat je op die manier wereldwijd langzaam een verandering teweeg brengt.
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_94891374
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:03 schreef Drive-r het volgende:
Je ziet wel dat de opstand tegen de ING opgepikt is in de buitenlandse pers. Laten we hopen dat je op die manier wereldwijd langzaam een verandering teweeg brengt.
Niks langzaam. Snel en heftig. Het is een kwestie van momentum.
pi_94891429
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:07 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Niks langzaam. Snel en heftig. Het is een kwestie van momentum.
Zeker, dit soort correctie gaan echt niet langzaam. Langzaam graaien tot dat de massa het niet meer pikt, vervolgens met een klap naar beneden en dan begint de cyclus weer van voren af aan :)
I'll sing you a lullaby.
pi_94891481
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:10 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Zeker, dit soort correctie gaan echt niet langzaam. Langzaam graaien tot dat de massa het niet meer pikt, vervolgens met een klap naar beneden en dan begint de cyclus weer van voren af aan :)
Ik denk dat er nog wel wat bankiers zullen sneuvelen. Letterlijk bedoel ik dan.

Als de massa eenmaal in beweging is, dan weet je niet wat je meemaakt.
pi_94891714
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:13 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Je wilt een soort razzia gaan houden? Interessant om te zien hoe makkelijk iemand of een forum zichzelf gaat gedragen als een moderne SS-er.

Een snelle verandering zal niks positiefs brengen voor de massa, dat is het probleem. We kunnen allemaal moeilijk doen over miljoenen-bonussen, als er een revolte uit breekt is de massa zijn complete pensioen in een week kwijt. Al het papieren geld verdwijnt en dat papieren geld voedt helaas veel monden....

Niet mijn probleem trouwens, de overheid beheert mijn geld gelukkig niet en dus trek ik me dan lekker terug in mijn huisje met een goed boek. Come and find me.
pi_94891734
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:10 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Eens, maar ik zie dat geen bloed bij vloeien. Het probleem is dat de druk op de verkeerde plek wordt uitgeoefend. Je kunt morgen alle bonussen ter wereld verbieden, maar dan verhelp je enkel een symptoom, niet het probleem zelf.
pi_94891832
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 08:32 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Jan Hommen heeft nog geen dag in z'n leven echt gewerkt.
In vergelijking met wie ?
Als je hem wil vergelijken met een 8 jarig Aziatisch kindje dat 18 uur per dag in een fabriek moet werken om jouw nieuwe telefoon te maken - fiat.
Maar hij werkt ongetwijfeld harder dan jij ;)
pi_94891872
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:13 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Wat, heb je het ooit mee gemaakt? Maar zeg nu even zelf, hoe hard werk jij?
pi_94892233
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:25 schreef Drive-r het volgende:

Je wilt een soort razzia gaan houden? Interessant om te zien hoe makkelijk iemand of een forum zichzelf gaat gedragen als een moderne SS-er.
Ga je nu bankiers met Joden vergelijken :')

Ik zou zeggen: "viva la revolution" w/

quote:
Een snelle verandering zal niks positiefs brengen voor de massa, dat is het probleem. We kunnen allemaal moeilijk doen over miljoenen-bonussen, als er een revolte uit breekt is de massa zijn complete pensioen in een week kwijt. Al het papieren geld verdwijnt en dat papieren geld voedt helaas veel monden....
Haha... leuk dat je dit aanhaalt. Als het aan de banksters ligt wil men de schulden weginflateren. Dus wat maakt het uit of we het nu langzaam of snel doen? Ik doe het liever snel, dan krijgen we tenminste nog wat wantoestanden waarbij banksters een kopje kleiner gemaakt worden en we kunnen zo snel mogelijk een nieuw betaalsysteem optuigen zonder dat het huidige tuig daar zich tegoed aan kan doen. Geld voed de mensen niet, dat doet voedsel en dat blijft gewoon geproduceerd worden. Er zal hooguit wat ruis ontstaan in de uitwisseling van goederen en diensten maar daar kan de overheid mooi een centrale rol in spelen.

quote:
Niet mijn probleem trouwens, de overheid beheert mijn geld gelukkig niet en dus trek ik me dan lekker terug in mijn huisje met een goed boek. Come and find me.
Als de banken failliet gaan dan beheert de overheid jouw geld wel :Y
I'll sing you a lullaby.
pi_94892555
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:32 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Wat, heb je het ooit mee gemaakt? Maar zeg nu even zelf, hoe hard werk jij?
In elk geval harder dan Jan Hommen. Dat weet ik 100% zeker.
pi_94892679
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:25 schreef Drive-r het volgende:

[..]

lolwut :') Een bankier die mij ervan beticht me als een moderne SS-er te gedragen.

Jij bent hier de "moderne SS-er", vriend.
quote:
Een snelle verandering zal niks positiefs brengen voor de massa, dat is het probleem.
Jawel hoor. Vooral voor jongeren zal een snelle verandering zeer positief uitpakken. Voor de ouderen natuurlijk niet, maar who cares. Die hebben hun kans gehad en verprutst.
pi_94892758
Op dit soort momenten ben ik echt trots om Nederlander te zijn. Wij zijn het eerste land in de wereld waarvan het volk een bank gedwongen heeft af te zien van de bonussen. We zijn een gidsland geworden voor hoe de mensen met het bonusbeleid moeten omgaan. Mijn landgenoten die moed hebben getoond en het heft in eigen hand hebben genomen door te wisselen van bank verdienen een medaille.
quote:
Op woensdag 30 maart 2011 12:05 schreef BertV het volgende:
HA, met deze insteek komt het natuurlijk niet in de nederlandse media.

http://www.guardian.co.uk(...)axed-by-people-power

Customers at Dutch bank ING threatened to collectively withdraw deposits in protest against bonuses awarded to executives.
pi_94893086
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:44 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ga je nu bankiers met Joden vergelijken :')

Ik zou zeggen: "viva la revolution" w/

Nee, ik vergelijk het verlekkeren over de afslachting van een bepaalde groep mensen met een soortgelijke gebeurtenis uit het recente verleden.
pi_94893194
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:14 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Nee, ik vergelijk het verlekkeren over de afslachting van een bepaalde groep mensen met een soortgelijke gebeurtenis uit het recente verleden.
We hoeven ze ook niet letterlijk af te slachten.... maar ze financieel uitkleden en ze strippen van hun bezittingen die ze bij elkaar geroofd hebben zie ik wel zitten :)
Een soort van wet 'pluk ze', kennelijk kunnen we dat ook realiseren voor andere groepen criminelen w/
I'll sing you a lullaby.
pi_94893260
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:14 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Niks mis met een afslachting van levensgevaarlijke criminelen. Sommige mensen, bankiers bijvoorbeeld, verdienen het gewoon vanwege hun verwerpelijke gedrag.
pi_94893288
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:44 schreef xenobinol het volgende:

Haha... leuk dat je dit aanhaalt. Als het aan de banksters ligt wil men de schulden weginflateren. Dus wat maakt het uit of we het nu langzaam of snel doen? Ik doe het liever snel, dan krijgen we tenminste nog wat wantoestanden waarbij banksters een kopje kleiner gemaakt worden en we kunnen zo snel mogelijk een nieuw betaalsysteem optuigen zonder dat het huidige tuig daar zich tegoed aan kan doen. Geld voed de mensen niet, dat doet voedsel en dat blijft gewoon geproduceerd worden. Er zal hooguit wat ruis ontstaan in de uitwisseling van goederen en diensten maar daar kan de overheid mooi een centrale rol in spelen.
Ah, en in een nieuw systeem gaat niemand zich ergens tegoed aan doen? _O-

De gehele globale economische geschiedenis laat zien dat in tijden van onrust, er de meeste misbruik wordt gemaakt van het systeem. Tijdens het optuigen van een dergelijke systeem zullen mensen geen miljoenen, maar miljarden kunnen laten verschuiven. Kijk naar de paleisen die gebouwd werden tijdens het communisme... Die doen de villa's in Wassenaar verbleken.

quote:
[..]

Als de banken failliet gaan dan beheert de overheid jouw geld wel :Y
Nee, ik zit in goederen.
pi_94893327
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:18 schreef xenobinol het volgende:

[..]

We hoeven ze ook niet letterlijk af te slachten.... maar ze financieel uitkleden en ze strippen van hun bezittingen die ze bij elkaar geroofd hebben zie ik wel zitten :)
Een soort van wet 'pluk ze', kennelijk kunnen we dat ook realiseren voor andere groepen criminelen w/
Bankiers hebben duizenden de dood ingejaagd met hun criminele praktijken. Hoeveel DSB-klantjes hebben er niet zelfmoord gepleegd? Aan de handen van iemand als Dirk Scheringa kleeft bloed. Veel bloed.
pi_94893364
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:19 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Niks mis met een afslachting van levensgevaarlijke criminelen. Sommige mensen, bankiers bijvoorbeeld, verdienen het gewoon vanwege hun verwerpelijke gedrag.
Jaja, jankjank :')

Zijn ook gewoon mensen hoor, jij zou niet anders reageren als je in hun positie zat. Aard van het beestje, zeg maar. Bankiers doden is slecht een ontkenning dat je het zelf ook in je hebt, lekker je kop in het zand steken enzo. Jij denkt zeker ook dat de mens zelf perfect is en dat de wat minder exemplaren gewoon "ongelukjes" zijn? Dan lijk je nog meer op een SS-er als ik dacht.
pi_94893374
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:21 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Bankiers hebben duizenden de dood ingejaagd met hun criminele praktijken. Hoeveel DSB-klantjes hebben er niet zelfmoord gepleegd? Aan de handen van iemand als Dirk Scheringa kleeft bloed. Veel bloed.
Nou, hoeveel?
pi_94893522
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:21 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

PS: Als je echt geloofd dat het verlies van spaargeld mensen de dood in jaagt, hoeveel klantjes ben jij dan bereid de dood in te jagen met je revolutie? Dan verliest namelijk iedereen zijn spaargeld.
pi_94893527
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:22 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Jaja, jankjank :')

Zijn ook gewoon mensen hoor, jij zou niet anders reageren als je in hun positie zat. Aard van het beestje, zeg maar. Bankiers doden is slecht een ontkenning dat je het zelf ook in je hebt, lekker je kop in het zand steken enzo.
Aard van het beestje inderdaad. Kijk naar wat we doen met gestoorde honden die kinderen aanvallen en aan stukken scheuren op straat. Dan zeggen we ook "niks aan te doen, is de aard van het beestje" en geven we het beest vervolgens een spuitje.
pi_94893560
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:23 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Nou, hoeveel?
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:27 schreef Drive-r het volgende:

[..]

PS: Als je echt geloofd dat het verlies van spaargeld mensen de dood in jaagt, hoeveel klantjes ben jij dan bereid de dood in te jagen met je revolutie? Dan verliest namelijk iedereen zijn spaargeld.
Je hoeft niet steeds 2x op mijn posts te reageren hoor. Volgens mij doet het wel wat met je. :')
pi_94893725
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:27 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Aard van het beestje inderdaad. Kijk naar wat we doen met gestoorde honden die kinderen aanvallen en aan stukken scheuren op straat. Dan zeggen we ook "niks aan te doen, is de aard van het beestje" en geven we het beest vervolgens een spuitje.
Natuurlijk, maar dan trek je de verkeerd vergelijking. Een bankier is als een hond die een koekje op tafel ziet liggen. Je kan het hem niet kwalijk nemen als hij het op eet. Jij wilt de hong daarvoor afslachten, dat vind ik wat persoonlijk wat overdreven _O-

Honden die kinderen aan stukken scheuren zijn meer als moordende pedofielen. Die zijn erg fucked in the brain. Maar je kunt elk willekeurige burger bankier maken en een miljoen bonus geven, en 99% zal het graag aan nemen. Wie geeft er nu de hoofdprijs van de staatslotterij ooit terug?
pi_94893730
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 10:28 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

[..]

Je hoeft niet steeds 2x op mijn posts te reageren hoor. Volgens mij doet het wel wat met je. :')
Nee, ik verveel me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')