Ik doe niet aan pijnstillersquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:37 schreef clevy het volgende:
[..]
op zo'n uitspraak zijn een heeeeeeele boel foute reacties maar ik zal me beperken tot toewensing van een pijnstiller
Misschien kan je beter beginnen met correct spellenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:39 schreef clevy het volgende:
dan is sarcastme het beste medicijn.. zal ik maar beginnen met inkoppen?
dat is een valide optie jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien kan je beter beginnen met correct spellen
hoiquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cafje![]()
Wat heb je met iedereen gedaan?
Ik ben net thuis, en Singles lijkt wel verlatenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:55 schreef cafpow het volgende:
[..]
hoi
hé wat? hebben ze je dan alleen gelaten??
het is de laatste tijd weleens een dooie boel hierquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, en Singles lijkt wel verlaten
Maar hoe kan dat nou, zijn ze allemaal opeens dapper en hebben een leven?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:57 schreef cafpow het volgende:
[..]
het is de laatste tijd weleens een dooie boel hier
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Dagje uit met Carooltje vandaag en het was heerlijk![]()
![]()
Alleen dat ik terug zou komen met spierpijn in m'n been en nek had ik niet verwacht
Waar heb jij last van?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat vind je boeiend om even hier te melden?
No offence maar hou dat lekker voor je
Dat ik geen behoefte heb te lezen wat mn ex doet, en al helemaal niet zolang ze me nog lastigvalt.quote:
En dat had ik moeten ruiken/weten dat ze dat is?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ik geen behoefte heb te lezen wat mn ex doet, en al helemaal niet zolang ze me nog lastigvalt.
Bij deze danquote:Op zondag 27 maart 2011 00:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dat had ik moeten ruiken/weten dat ze dat is?
Leven, dit valt nog mee vergeleken wat het wasquote:Op zondag 27 maart 2011 00:08 schreef cafpow het volgende:
kijk, ik was even weg en er was weer leven in dit topic....
quote:
Dit is nog niks, vroegah was 't beterquote:Op zondag 27 maart 2011 00:08 schreef cafpow het volgende:
kijk, ik was even weg en er was weer leven in dit topic....
maar vergelen met de laatste dagen...quote:Op zondag 27 maart 2011 00:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leven, dit valt nog mee vergeleken wat het was
Nja, daar ga ik me niet over uitlaten hier maar laten we het erop houden dat het voor mij een beetje genoeg is geweest.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Blijkbaar zit het niet lekker tussen jullie dus.. Naja, dat had ik ook niet kunnen weten..
quote:
Jaar terug was het echt een stuk drukker hoor. Ook 's avondsquote:Op zondag 27 maart 2011 00:11 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar vergelen met de laatste dagen...is dit super mega druk
Ah ok, mag ook per pm evt enzo, mocht je het willen vertellen..quote:Op zondag 27 maart 2011 00:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nja, daar ga ik me niet over uitlaten hier maar laten we het erop houden dat het voor mij een beetje genoeg is geweest.
Een jaar geleden postte ik hier nog niet..maar een aantal maandjes terug was het ook wel behoorlijk drukquote:Op zondag 27 maart 2011 00:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jaar terug was het echt een stuk drukker hoor. Ook 's avonds
Singles heeft zo z'n ups en downsquote:Op zondag 27 maart 2011 00:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
Een jaar geleden postte ik hier nog niet..maar een aantal maandjes terug was het ook wel behoorlijk druk
Newbiequote:Op zondag 27 maart 2011 00:13 schreef cafpow het volgende:
[..]
Een jaar geleden postte ik hier nog niet..maar een aantal maandjes terug was het ook wel behoorlijk druk
Heb je je ontgroening al gehad dan?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
er zijn geloog ik recentere newbiesna 3 maanden ben ik helemaal geen newbie meer
Moet ik even nadenken wat het ook alweer wasquote:Op zondag 27 maart 2011 00:16 schreef cafpow het volgende:
[..]
en wat voor ontgroening doen jullie dan?
ach, foto's heb hier ooit al laten zienquote:Op zondag 27 maart 2011 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet ik even nadenken wat het ook alweer was
Iets met fotos geloof ik
EN die heb ik gemist?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:19 schreef cafpow het volgende:
[..]
ach, foto's heb hier ooit al laten ziendus ik ben al ontgroend
hahaha...blijkbaar lette jij toen niet opquote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
EN die heb ik gemist?![]()
Zo weet ik toch niet of ik je ooit al eens gezien heb hier in Rotjeknor!
Of ik was er nieteensquote:Op zondag 27 maart 2011 00:20 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha...blijkbaar lette jij toen niet op
ja zeg,....dan kan ik hier 1000 keer fotos lopen posten..want er is altijd wel iemand die er niet is of wasquote:Op zondag 27 maart 2011 00:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Of ik was er nieteens![]()
Opnieuw posten dus!
We kunnen ze in de op zettenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja zeg,....dan kan ik hier 1000 keer fotos lopen posten..want er is altijd wel iemand die er niet is of was
Aww toooeeequote:Op zondag 27 maart 2011 00:21 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja zeg,....dan kan ik hier 1000 keer fotos lopen posten..want er is altijd wel iemand die er niet is of was
Daarvoor hebben ze spoilers uitgevondenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
naaa....liever niet..ik ben nogal verlegen
Dan weet je wat je te doen staatquote:Op zondag 27 maart 2011 00:26 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja zeg, we gaan geen katten gebruiken in de strijd...dat is oneerlijk
en imagehosting..dan verwijder ik de foto gewoonquote:Op zondag 27 maart 2011 00:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze spoilers uitgevonden
Niet eerlijkquote:Op zondag 27 maart 2011 00:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan weet je wat je te doen staat![]()
[ afbeelding ]
Doe nou maar, anders dan is het net als de Red Queen: "Off with it's head!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
en imagehosting..dan verwijder ik de foto gewoon
[..]
Niet eerlijk
Right Click > Save image asquote:Op zondag 27 maart 2011 00:29 schreef cafpow het volgende:
[..]
en imagehosting..dan verwijder ik de foto gewoon
[..]
Niet eerlijk
we gaan toch niet dreigen hé?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe nou maar, anders dan is het net als de Red Queen: "Off with it's head!
[ afbeelding ]
Nu durf ik al helemaal geen foto meer te plaatsenquote:
Doe dan ook niet zo moeilijk, vrouwmens!quote:Op zondag 27 maart 2011 00:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
we gaan toch niet dreigen hé?
[..]
Nu durf ik al helemaal geen foto meer te plaatsen
ach, ik ben moeilijkquote:Op zondag 27 maart 2011 00:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zo moeilijk, vrouwmens!
Beetje flauw weer, nu al terugkrabbelenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:33 schreef cafpow het volgende:
[..]
we gaan toch niet dreigen hé?
[..]
Nu durf ik al helemaal geen foto meer te plaatsen
ik had net de slappe lachquote:
tja, dan mag je mij vergetenquote:
Ja zeg, wie zegt dat ik jullie fokkers wel kan vertrouwenquote:Op zondag 27 maart 2011 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje flauw weer, nu al terugkrabbelen
Ja, erg flauwquote:Op zondag 27 maart 2011 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje flauw weer, nu al terugkrabbelen
Dat je dat nog moet vragen zelfs...quote:Op zondag 27 maart 2011 00:37 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, dan mag je mij vergeten![]()
![]()
[..]
Ja zeg, wie zegt dat ik jullie fokkers wel kan vertrouwen
Vervelend is niet goedquote:
nee, hup en EZquote:
Vrouwen hequote:Op zondag 27 maart 2011 00:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vervelend is niet goed
Lief is niet goed
Ruw is niet goed
Teder is niet goed
WTF willen ze dan
quote:Op zondag 27 maart 2011 00:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vind 'm in ieder geval leuk en aanstekelijk!
Dat zeg je nuquote:Op zondag 27 maart 2011 00:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
nou, ja. En ik dacht net, laat ik even sociaal doen en een foto zoeken...
Dat kan alsnog hoor, misschien houden we dan opquote:Op zondag 27 maart 2011 00:43 schreef cafpow het volgende:
[..]
nou, ja. En ik dacht net, laat ik even sociaal doen en een foto zoeken...
ik zeg dat alleen maar omdat alle vertoonbare foto's op een externe schijf staan..en ik al in bed ligquote:Op zondag 27 maart 2011 00:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeg je nu
Straks is het weer dat we vervelend zijn en dus pech hebben
En dat heb je niet eens voor ons overquote:Op zondag 27 maart 2011 00:45 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik zeg dat alleen maar omdat alle vertoonbare foto's op een externe schijf staan..en ik al in bed lig
Gelijk hebben zequote:
nou ja laat ik zeggen dat ik me voor die foto;s schaamquote:Op zondag 27 maart 2011 00:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat heb je niet eens voor ons over
[..]
Gelijk hebben ze
ik ben verlaten...quote:
Speculeren is andere koek dan speculaas.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:50 schreef S95Sedan het volgende:
We zullen maar niet gaan gokken waarom ze je verlaten hebben he miss
ik zal wel niet leuk genoeg zijnquote:Op zondag 27 maart 2011 00:50 schreef S95Sedan het volgende:
We zullen maar niet gaan speculeren waarom ze je verlaten hebben he miss
Dat was toch speculoos?quote:Op zondag 27 maart 2011 00:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Speculeren is andere koek dan speculaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |