Redelijk rustigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Was 't gezellig gisteren in de livechat?
Ik had een etentje van m'n werk
jazekers. Nothing fancy, gewoon in een kroegquote:
Ik vond er eigenlijk vrij weinig aan. Snap de logica van de uitzendingen niet helemaal.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
jazekers. Nothing fancy, gewoon in een kroeg
Ik heb trouwens de uitzending al bekekenLeuk!
Daar.heb je gelijk in. Ik zie de logica ook nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond er eigenlijk vrij weinig aan. Snap de logica van de uitzendingen niet helemaal.
XFA Live topicquote:
Ik vond er ook geen reet aanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond er eigenlijk vrij weinig aan. Snap de logica van de uitzendingen niet helemaal.
Hoi c_aquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
XFA Live topic
[..]
Ik vond er ook geen reet aanIk zat meer op mijn laptop te kijken dan naar de tv
Dat dus. En zelfs daar werd minder gereageerdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond er ook geen reet aanIk zat meer op mijn laptop te kijken dan naar de tv
DeZwabber, doe je zender goed.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, ik vond de ontvangst al zo slecht
Omdat er niks aan was. En Cee was er niet, toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat dus. En zelfs daar werd minder gereageerd
Ik kijk altijd meer op de laptop.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat dus. En zelfs daar werd minder gereageerd
Nu je het zegt!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat er niks aan was. En Cee was er niet, toch?
en ik ook nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat er niks aan was. En Cee was er niet, toch?
pas maar op:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:07 schreef iBenny het volgende:
ik vind het wel handig dat als je iets koopt in een Nederlandse verpakking, het een Japanse handleiding heeft
Yupquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Groot gemis, dan valt er al amper wat te lachen. Het was gewoon een dooie uitzending.
wat voor vis?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
zo eten maken dan maar
Sla met ei en komkommer, en vis
3ds?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:07 schreef iBenny het volgende:
ik vind het wel handig dat als je iets koopt in een Nederlandse verpakking, het een Japanse handleiding heeft
Pangaquote:
oe, da's ook lekker jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
PangaDie vind mijn man het lekkerst
Dus ik ga zo aan de slagAlleen geen zin in
Last van mijn bovenbeen en ik kan amper staan
Iets van een radio-achtig iets, wat mijn vader heeft besteld. We snappen alleen niet hoe het werktquote:
Geen idee, maar als ik op sta, dan krijg ik een steek, alsof die verrekt ofzoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:16 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
oe, da's ook lekker ja
Wat heb je dan met je bovenbeen?
Hebben jullie twister gedaan ofzoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, maar als ik op sta, dan krijg ik een steek, alsof die verrekt ofzo
En die spier voelt ook hard aan .....
Ik denk door vorig weekend
je laat het zo onschuldig klinken nuquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Speeltuin gespeeld, gevoetbald en op de kabelbaan
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je laat het zo onschuldig klinken nu
Ow ja.... karaoke vergetenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je laat het zo onschuldig klinken nu
Op een stoel Britney Spears gedaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
als jij Elvis zong, dan snap ik het
Kibbelingquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:21 schreef Joooo-pi het volgende:
[ afbeelding ]
goffer, nu heb ik echt zin in kibbeling![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |