Okquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je ziet er niks vanAlles is netjes weggewerkt. Doorvoer slangen door de gehele tuin naar in totaal 6 sproeiers en 4 echte irrigatie slangen voor de plantenbakken/borders.
Dat is ook lekkerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:35 schreef Sam-x het volgende:
[..]
Nooit die combinatie gehad! Maar klinkt lekker
In ieder geval je Supermanstring.quote:
Top, dan denk ik dat ik het daarbij hou.. Staat wel stoer natuurlijk op een blind date, Snuit in een supermanstring.quote:
Give her your best shot Snuitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Top, dan denk ik dat ik het daarbij hou.. Staat wel stoer natuurlijk op een blind date, Snuit in een supermanstring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blind date?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Top, dan denk ik dat ik het daarbij hou.. Staat wel stoer natuurlijk op een blind date, Snuit in een supermanstring.
Laat je wel meteen zien dat je zelfverzekerd bent... Of wereldvreemd... Hmmm...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
Een heuze!quote:
Wauw!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een heuze!
Geregeld door een vriendin, ga met de zus van een collega van haar stappen... 8 uur op het bankjehaha, we zullen zien!
hehequote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wauw!
Doet me denken aan onze eerste meet
Wijfquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe
Maar nu weet ik nog steeds niet wat ik aan moet
Kill them allquote:
Ja, mag het?quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, mag het?
Tienjarige kinderen die praten over players![]()
Waar gaat het heen?
Dat vraag ik mij ook afquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, mag het?
Tienjarige kinderen die praten over players![]()
Waar gaat het heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |