Redelijk rustigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:39 schreef Joooo-pi het volgende:
Was 't gezellig gisteren in de livechat?
Ik had een etentje van m'n werk
jazekers. Nothing fancy, gewoon in een kroegquote:
Ik vond er eigenlijk vrij weinig aan. Snap de logica van de uitzendingen niet helemaal.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:54 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
jazekers. Nothing fancy, gewoon in een kroeg
Ik heb trouwens de uitzending al bekekenLeuk!
Daar.heb je gelijk in. Ik zie de logica ook nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond er eigenlijk vrij weinig aan. Snap de logica van de uitzendingen niet helemaal.
XFA Live topicquote:
Ik vond er ook geen reet aanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond er eigenlijk vrij weinig aan. Snap de logica van de uitzendingen niet helemaal.
Hoi c_aquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
XFA Live topic
[..]
Ik vond er ook geen reet aanIk zat meer op mijn laptop te kijken dan naar de tv
Dat dus. En zelfs daar werd minder gereageerdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond er ook geen reet aanIk zat meer op mijn laptop te kijken dan naar de tv
DeZwabber, doe je zender goed.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, ik vond de ontvangst al zo slecht
Omdat er niks aan was. En Cee was er niet, toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat dus. En zelfs daar werd minder gereageerd
Ik kijk altijd meer op de laptop.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat dus. En zelfs daar werd minder gereageerd
Nu je het zegt!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat er niks aan was. En Cee was er niet, toch?
en ik ook nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat er niks aan was. En Cee was er niet, toch?
pas maar op:quote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:07 schreef iBenny het volgende:
ik vind het wel handig dat als je iets koopt in een Nederlandse verpakking, het een Japanse handleiding heeft
Yupquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Groot gemis, dan valt er al amper wat te lachen. Het was gewoon een dooie uitzending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |