Vrolijk vertellen dat iemand waarschijnlijk een aantal vingers is kwijt geraakt en het dan nog doen voorkomen alsof het allemaal niet veel voorstelt, die doortocht. Maar jah, het kind is 15 hequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Vooral voor kleine bootjes, is het een hele onderneming. De linehandlers zijn niet allemaal heel erg ervaren (de Canal Pilots daarentegen weer wel). Maar als je gewoon een beetje als passagier meevaart op een ander bootje, heb je natuurlijk geen enkele stressfactor.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
'Mijn Verhaal'
'Spijbelen en Sponsoring'
'Eén letter maakt een wereld van verschil.'
'Het Nieuwe Solozeilen.'
'Ik Mag Alles.'
Er kan veel mis gaan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Vrolijk vertellen dat iemand waarschijnlijk een aantal vingers is kwijt geraakt en het dan nog doen voorkomen alsof het allemaal niet veel voorstelt, die doortocht. Maar jah, het kind is 15 he
En een boek over sponsorwerving: "Mijn Fabel: Netwerken tijdens een solozeiltocht." en de boeken over Laura-esk zakendoen: "Pas je doel aan nadat je geschoten hebt." en het vervolg "Doe alsof niemand je begrijpt als je bekritiseerd wordt.",quote:Op zondag 10 april 2011 10:02 schreef livelink het volgende:
Niet alleen nieuwe vrienden, trouwens. Ook Pa komt toch helpen?
Ik zat trouwens meer te denken aan een zelfdoeboek van Laura met als titel "Creëer je eigen record!"
De laatstequote:Op zondag 10 april 2011 13:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
"Solo is niet Eenzaam"
"Record zonder Regels"
"Diesel in de Zeilen"
"Vrienden voor Even"
"Bij wie eten we vandaag?"
"De inkt van een diploma houdt niet in zout water"
"Het doel is een middel, de weg ernaar toe is het doel"
"Mijn eerste Piratenpartijtje!"
"Lof Liegboek"
Ik had em meteen, maar vind em geniaal gevonden. Alle lof!!!quote:Op zondag 10 april 2011 16:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
It's a winner!!
Vooral omdat ie pas in de tweede instantie doordrong... Geniaal!
Liegbeest.quote:Op zondag 10 april 2011 16:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik had em meteen, maar vind em geniaal gevonden. Alle lof!!!
Ik heb meerdere leuke gelezen, ook van diegene van wiens veel te lange nickname die ik maar nooit kan onthoudenquote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik moet zeggen: ik vond de mijne erg goed, maar ok, deze is beter..![]()
Is iig de volgende TT
Maar die laatste van jou (Dick and his lonely daughter) kan echt niet hoor, da's véél te schunnig.quote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik moet zeggen: ik vond de mijne erg goed, maar ok, deze is beter..![]()
Is iig de volgende TT
Ik weet het, ik had idd een andere nickname moet kiezen... maar ja veranderen is ook zo'n gedoe.quote:Op zondag 10 april 2011 17:40 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik heb meerdere leuke gelezen, ook van diegene van wiens veel te lange nickname die ik maar nooit kan onthouden
Jij was het nietquote:Op zondag 10 april 2011 17:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik weet het, ik had idd een andere nickname moet kiezen... maar ja veranderen is ook zo'n gedoe.
De familie Dekker kennende gaan ze dit (commerciele) avontuur helemaal uitmelken.....quote:Op zondag 10 april 2011 17:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar die laatste van jou (Dick and his lonely daughter) kan echt niet hoor, da's véél te schunnig.
Pa Dekker heeft ook een doel, Laura is het middel. Je zet toch zeker niet voor niets een kind op de wereld?quote:Op zondag 10 april 2011 17:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
De familie Dekker kennende gaan ze dit (commerciele) avontuur helemaal uitmelken.....
(trouwens: het is maar net hoe je dit interpreteert natuurlijk...)
Weet ikquote:Op zondag 10 april 2011 17:45 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Jij was het nietIk bedoel die andere, waar ik altijd "obesitas" in lees, zonder dat het daar werkelijk staat
Dat is best een leuk visje!quote:Op zondag 10 april 2011 17:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Weet ikIn plaats van dat ze zichzelf nou gewoon Zonnebaars noemt
![]()
![]()
Kijk dit is ze trouwens:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |