Ik heb wel eens gehoord dat het verschil tussen het loon van een normale werknemer en dat van een directielid al jaren uiteen aan het groeien is. Dat kan natuurlijk geen goede ontwikkeling.quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:56 schreef Drive-r het volgende:
Wat nederiger mogen ze trouwens wel worden, de kloof is gewoon te groot geworden en dan verliezen de lui veelal de realiteit uit het oog. Da's menselijk, maar niet positief.
Niks langzaam. Snel en heftig. Het is een kwestie van momentum.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:03 schreef Drive-r het volgende:
Je ziet wel dat de opstand tegen de ING opgepikt is in de buitenlandse pers. Laten we hopen dat je op die manier wereldwijd langzaam een verandering teweeg brengt.
Zeker, dit soort correctie gaan echt niet langzaam. Langzaam graaien tot dat de massa het niet meer pikt, vervolgens met een klap naar beneden en dan begint de cyclus weer van voren af aanquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:07 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Niks langzaam. Snel en heftig. Het is een kwestie van momentum.
Ik denk dat er nog wel wat bankiers zullen sneuvelen. Letterlijk bedoel ik dan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:10 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zeker, dit soort correctie gaan echt niet langzaam. Langzaam graaien tot dat de massa het niet meer pikt, vervolgens met een klap naar beneden en dan begint de cyclus weer van voren af aan
Je wilt een soort razzia gaan houden? Interessant om te zien hoe makkelijk iemand of een forum zichzelf gaat gedragen als een moderne SS-er.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:13 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel wat bankiers zullen sneuvelen. Letterlijk bedoel ik dan.
Als de massa eenmaal in beweging is, dan weet je niet wat je meemaakt.
Eens, maar ik zie dat geen bloed bij vloeien. Het probleem is dat de druk op de verkeerde plek wordt uitgeoefend. Je kunt morgen alle bonussen ter wereld verbieden, maar dan verhelp je enkel een symptoom, niet het probleem zelf.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:10 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zeker, dit soort correctie gaan echt niet langzaam. Langzaam graaien tot dat de massa het niet meer pikt, vervolgens met een klap naar beneden en dan begint de cyclus weer van voren af aan
In vergelijking met wie ?quote:Op vrijdag 1 april 2011 08:32 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Jan Hommen heeft nog geen dag in z'n leven echt gewerkt.
Wat, heb je het ooit mee gemaakt? Maar zeg nu even zelf, hoe hard werk jij?quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:13 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel wat bankiers zullen sneuvelen. Letterlijk bedoel ik dan.
Als de massa eenmaal in beweging is, dan weet je niet wat je meemaakt.
Ga je nu bankiers met Joden vergelijkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:25 schreef Drive-r het volgende:
Je wilt een soort razzia gaan houden? Interessant om te zien hoe makkelijk iemand of een forum zichzelf gaat gedragen als een moderne SS-er.
Haha... leuk dat je dit aanhaalt. Als het aan de banksters ligt wil men de schulden weginflateren. Dus wat maakt het uit of we het nu langzaam of snel doen? Ik doe het liever snel, dan krijgen we tenminste nog wat wantoestanden waarbij banksters een kopje kleiner gemaakt worden en we kunnen zo snel mogelijk een nieuw betaalsysteem optuigen zonder dat het huidige tuig daar zich tegoed aan kan doen. Geld voed de mensen niet, dat doet voedsel en dat blijft gewoon geproduceerd worden. Er zal hooguit wat ruis ontstaan in de uitwisseling van goederen en diensten maar daar kan de overheid mooi een centrale rol in spelen.quote:Een snelle verandering zal niks positiefs brengen voor de massa, dat is het probleem. We kunnen allemaal moeilijk doen over miljoenen-bonussen, als er een revolte uit breekt is de massa zijn complete pensioen in een week kwijt. Al het papieren geld verdwijnt en dat papieren geld voedt helaas veel monden....
Als de banken failliet gaan dan beheert de overheid jouw geld welquote:Niet mijn probleem trouwens, de overheid beheert mijn geld gelukkig niet en dus trek ik me dan lekker terug in mijn huisje met een goed boek. Come and find me.
In elk geval harder dan Jan Hommen. Dat weet ik 100% zeker.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:32 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Wat, heb je het ooit mee gemaakt? Maar zeg nu even zelf, hoe hard werk jij?
lolwutquote:Op vrijdag 1 april 2011 09:25 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Je wilt een soort razzia gaan houden? Interessant om te zien hoe makkelijk iemand of een forum zichzelf gaat gedragen als een moderne SS-er.
Jawel hoor. Vooral voor jongeren zal een snelle verandering zeer positief uitpakken. Voor de ouderen natuurlijk niet, maar who cares. Die hebben hun kans gehad en verprutst.quote:Een snelle verandering zal niks positiefs brengen voor de massa, dat is het probleem.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:05 schreef BertV het volgende:
HA, met deze insteek komt het natuurlijk niet in de nederlandse media.
http://www.guardian.co.uk(...)axed-by-people-power
Customers at Dutch bank ING threatened to collectively withdraw deposits in protest against bonuses awarded to executives.
Nee, ik vergelijk het verlekkeren over de afslachting van een bepaalde groep mensen met een soortgelijke gebeurtenis uit het recente verleden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:44 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ga je nu bankiers met Joden vergelijken![]()
Ik zou zeggen: "viva la revolution"
We hoeven ze ook niet letterlijk af te slachten.... maar ze financieel uitkleden en ze strippen van hun bezittingen die ze bij elkaar geroofd hebben zie ik wel zittenquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:14 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Nee, ik vergelijk het verlekkeren over de afslachting van een bepaalde groep mensen met een soortgelijke gebeurtenis uit het recente verleden.
Niks mis met een afslachting van levensgevaarlijke criminelen. Sommige mensen, bankiers bijvoorbeeld, verdienen het gewoon vanwege hun verwerpelijke gedrag.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:14 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Nee, ik vergelijk het verlekkeren over de afslachting van een bepaalde groep mensen met een soortgelijke gebeurtenis uit het recente verleden.
Ah, en in een nieuw systeem gaat niemand zich ergens tegoed aan doen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 09:44 schreef xenobinol het volgende:
Haha... leuk dat je dit aanhaalt. Als het aan de banksters ligt wil men de schulden weginflateren. Dus wat maakt het uit of we het nu langzaam of snel doen? Ik doe het liever snel, dan krijgen we tenminste nog wat wantoestanden waarbij banksters een kopje kleiner gemaakt worden en we kunnen zo snel mogelijk een nieuw betaalsysteem optuigen zonder dat het huidige tuig daar zich tegoed aan kan doen. Geld voed de mensen niet, dat doet voedsel en dat blijft gewoon geproduceerd worden. Er zal hooguit wat ruis ontstaan in de uitwisseling van goederen en diensten maar daar kan de overheid mooi een centrale rol in spelen.
Nee, ik zit in goederen.quote:[..]
Als de banken failliet gaan dan beheert de overheid jouw geld wel
Bankiers hebben duizenden de dood ingejaagd met hun criminele praktijken. Hoeveel DSB-klantjes hebben er niet zelfmoord gepleegd? Aan de handen van iemand als Dirk Scheringa kleeft bloed. Veel bloed.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:18 schreef xenobinol het volgende:
[..]
We hoeven ze ook niet letterlijk af te slachten.... maar ze financieel uitkleden en ze strippen van hun bezittingen die ze bij elkaar geroofd hebben zie ik wel zitten![]()
Een soort van wet 'pluk ze', kennelijk kunnen we dat ook realiseren voor andere groepen criminelen
Jaja, jankjankquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:19 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Niks mis met een afslachting van levensgevaarlijke criminelen. Sommige mensen, bankiers bijvoorbeeld, verdienen het gewoon vanwege hun verwerpelijke gedrag.
Nou, hoeveel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:21 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Bankiers hebben duizenden de dood ingejaagd met hun criminele praktijken. Hoeveel DSB-klantjes hebben er niet zelfmoord gepleegd? Aan de handen van iemand als Dirk Scheringa kleeft bloed. Veel bloed.
PS: Als je echt geloofd dat het verlies van spaargeld mensen de dood in jaagt, hoeveel klantjes ben jij dan bereid de dood in te jagen met je revolutie? Dan verliest namelijk iedereen zijn spaargeld.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:21 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Bankiers hebben duizenden de dood ingejaagd met hun criminele praktijken. Hoeveel DSB-klantjes hebben er niet zelfmoord gepleegd? Aan de handen van iemand als Dirk Scheringa kleeft bloed. Veel bloed.
Aard van het beestje inderdaad. Kijk naar wat we doen met gestoorde honden die kinderen aanvallen en aan stukken scheuren op straat. Dan zeggen we ook "niks aan te doen, is de aard van het beestje" en geven we het beest vervolgens een spuitje.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:22 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Jaja, jankjank![]()
Zijn ook gewoon mensen hoor, jij zou niet anders reageren als je in hun positie zat. Aard van het beestje, zeg maar. Bankiers doden is slecht een ontkenning dat je het zelf ook in je hebt, lekker je kop in het zand steken enzo.
quote:
Je hoeft niet steeds 2x op mijn posts te reageren hoor. Volgens mij doet het wel wat met je.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:27 schreef Drive-r het volgende:
[..]
PS: Als je echt geloofd dat het verlies van spaargeld mensen de dood in jaagt, hoeveel klantjes ben jij dan bereid de dood in te jagen met je revolutie? Dan verliest namelijk iedereen zijn spaargeld.
Natuurlijk, maar dan trek je de verkeerd vergelijking. Een bankier is als een hond die een koekje op tafel ziet liggen. Je kan het hem niet kwalijk nemen als hij het op eet. Jij wilt de hong daarvoor afslachten, dat vind ik wat persoonlijk wat overdrevenquote:Op vrijdag 1 april 2011 10:27 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Aard van het beestje inderdaad. Kijk naar wat we doen met gestoorde honden die kinderen aanvallen en aan stukken scheuren op straat. Dan zeggen we ook "niks aan te doen, is de aard van het beestje" en geven we het beest vervolgens een spuitje.
Nee, ik verveel me.quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:28 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft niet steeds 2x op mijn posts te reageren hoor. Volgens mij doet het wel wat met je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |