Golfjes kijken..Het is ook onzin, de ene keer heeft ze het te druk, de andere keer geen internetverbinding.. Ze sms't haar teksen toch via de sateliettelefoon?quote:Op woensdag 6 april 2011 15:24 schreef spuitje het volgende:
[..]
![]()
Gek. Maar inderdaad, dat dacht ik dus ook. Anderhalve dag gevaren en waar begint ze haar column mee?? "Ik ben moe!!"
En geen tijd om haar weblog bij te houden want ze beleeft zoveel! Wat dan????
Ik geloofde je nietquote:Op donderdag 7 april 2011 17:21 schreef MrFoureyes het volgende:
Er staat nu op het gastenboek een bericht van een fan waar het thuis helemaal om Laura draait. 's Morgens gaat direct de PC aan, als de kinderen thuiskomen van school is hun eerste vraag of er nieuws is van het "Zeilmeisje" en als klap op de vuurpijl: moeder is in verwachting van een meisje, en die noemen ze Laura. Ze hopen dat hun tekomstige dochter straks net zo'n karakter als Laura zal krijgen ...
Dat schrijft toch gewoon een familielid! Er staan wel meer van die ongeloofwaardige berichtjes op.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:25 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik geloofde je nietMaar het staat er dus echt..............wat erg.
Dit kan gewoon niet echt zijn. Nee.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:21 schreef MrFoureyes het volgende:
Er staat nu op het gastenboek een bericht van een fan waar het thuis helemaal om Laura draait. 's Morgens gaat direct de PC aan, als de kinderen thuiskomen van school is hun eerste vraag of er nieuws is van het "Zeilmeisje" en als klap op de vuurpijl: moeder is in verwachting van een meisje, en die noemen ze Laura. Ze hopen dat hun tekomstige dochter straks net zo'n karakter als Laura zal krijgen ...
Eerlijk is eerlijk... ik moest het ook eerst met eigen ogen zien. Wat een Libelle-mens zeg. Heerlijk als je kindjes kunt produceren in zo'n droomwereldje, wie doet je wat als Laura Dekker je idee van een held is.quote:Op donderdag 7 april 2011 17:25 schreef spuitje het volgende:
Ik geloofde je nietMaar het staat er dus echt..............wat erg.
quote:Wat heerlijk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Overal waar je komt hangen de mensen aan je lippen en word je ontvangen met feest en festijn - en terecht, want wat jij doet is heel uniek! En het bijzondere is dat je dat alles helemaal alleen doet, en dan niet voor jezelf, maar voor de natuur: een enorme prestatie! Die Rib Party ter ere van jou heb je dus dubbel en dwars verdiend
Dat is sarcasme.. een natuurlliefbebber die zich overgeeft aan een beenham/spare rib party .. Ik neem aan dat dat bedoeld wordt met 'rib party' ? En verder nooit enige betrokkenheid toont met Sea Shepherd?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:04 schreef spuitje het volgende:
Ook uit haar gastenboek, maar dat kunnen mensen toch niet serieus menen??? Dat moet toch wel bijna sarcastisch bedoeld zijn? Immers het schaap doet bijna niets alleen!
En LD iets voor de natuur doen? Heb haar nog nooit een letter over byvoorbeeld Sea Shepherd zien schrijven. Behalve dan wanneer ze schooit om geld!
[..]
Dat zou zo kunnen zijn, maar ook Mike Perham is door het Panama Kanaal gevaren, zonder het roer uit handen te hebben moeten geven. Hij was toen 17. Minderjarig zijn, lijkt dus niet automatisch te betekenen dat je het roer uit handen dient te geven. Daarbij, ben je verplicht om (naast de linehandlers), ook een Canal Pilot in te huren.quote:http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op donderdag 7 april 2011 18:15 schreef spuitje het volgende:
Ik bedacht me ineens iets: gaf hier vandaag een linkje van mensen die ook een wereldreis maken en ook door het Panamakanaal zijn gevaren. Maar deze mensen bestuurden zelf de boot!!
Laura mag dat dus niet, ze gaf in een eerder weblog aan dat ze het roer uit handen moest geven en dat zal alles met haar leeftijd en het niet hebben van behaalde papieren te maken hebben! En daarom komt papa dus waarschijnlijk over, hij moet die boot besturen! Want anders komt het kindje het kanaal echt niet door!
Ik vrees het ook!quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik bedacht me iets anders. Als we de Laurareeks uitprinten en achter elkaar leggen, dan zijn we nog eerder de wereld rond dan zij, in dat tempo.
Dat kind is trager dan een slak, echt!quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik bedacht me iets anders. Als we de Laurareeks uitprinten en achter elkaar leggen, dan zijn we nog eerder de wereld rond dan zij, in dat tempo.
Of we zoeken een uitgever voor een boek over LD. Wie weet een pakkende titel?quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als je erbij staat en je kijkt ernaar, is het zo moeilijk niet allemaalquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat kind is trager dan een slak, echt!
En dan gaat ze mee als line hendler op een andere boot. Zit ze op de middelste boot en hoeft ze dus niets te doen! En volgens haar zijn die sluizen appeltje-eitje. Nou ik heb toch echt andere verhalen gelezen!
Nou, ik heb ook gelezen dat het voor een klein bootje tussen alle grote schepen niet zonder gevaar is. Zou Laura dan toch nog iets heldhaftigs gaan ondernemen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:57 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als je erbij staat en je kijkt ernaar, is het zo moeilijk niet allemaal
Vooral voor kleine bootjes, is het een hele onderneming. De linehandlers zijn niet allemaal heel erg ervaren (de Canal Pilots daarentegen weer wel). Maar als je gewoon een beetje als passagier meevaart op een ander bootje, heb je natuurlijk geen enkele stressfactor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook gelezen dat het voor een klein bootje tussen alle grote schepen niet zonder gevaar is. Zou Laura dan toch nog iets heldhaftigs gaan ondernemen?
Maar wie loodst haar Guppy er dan doorheen? Of komt die aan een andere boot te hangen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Vooral voor kleine bootjes, is het een hele onderneming. De linehandlers zijn niet allemaal heel erg ervaren (de Canal Pilots daarentegen weer wel). Maar als je gewoon een beetje als passagier meevaart op een ander bootje, heb je natuurlijk geen enkele stressfactor.
Papa, de linehandlers en de Canal Pilot, en Laura is erbij er kijkt ernaar?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wie loodst haar Guppy er dan doorheen? Of komt die aan een andere boot te hangen.
Ben benieuwd, al sta ik nergens meer van te kijken bij deze pret-reis.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Papa, de linehandlers en de Canal Pilot, en Laura is erbij er kijkt ernaar?
'Mijn Verhaal'quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
Of we zoeken een uitgever voor een boek over LD. Wie weet een pakkende titel?
Papa en de mensen die ze verplicht moet inhuren. LD gaat op het voordek "mooi" zitten zijn en genieten van het uitzicht. Appeltje-eitje toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar wie loodst haar Guppy er dan doorheen? Of komt die aan een andere boot te hangen.
Ik ga voor optie 2 of 3quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
'Mijn Verhaal'
'Spijbelen en Sponsoring'
'Eén letter maakt een wereld van verschil.'
'Het Nieuwe Solozeilen.'
'Ik Mag Alles.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |