Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
Whehe ik zou het bijna een eer vinden om verbannen te worden van een vakantiepark
Yup... en dat is ook 'de schoonmaker' van het huisquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zit daar ook een Joanne in?
Dan echt een briljante topictitel.
Ja dat snap ik niet hoor....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeikers.Maar goed, was te verwachten. We zijn geen groepje dat op een foto in een brochure komt.
jij kijkt SSTquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zit daar ook een Joanne in?
Dan echt een briljante topictitel.
Ja en wat is ze nu aan het doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... en dat is ook 'de schoonmaker' van het huis
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... en dat is ook 'de schoonmaker' van het huis
Maar we hebben het zondagochtend in de zon keihard geprobeerd, idyllisch brochureplaatje zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat snap ik niet hoor....
Ik vind dat we perfect passen in de brochureFeestmuts op, karaoke op de achtergrond....
Dropbox delen weer?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe kan ik het makkelijkst foto's naar jullie sturen???
Via Dropbox denk ik. Weet Kal wel meer van.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe kan ik het makkelijkst foto's naar jullie sturen???
Ja hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
Benny mag ik een foto plaatsen van jou, bart en mij ?
Ja ik heb medelijden met je docenten die er iedere dag tegen aan moeten kijkenquote:
Ik weet wie het zegtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik heb medelijden met je docenten die er iedere dag tegen aan moeten kijken
Ja hoor.... best veelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:10 schreef Patje1987 het volgende:
Sta ik ook nog ergens een beetje normaal op de foto?
In dat geval geloof ik dat ik leraar word in Amsterdam.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik heb medelijden met je docenten die er iedere dag tegen aan moeten kijken
Post eens danquote:
Wil je leraar worden dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
In dat geval geloof ik dat ik leraar word in Amsterdam.
Heb je het in de publicmap geplaatst? Dan hoef je alleen maar rechtermuisknop 'copy public link' te doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben de foto's nu aan het uploaden.... daarna moet ik even kijken hoe ik het verder moet doen
nee nieuwe map gemaakt... ik zag de foto's van de vorige meet er ook nog instaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je het in de publicmap geplaatst? Dan hoef je alleen maar rechtermuisknop 'copy public link' te doen
haha jezusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze vind ik leuk
[ afbeelding ]
Dan...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee nieuwe map gemaakt... ik zag de foto's van de vorige meet er ook nog instaan
ok... maar dan moet ik wel van iedereen het emailadres hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan...
Rechtermuisknop > Share this folder > mail adressen invullen > Share folder
Volgens mij krijg je een link via e-mail en dan kun je die volgens mij gewoon delenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok... maar dan moet ik wel van iedereen het emailadres hebben
huh?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je een link via e-mail en dan kun je die volgens mij gewoon delen
In die mail krijg je link naar de map. Ik denk als die gewoon wordt gekopieerd en gedeeld, dat het dan wel gewoon lukt.quote:
Hebben we daar gezeik over gehad?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:21 schreef JJH het volgende:
Kunnen mijn foto's daar ook in?
En van dat gezeik over dat het huisje niet schoon was.___! /care!
even terugbladeren door vorige topic, laatste paginaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hebben we daar gezeik over gehad?
je kan in dropbox gewoon een map maken en dan delen met iedereenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:21 schreef JJH het volgende:
Kunnen mijn foto's daar ook in?
En van dat gezeik over dat het huisje niet schoon was.___! /care!
Maar in diezelfde map plaatsen als c_a gaat maken.. kan dat ook?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je kan in dropbox gewoon een map maken en dan delen met iedereen
Hahaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
even terugbladeren door vorige topic, laatste pagina
dat weet ik nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar in diezelfde map plaatsen als c_a gaat maken.. kan dat ook?
Roept u maar.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Dus Hans, dat moet je ff testen
Ik vind het altijd zo jammer hè. Als ze er op het moment zelf wat van zeggen kunnen we er wat aan doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:30 schreef Patje1987 het volgende:
Maar je mag best op mijn naam boeken volgende keer, stelletje jankzakken. Van roken begrijp ik ook wel en misschien hebben we 1 sigaretje binnen gedaan in beschonken toestand. Maar dat buren achteraf klagen enzoTypisch Nederlands weer ook hè.
Ja ik verdenk de overbuurmanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo jammer hè. Als ze er op het moment zelf wat van zeggen kunnen we er wat aan doen.
Achteraf klagen vind ik kinderachtig.
Ik las het ja, toch weer de blaadjes in de war moeten schoppen zondagochtend.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik verdenk de overbuurman
ja spijt van dat ik het niet gedaan hebquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik las het ja, toch weer de blaadjes in de war moeten schoppen zondagochtend.
Ja precies, als ik van iemand last heb ga ik daar gewoon op af hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo jammer hè. Als ze er op het moment zelf wat van zeggen kunnen we er wat aan doen.
Achteraf klagen vind ik kinderachtig.
Ken ik jouw msn email gebruiken?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:38 schreef Bellatrix het volgende:
Ik verdenk Sjoukje. Trut wilde gewoon meedoen met ons en uit jaloezie doet ze dit.
Om haar te bestoken met mails over penisvergrotingen? Altijd.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ken ik jouw msn email gebruiken?
Ga eens naar dropbox.com en log in.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ken ik jouw msn email gebruiken?
thxquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ga eens naar dropbox.com en log in.
Klik op de map van de vorige meet
Klik op de knop Shared folder options
Tabblad members
En je kunt zo die e-mailadressen gebruiken.
Je account doet het toch nog?quote:
Dan moet je het even aan Benny vragenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:47 schreef JJH het volgende:
Ik zie alsnog alleen maar foto's van de siepie meet.
Bennyyyyyyyyyyyyy!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan moet je het even aan Benny vragen
Ik weet niet hoe je dat moet oplossenOmdat ik de mapaanmaker ben
neequote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Die?
[ afbeelding ]
Of dees?
[ afbeelding ]
Hij is toch leukquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:55 schreef Bellatrix het volgende:
Holy shit, tweede foto meteen raak, Miranda wat doe je.
ja daar heb je wel een puntquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:56 schreef Patje1987 het volgende:
Volgende meet scheer ik mezelf eerst want dit ziet er niet uit
daar ga ik in meequote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:56 schreef Patje1987 het volgende:
Volgende meet scheer ik mezelf eerst want dit ziet er niet uit
*gniffel*quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:57 schreef JJH het volgende:
Foto 391. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!![]()
Hans says 'hay'!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:57 schreef JJH het volgende:
Foto 391. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!![]()
Je kan het in diezelfde map doen hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:02 schreef JJH het volgende:
Ik ga even mijn foto's in de upload gooien, en daarna even onder de douche doorrennen.
Ik moet namelijk om 15u bij de bandenboer zijn, we krijgen weer zomerbandjes op de auto's.
ik ben benieuwd... ik weet dat ik een paar rare foto's heb genomen met jouw toestelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:02 schreef JJH het volgende:
Ik ga even mijn foto's in de upload gooien, en daarna even onder de douche doorrennen.
Ik moet namelijk om 15u bij de bandenboer zijn, we krijgen weer zomerbandjes op de auto's.
Doe ik al.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je kan het in diezelfde map doen he!
Zitten leuke tussen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben benieuwd... ik weet dat ik een paar rare foto's heb genomen met jouw toestel
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:05 schreef Bellatrix het volgende:
441 is artistiek verantwoord met die lichtbol op Wander zijn kop.
Ik las het in de krant iddquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:04 schreef DeZwabber het volgende:
Zieke geest levert bierkratje in met messen in handgrepen
en de staaf plutonium die hij in zijn broekzak lijkt te hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:05 schreef Bellatrix het volgende:
441 is artistiek verantwoord met die lichtbol op Wander zijn kop.
zonder te kijken, OPTISCH BEDROG!!!1111!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
En op 390 lijkt het net alsof Bart hoogbegaafd is
Dat beeld? Nadat we van de 'markt' kwamen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
En 410 en 411 is gewoon een stukje cultuur van Hoogeveen.... jeweetzzzz
Geloof me, je wil het niet zien.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:13 schreef Bos81 het volgende:
Toch vind ik het jammer dat er wordt gepraat over dingen die niet iedereen hier kan zien
owquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat beeld? Nadat we van de 'markt' kwamen?
Meppel.
dat gebeurd er nou eenmaal na een meetquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:13 schreef Bos81 het volgende:
Toch vind ik het jammer dat er wordt gepraat over dingen die niet iedereen hier kan zien
Ja okee. Maar net als dat met dat City ville gebeuren ervaar ik het eigenlijk best wel als storend.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geloof me, je wil het niet zien.
Ach joh, dit is maar ff, over een dag hebben we het er al niet meer over.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja okee. Maar net als dat met dat City ville gebeuren ervaar ik het eigenlijk best wel als storend.
Er is toch nog een meet-topic? Doe dat daar dan..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat gebeurd er nou eenmaal na een meet
Maar je hebt toch een leuke foto gezien
Ik kan ze hier niet allemaal paatsen zonder toestemming
over een aantal jaartjes staat hij in het rijtje goatse, 2girls1cup, 1guy1jar, tubgirl en talmeetquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geloof me, je wil het niet zien.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
over een aantal jaartjes staat hij in het rijtje goatse, 2girls1cup, 1guy1jar, tubgirl en talmeet
We hadden het eerder toch over plaatjesdenken?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
over een aantal jaartjes staat hij in het rijtje goatse, 2girls1cup, 1guy1jar, tubgirl en talmeet
ongeveer 66 minutenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:15 schreef Bellatrix het volgende:
Hoeveel beeldmateriaal heb je op video eigenlijk Miranda?
Die karaoke mag je er wel uitlaten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ongeveer 66 minuten
inclusief karaoke
*schuilkelder induikt*quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ongeveer 66 minuten
inclusief karaoke
Oh my, dat is geweldig.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ongeveer 66 minuten
inclusief karaoke
En dan zie je ook ''reaction vids'' op Youtube, mensen die met een verwrongen gezicht kijken naar het talmeetalbum, the horror.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alsof het hier druk is in TAL.... er word dagen hier niet gepostquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is toch nog een meet-topic? Doe dat daar dan..
Dit dusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ach joh, dit is maar ff, over een dag hebben we het er al niet meer over.
had ook gekund, maar dan waren we daar niet binnengekomen, omdat het uitverkocht was!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet.
Anders hadden wel voor een uitverkochte arena gestaan.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
had ook gekund, maar dan waren we daar niet binnengekomen, omdat het uitverkocht was!
Hij ziet mijn hoofd en telt daarom maar weer terug?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:21 schreef JJH het volgende:
Trouwens, dat resterende tijd tellertje voor het uploaden.
28..............28..............28........27 26 25 24 23 22 21......25............28.
Ja, dat misschien wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat is echt megaleuk
Zwabber die aan het zingen is
Ik heb niet alleen over de meet eigenlijk, maar goed, Ik heb al tijden het gevoel dat ik niet echt op mijn plek ben hier. Misschien dat ik beter maar hier kan wegblijven..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Alsof het hier druk is in TAL.... er word dagen hier niet gepost
Iedereen zit in andere SC's (crazy, crv, koen en jij) en als we het hier dan toevallig over de meet hebben vind 1 persoon dat niet goed
Géén idee. :dquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij ziet mijn hoofd en telt daarom maar weer terug?
ik ben nu al doodsbang voor de schade, damn you opzwepende muziek van britneyquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat is echt megaleuk
Zwabber die aan het zingen is
Ik weet niet of jij erop sta, ik heb hem sneaky op de tafel gezetquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:22 schreef JJH het volgende:
J
[..]
Ja, dat misschien wel.
Maar ook Hans die aan het zingen is.
Ik zweer het je, Britney's muziek is gewoon het lekkerste qua meezingen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben nu al doodsbang voor de schade, damn you opzwepende muziek van britney
Geloof me, ik heb de halve avond meegezongen, en ik ken mijn stemvolume.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij erop sta, ik heb hem sneaky op de tafel gezet
Ik ga even snel kijken
HIT ME BABY ONE MORE TIME!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zweer het je, Britney's muziek is gewoon het lekkerste qua meezingen.
Waar heb je het dan nog meer over?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen over de meet eigenlijk, maar goed, Ik heb al tijden het gevoel dat ik niet echt op mijn plek ben hier. Misschien dat ik beter maar hier kan wegblijven..
Even opstartenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb de halve avond meegezongen, en ik ken mijn stemvolume.
Dat check je Watsapp/Farmville enzo. Dit is gewoon een hecht clubje geworden dat elkaar ook buiten het forum regelmatig spreekt/smst/belt enzo. Ik heb dat met niemand hier.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waar heb je het dan nog meer over?
Ik hoor je nu alleen maar over de meet
En ik zeg niet dat je weg moet blijven, maar ik vind het een beetje onzin omdat het hier de laatste tijd zo rustig is. En dat juist diegene die hier bijna nooit meer komen, gaan klagen
Daar dacht ik ook nog aan, schande.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:26 schreef JJH het volgende:
We hebben Walk On van Lee Towers geeneens gezongen.
ach, ik heb geen whatsapp en heb van niemand een telefoonnummerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat check je Watsapp/Farmville enzo. Dit is gewoon een hecht clubje geworden dat elkaar ook buiten het forum regelmatig spreekt/smst/belt enzo. Ik heb dat met niemand hier.
Ik beschuldig jullie nergens van hoor, maar zo zie ik het nu eenmaal.
oh fuckquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zelfs een filmpje waar de rits van Wander openstaat
En dat hij het over daggeren heeft
ja dat hebben we gemerktquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, ik heb geen whatsapp en heb van niemand een telefoonnummer
Ik heb een foto van wander waar ie een zoute stengel uit zijn gulp heeft steken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:27 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb zelfs een filmpje waar de rits van Wander openstaat
En dat hij het over daggeren heeft
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:30 schreef JJH het volgende:
Ik
[..]
Ik heb een foto van wander waar ie een zoute stengel uit zijn gulp heeft steken.
Die heb ik er ingestokenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:30 schreef JJH het volgende:
Ik
[..]
Ik heb een foto van wander waar ie een zoute stengel uit zijn gulp heeft steken.
Dat je ons gevonden hebt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, ik heb geen whatsapp en heb van niemand een telefoonnummer
ik was bijna het park ingelopen om maar gewoon bij ieder huisje aan te bellenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat hebben we gemerkt
We konden je niet bereiken
dat is niet waar. Ik spreek alleen Kally, Benny en Patrique buiten het forum....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat check je Watsapp/Farmville enzo. Dit is gewoon een hecht clubje geworden dat elkaar ook buiten het forum regelmatig spreekt/smst/belt enzo. Ik heb dat met niemand hier.
Ik beschuldig jullie nergens van hoor, maar zo zie ik het nu eenmaal.
ik heb het meisje van de receptie lief aangekekenquote:
Al een tijdje toch.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:32 schreef iBenny het volgende:
Sinds wanneer is het Chrome logo verandert?
Dat was wel lachen geweestquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik was bijna het park ingelopen om maar gewoon bij ieder huisje aan te bellen
Waar wat?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:32 schreef iBenny het volgende:
Sinds wanneer is het Chrome logo verandert?
ik denk het wel jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat was wel lachen geweest
Dan zou je bij het huisje van Ria komen en dan zie je opeen Patje, Wander en Liza staan
Laptop aangesloten en had je je afgevraagd: Wie zijn die andere mensen????
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb het meisje van de receptie lief aangekeken
en nadat ze gillend wegrende kwam er iemand anders om in de lijst te kijken en miranda te bellen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:32 schreef JJH het volgende:
W
[..]
Waar wat?
Ik ken alleen maar dit logo.
Dat is nog geeneens zo heel veel anders.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
Hans je staat op de karaoke video
Ohw, ik heb ook een developersversiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is nog geeneens zo heel veel anders.
Maar als ik op google.com/chrome kijk zie ik nog het oude logo staan.
Dat is die...quote:
ik doelde ook meer op dropbox dan op youtubequote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:39 schreef Bellatrix het volgende:
Die video hoeft niet op het internet te staan nee._! Staan we volgende week in de TV draait door, kan niet missen.
Zodra niemand de link doorspeelt, komt het goedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:39 schreef Bellatrix het volgende:
Die video hoeft niet op het internet te staan nee._! Staan we volgende week in de TV draait door, kan niet missen.
En dan kan ik mijn contract in gaan leveren en mijn sociale leven opzeggen, niemand wil dan nog wat me mij te maken hebben.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:39 schreef Bellatrix het volgende:
Moet ik me zorgen gaan maken?quote:
Ow effe testenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je kan van alles in dropbox gooien, niet alleen maar foto's hoor
check, dan ben ik de tweede schutter welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:42 schreef Bellatrix het volgende:
We doen net of dit het geheim is wie Kennedy dood heeft geschoten._!
Eigenlijk moet Bart hem dus zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan ben jij degene die uiteindelijk de schuld krijgt van alles?
Jep.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan ben jij degene die uiteindelijk de schuld krijgt van alles?
ach, you could do worse, you could be kennedyquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep.
Ik kies altijd de verkeerde rol bij dit soort spelletjes.
But he'll get all the credits. :dquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, you could do worse, you could be kennedy
Maakt toch niet uitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:48 schreef Lutte het volgende:
Dan ben je vijftien, hoor je in de bloei van je leven te zitten, lig je de hele zaterdagmiddag op bed.
Komt wel weer goed.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:48 schreef Lutte het volgende:
Dan ben je vijftien, hoor je in de bloei van je leven te zitten, lig je de hele zaterdagmiddag op bed.
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:48 schreef Lutte het volgende:
Valt nog niet mee.quote:
Hoe weet je dat!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
Youtube is eerder dan Dropbox denk ik
Jawel, want ik wil ook weer eens een middag iets leuks doen, want nu zit ik of op school, of ik maak huiswerk, of ik lig op bed.quote:
Ja.quote:
Dat zou wel slecht zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:53 schreef DeZwabber het volgende:
graag, voordat we today's featured video zijn
Eerst een linkje plaatsen dan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
te laat
Ik kan hem verwijderen
Doe maar dropbox aanmaken dan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eerst een linkje plaatsen dan.Ik wil ook wel eens lachen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:54 schreef JJH het volgende:
Ik ga er vandoor. Ik ben er straks nog wel ff weer.
Je kan hem ook verbergen he.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
te laat
Ik kan hem verwijderen
Ik was bij het 8ste liedje ofzo.quote:
Ooooooooooohw!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat had ik allang gedaan...
Verborgen (iedereen met de link kan de video bekijken) Meer weten
maar je hebt verschillende categorien hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik was bij het 8ste liedje ofzo.
Ik heb maar gewoon ergens opgeklikt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar je hebt verschillende categorien he
Je moet ff Hits en dan Join the game doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb maar gewoon ergens opgeklikt.
Zal ik doen!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je moet ff Hits en dan Join the game doen.
oh yes, goudquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:02 schreef charmed_angel het volgende:
Siepie met de stofzuiger ben ik nu aan het uploaden
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh fuck.. Alleen het magazijn was uitgevallen.. #ikstavoorlul
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:06 schreef Kally het volgende:
I want to break free
Ik kan niet posten ben op visite dus weer weg
staat erop!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:14 schreef charmed_angel het volgende:
En Patrick stelt zich voor is nu aan het uploaden
inderdaad, geweldigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:22 schreef charmed_angel het volgende:
ik lig in een deuk om het rick fimpje
er is geen enkel topic dat dat juist maakt hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:37 schreef iBenny het volgende:
Elke keer als er chiwawa wordt gezegd, moet ik gewoon tu-tu-tu-tuuu doen
Verkeerde topic
'ik heb een tik, wat doe ik hieraan?'quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er is geen enkel topic dat dat juist maakt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |