Vroeger had je in Duitsland de Rote Armee Fraction en de Baader Meinhoff Groep, meen ik mij te herinneren. Ontvoerden en executeerden zij niet ook bankiers? De bankiers van nu vragen er gewoon weer om. Tuig dat gelijk staat aan kinderverkrachters verdient niks minder.quote:Op zondag 27 maart 2011 08:23 schreef BertV het volgende:
De kans is nl groot dat er geld ingeleverd moet worden voor principes.
En dan NOG een keer de vraag:quote:Op zondag 27 maart 2011 09:26 schreef voice-over het volgende:
[..]
Vroeger had je in Duitsland de Rote Armee Fraction en de Baader Meinhoff Groep, meen ik mij te herinneren. Ontvoerden en executeerden zij niet ook bankiers? De bankiers van nu vragen er gewoon weer om.
Ik was tot 3 jaar geleden klant, ik zit nu bij de RABO en ASN.quote:Op zondag 27 maart 2011 09:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En dan NOG een keer de vraag:
Als het zulke criminelen zijn, waarom ben je dan klant?
Kun je deze vraag beantwoorden?
En de Rabo en de ASN onderdeel van SNS zijn geen oplichters/struikrovers begrijp ik?quote:Op zondag 27 maart 2011 09:32 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik was tot 3 jaar geleden klant, ik zit nu bij de RABO en ASN.
Ik hoop dat de oplichtersbende van de ING helemaal kapot gaat.
quote:Op zondag 27 maart 2011 09:35 schreef voice-over het volgende:
De Postbank (voor de gewone man) de nek omdraaien, wat niemand wilde binnen Postbank, maar de arrogante RvC en Directie drukten weer door.
quote:Op zondag 27 maart 2011 09:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En de Rabo en de ASN onderdeel van SNS zijn geen oplichters/struikrovers begrijp ik?
Minder erg.quote:Op zondag 27 maart 2011 09:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En de Rabo en de ASN onderdeel van SNS zijn geen oplichters/struikrovers begrijp ik?
Ik gebruik mijn verstand, jij bent alleen geil op geld en graaien.quote:Op zondag 27 maart 2011 09:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt.....
quote:
Foute vraag: waarom maken miljoenen Nederlanders zich er druk om?quote:Op zondag 27 maart 2011 09:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]het zijn geen kinderverkrachters, maar gewone verkrachters?
Maar als je toch al geen klant meer bent, en je er dus niets mee te maken hebt behalve dan dat je er als belasting betaler goed aan verdient hebt...., waar maak je je zo druk om?
Laten we het erop houden dat ik vanuit mijn werk 'iets' meer weet over Postbank/ING integratie, en dat je er compleet naast zit.quote:Op zondag 27 maart 2011 09:37 schreef voice-over het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn verstand, jij bent alleen geil op geld en graaien.
Precies.quote:Op zondag 27 maart 2011 09:39 schreef voice-over het volgende:
[..]
Foute vraag: waarom maken miljoenen Nederlanders zich er druk om?
quote:Op zondag 27 maart 2011 09:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Precies.
Ik neem een dienst af bij een bedrijf, en ik wil dat die dienst voor mij meer waard is dan ik er voor betaal. Hoe dat bedrijf omgaat met zijn kosten e.d. zal mij als klant worst wezen.
Als ik een kop koffie bestel in een restaurant, dan weet ik dat de kosten van het product nog geen 10% zijn van wat ik ervoor betaal. Maar het is mij die ¤2 waard. Het zal me een rotzorg zijn of ze 10% of 90% marge maken. Het zal me een rotzorg zijn of de baas van die tent een modaal salaris of 100x modaal verdient. Da's hun interne zaak.
Als ze meer vragen dan ik het waard vind, dan neem ik het niet af. Heel sim-pel.
Ik nodig je uit het uit te leggen. Want mensen die stoer doen op het internet met hun kennis, maar vervolgens niet zeggen, daar heb je natuurlijk geen ene flikker aan.quote:Op zondag 27 maart 2011 09:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt.....
En daar ga je de mist in.quote:Op zondag 27 maart 2011 09:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Precies.
Ik neem een dienst af bij een bedrijf, en ik wil dat die dienst voor mij meer waard is dan ik er voor betaal. Hoe dat bedrijf omgaat met zijn kosten e.d. zal mij als klant worst wezen.
Als ik een kop koffie bestel in een restaurant, dan weet ik dat de kosten van het product nog geen 10% zijn van wat ik ervoor betaal. Maar het is mij die ¤2 waard. Het zal me een rotzorg zijn of ze 10% of 90% marge maken. Het zal me een rotzorg zijn of de baas van die tent een modaal salaris of 100x modaal verdient. Da's hun interne zaak.
Als ze meer vragen dan ik het waard vind, dan neem ik het niet af. Heel sim-pel.
Feit is ook dat elke vermelding gebruikt/misbruikt wordt om gal op te spuwen. Het feit dat sommige mensen een persoonlijke adviseur hebben en de rest in zijn algemeenheid wordt beschouwd was nooit eerder een probleem. Dat mensen met een persoonlijke adviseur meer aandacht krijgen was ook nooit reden om je rekening op te zeggen.quote:Op zondag 27 maart 2011 11:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik nodig je uit het uit te leggen. Want mensen die stoer doen op het internet met hun kennis, maar vervolgens niet zeggen, daar heb je natuurlijk geen ene flikker aan.
Feit is dat ING op dit moment faal op faal stapelt. Hoezo dikke vinger naar de minder rijke klant
Blijkbaar ben ik niets waard, dus ik kan niet wachten tot ik mijn rekeningnummer mee kan nemen naar een andere bank.
Zo kan je alles omdraaien:quote:Op zondag 27 maart 2011 12:00 schreef Ascendancy het volgende:
En daar ga je de mist in.
1: Een bank produceert niets meer dan leningen
2: Dat restaurant heeft geen geld van de overheid gekregen om te blijven bestaan.
3: Dat restaurant vervult geen essentiële maatschappelijke functie.
Nu al 900quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_brief__.html?p=2,1
Met 705 reactiesAlllemaal
van de ING
![]()
![]()
Omdat ik geen persoonlijk adviseur wil of nodig heb. Maar de ING dient aan mij net zo goed verantwoording af te leggen. Dat is gewoon logisch nadenken.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:38 schreef snabbi het volgende:
[..]
Feit is ook dat elke vermelding gebruikt/misbruikt wordt om gal op te spuwen. Het feit dat sommige mensen een persoonlijke adviseur hebben en de rest in zijn algemeenheid wordt beschouwd was nooit eerder een probleem. Dat mensen met een persoonlijke adviseur meer aandacht krijgen was ook nooit reden om je rekening op te zeggen.
Daarnaast kun je het ook van een andere kant bekijken. Veel mensen hebben meer dan 1 rekening. Om simpelweg een brief te sturen naar alle rekeninghouders zou daarom ook een verkeerd resultaat bereiken. Hoe persoonlijk voel jij je aangesproken wanneer jij 2 brieven ontvangt, die helemaal aan jou gericht zijn?
Dit allemaal nog even los van het feit, zit jij werkelijk op een brief te wachten van je bank waarin ze dit soort boodschappen verkondigd? Of had je dan hier een post gemaakt in de trant van "ze sturen een brief en denken het daar allemaal mee goed te kunnen praten".
Wat maakt het uit dat je alles kan omdraaien. Een restaurant levert in principe een vorm van een dienst ja, maar wel met een heel andere maatschappelijke functie, namelijk een luxe functie. Dit geldt niet voor een restaurant. Daarnaast is een analogie trekken nooit een vorm van bewijs, maar een ondersteuning van een mening, die je ook met objectieve directe argumenten dient te verdedigen.quote:Op zondag 27 maart 2011 14:45 schreef snabbi het volgende:
[..]
Zo kan je alles omdraaien:
Bijvoorbeeld dat restaurants niets anders doen dan wat ingredienten samenvoegen. Feitelijk produceren ze niets. Veel restaurants krijgen wel geld van de overheid in de vorm van garantstellingen en beginnerskredieten. Ook speelt een verlaagd btw percentage in deze sector.
Er zijn ook genoeg onderzoeken waarbij wordt aangetoond dat het geven van positieve impulsen wel werkt, en ook meer waarde brengen dan straffen.
quote:De heer De Waal is lid van de Remuneratiecommissie, de Nominatiecommissie en van de Corporate-Governance-commissie.
Overige commissariaten:
* Lid Raad van Commissarissen van PGGM N.V. (niet-beursgenoteerd)
Belangrijkste overige functies:
* Lid Raad van Advies van Zorgverzekeraars Nederland
* Voorzitter Raad van Toezicht van SNV
* Voorzitter Raad van Toezicht van Stichting Nationaal Fonds Kunstbezit
* Lid van het Nederlands Nationaal Contact Punt (NCP) van de OESO
* Voorzitter Raad van Toezicht van Museum Volkenkunde (Leiden)
Er zijn klanten die kiezen voor direct contact en degene die het niet doen. Ik vind het heel logisch dat mensen die direct contact willen, dit ook krijgen. Ik vind het helemaal niet logisch dat een onderneming veranwoording aflegt aan zijn klanten, of moet er op iedere kassabon van de albert heijn ook tekst en uitleg komen over de beloningen van de betreffende bestuurders?quote:Op zondag 27 maart 2011 14:57 schreef Ascendancy het volgende:
Omdat ik geen persoonlijk adviseur wil of nodig heb. Maar de ING dient aan mij net zo goed verantwoording af te leggen. Dat is gewoon logisch nadenken.
De aanspraak op die bonus wordt door de RvC bepaald zover ik weet. Ook zal de bonus voor hem meer een symbolische waarde hebben dan de daadwerkelijke omvang hiervan.quote:Bij iemand met zoveel geld werkt een impuls niet.
En leg mij dan is uit. Die Hommen had zijn bonus helemaal niet nodig, zo wordt steevast beweerd. Hij deed het uit maatschappelijke verantwoordelijkheid.
Waarom maakt hij dan uberhaupt aanspraak op zo'n bonus. Als hij het geld niet nodig heeft en het daar niet voor doet, waarom ben je dan wel bereid dat geld te accepteren, terwijl je daarnaast de pensioenen van mensen die het minder ruim hebben vastzet.
Als je Gerrit Zalm tegenkomt roep je vuile DSB erquote:Op zondag 27 maart 2011 16:11 schreef Censuur-152 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |