Helaas gedwongen protesten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:04 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
In de OP aub!
[ afbeelding ]
In het geval van Syri geloof ik eerder dat er mensen zijn die echt voor de dictatuur zijn dan in andere landen. De Syrische dictatuur onderdrukt iedereen, maar beschermt tegelijk ook minderheden.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:11 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Waarom moeten er altijd van die pro-dictatordemonstraties komen daar?
0:45quote:
Dat geloof ik ookquote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:36 schreef HiZ het volgende:
[..]
In het geval van Syri geloof ik eerder dat er mensen zijn die echt voor de dictatuur zijn dan in andere landen. De Syrische dictatuur onderdrukt iedereen, maar beschermt tegelijk ook minderheden.
Lol, als je dat denkt ben je ziek.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:46 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
Al die borden hebben ze zelf gemaakt, niet gekregen van een of andere regeringsfunctionaris hoor, heel spontaan
Smell the sarcasm, retard.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:53 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Lol, als je dat denkt ben je ziek.
Die mensen weten niet eens wat een printer is
Ja typisch. Is altijd zo. Het laat zien wie werkelijk de macht heeft.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:14 schreef remlof het volgende:
Nu op NOS Journaal: De Syrische regering is afgetreden.
Maar Assad blijft wel zitten
"The media wants to see protests in Syria? Here are the protests of Syria."quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:17 schreef remlof het volgende:
ZIe ook AFP via Google: Syria cabinet resigns, Assad to address nation
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |