Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
Whehe ik zou het bijna een eer vinden om verbannen te worden van een vakantiepark
Yup... en dat is ook 'de schoonmaker' van het huisquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zit daar ook een Joanne in?
Dan echt een briljante topictitel.
Ja dat snap ik niet hoor....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeikers.Maar goed, was te verwachten. We zijn geen groepje dat op een foto in een brochure komt.
jij kijkt SSTquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zit daar ook een Joanne in?
Dan echt een briljante topictitel.
Ja en wat is ze nu aan het doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... en dat is ook 'de schoonmaker' van het huis
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... en dat is ook 'de schoonmaker' van het huis
Maar we hebben het zondagochtend in de zon keihard geprobeerd, idyllisch brochureplaatje zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat snap ik niet hoor....
Ik vind dat we perfect passen in de brochureFeestmuts op, karaoke op de achtergrond....
Dropbox delen weer?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe kan ik het makkelijkst foto's naar jullie sturen???
Via Dropbox denk ik. Weet Kal wel meer van.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe kan ik het makkelijkst foto's naar jullie sturen???
Ja hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
Benny mag ik een foto plaatsen van jou, bart en mij ?
Ja ik heb medelijden met je docenten die er iedere dag tegen aan moeten kijkenquote:
Ik weet wie het zegtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik heb medelijden met je docenten die er iedere dag tegen aan moeten kijken
Ja hoor.... best veelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:10 schreef Patje1987 het volgende:
Sta ik ook nog ergens een beetje normaal op de foto?
In dat geval geloof ik dat ik leraar word in Amsterdam.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik heb medelijden met je docenten die er iedere dag tegen aan moeten kijken
Post eens danquote:
Wil je leraar worden dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
In dat geval geloof ik dat ik leraar word in Amsterdam.
Heb je het in de publicmap geplaatst? Dan hoef je alleen maar rechtermuisknop 'copy public link' te doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben de foto's nu aan het uploaden.... daarna moet ik even kijken hoe ik het verder moet doen
nee nieuwe map gemaakt... ik zag de foto's van de vorige meet er ook nog instaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heb je het in de publicmap geplaatst? Dan hoef je alleen maar rechtermuisknop 'copy public link' te doen
haha jezusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze vind ik leuk
[ afbeelding ]
Dan...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee nieuwe map gemaakt... ik zag de foto's van de vorige meet er ook nog instaan
ok... maar dan moet ik wel van iedereen het emailadres hebbenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan...
Rechtermuisknop > Share this folder > mail adressen invullen > Share folder
Volgens mij krijg je een link via e-mail en dan kun je die volgens mij gewoon delenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok... maar dan moet ik wel van iedereen het emailadres hebben
huh?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je een link via e-mail en dan kun je die volgens mij gewoon delen
In die mail krijg je link naar de map. Ik denk als die gewoon wordt gekopieerd en gedeeld, dat het dan wel gewoon lukt.quote:
Hebben we daar gezeik over gehad?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:21 schreef JJH het volgende:
Kunnen mijn foto's daar ook in?
En van dat gezeik over dat het huisje niet schoon was.___! /care!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |