abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95137322
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 15:24 schreef spuitje het volgende:

[..]

_O- _O- Gek. Maar inderdaad, dat dacht ik dus ook. Anderhalve dag gevaren en waar begint ze haar column mee?? "Ik ben moe!!"
En geen tijd om haar weblog bij te houden want ze beleeft zoveel! Wat dan????
Golfjes kijken..Het is ook onzin, de ene keer heeft ze het te druk, de andere keer geen internetverbinding.. Ze sms't haar teksen toch via de sateliettelefoon?
Maak mij niet wijs dat ze niet dagelijks haar blog kan bijhouden. Zeelui houden toch dagelijks een logboek bij, trouwens?
pi_95173497
Door het Panamakanaal varen schijnt nog helemaal niet zo eenvoudig te zijn! Op de Hyves voor LD stond de volgende link en ik vond het boeiend om te lezen!
Ben benieuwd wat LD er over gaat schrijven!
En zou papa al gearriveerd zijn?
  donderdag 7 april 2011 @ 17:21:09 #253
340258 MrFoureyes
Through the looking glass
pi_95175311
Er staat nu op het gastenboek een bericht van een fan waar het thuis helemaal om Laura draait. 's Morgens gaat direct de PC aan, als de kinderen thuiskomen van school is hun eerste vraag of er nieuws is van het "Zeilmeisje" en als klap op de vuurpijl: moeder is in verwachting van een meisje, en die noemen ze Laura. Ze hopen dat hun tekomstige dochter straks net zo'n karakter als Laura zal krijgen ...
pi_95175455
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:21 schreef MrFoureyes het volgende:
Er staat nu op het gastenboek een bericht van een fan waar het thuis helemaal om Laura draait. 's Morgens gaat direct de PC aan, als de kinderen thuiskomen van school is hun eerste vraag of er nieuws is van het "Zeilmeisje" en als klap op de vuurpijl: moeder is in verwachting van een meisje, en die noemen ze Laura. Ze hopen dat hun tekomstige dochter straks net zo'n karakter als Laura zal krijgen ...
Ik geloofde je niet :@ Maar het staat er dus echt..............wat erg.
  donderdag 7 april 2011 @ 17:38:36 #255
3542 Gia
User under construction
pi_95175930
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:25 schreef spuitje het volgende:

[..]

Dat schrijft toch gewoon een familielid! Er staan wel meer van die ongeloofwaardige berichtjes op.
pi_95176156
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:21 schreef MrFoureyes het volgende:
Dit kan gewoon niet echt zijn. Nee.
  † In Memoriam † donderdag 7 april 2011 @ 17:54:24 #257
137949 Disana
pi_95176525
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 17:25 schreef spuitje het volgende:

Eerlijk is eerlijk... ik moest het ook eerst met eigen ogen zien. Wat een Libelle-mens zeg. Heerlijk als je kindjes kunt produceren in zo'n droomwereldje, wie doet je wat als Laura Dekker je idee van een held is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Disana op 07-04-2011 18:10:36 ]
pi_95176878
Ook uit haar gastenboek, maar dat kunnen mensen toch niet serieus menen??? Dat moet toch wel bijna sarcastisch bedoeld zijn? Immers het schaap doet bijna niets alleen!
En LD iets voor de natuur doen? Heb haar nog nooit een letter over byvoorbeeld Sea Shepherd zien schrijven. Behalve dan wanneer ze schooit om geld!

quote:
Wat heerlijk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Overal waar je komt hangen de mensen aan je lippen en word je ontvangen met feest en festijn - en terecht, want wat jij doet is heel uniek! En het bijzondere is dat je dat alles helemaal alleen doet, en dan niet voor jezelf, maar voor de natuur: een enorme prestatie! Die Rib Party ter ere van jou heb je dus dubbel en dwars verdiend
pi_95177255
Ik bedacht me ineens iets: gaf hier vandaag een linkje van mensen die ook een wereldreis maken en ook door het Panamakanaal zijn gevaren. Maar deze mensen bestuurden zelf de boot!!
Laura mag dat dus niet, ze gaf in een eerder weblog aan dat ze het roer uit handen moest geven en dat zal alles met haar leeftijd en het niet hebben van behaalde papieren te maken hebben! En daarom komt papa dus waarschijnlijk over, hij moet die boot besturen! Want anders komt het kindje het kanaal echt niet door!
pi_95182072
quote:
1s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:04 schreef spuitje het volgende:
Ook uit haar gastenboek, maar dat kunnen mensen toch niet serieus menen??? Dat moet toch wel bijna sarcastisch bedoeld zijn? Immers het schaap doet bijna niets alleen!
En LD iets voor de natuur doen? Heb haar nog nooit een letter over byvoorbeeld Sea Shepherd zien schrijven. Behalve dan wanneer ze schooit om geld!

[..]

Dat is sarcasme.. een natuurlliefbebber die zich overgeeft aan een beenham/spare rib party .. Ik neem aan dat dat bedoeld wordt met 'rib party' ? En verder nooit enige betrokkenheid toont met Sea Shepherd?
en het is nu toch wel algemeen bekend dat ze helemaal niets (alleen) doet, zeker nu pappie haar door het kanaal moet varen.
En je dochter Laura noemen en hopen dat ze net zo'n kutkind wordt? Nou liever niet..
Ik kan me nog voorstellen dat je kind van 6 ofzo fan kan zijn van het 'zeilmeisje' .. Maar iedere dag de pc aan terwijl ze niet eens de moeite neemt om elke dag te schrijven.. Nee, dit is puur sarcasme dat kennelijk door de censuur komt. God, wat zullen ze lachen :D
Laura had toch een hekel aan mensen die niks van zeilen weten? Waarom feest ze dan zoveel en waarom doet ze zoveel dingen die niets met zeilen te maken hebben? Dat zijn toch allemaal landrotten.
De waarheid is dat ze mensen om zich heen wil hebben die haarkritiekloos bewonderen en voor haar zorgen, denk ik. Maar dit laatste is natuurlijk speculatie.
Ik ga ervan uit dat dat berichtje een behoorlijk geniale grap is. :D
pi_95183209
quote:
http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op donderdag 7 april 2011 18:15 schreef spuitje het volgende:
Ik bedacht me ineens iets: gaf hier vandaag een linkje van mensen die ook een wereldreis maken en ook door het Panamakanaal zijn gevaren. Maar deze mensen bestuurden zelf de boot!!
Laura mag dat dus niet, ze gaf in een eerder weblog aan dat ze het roer uit handen moest geven en dat zal alles met haar leeftijd en het niet hebben van behaalde papieren te maken hebben! En daarom komt papa dus waarschijnlijk over, hij moet die boot besturen! Want anders komt het kindje het kanaal echt niet door!
Dat zou zo kunnen zijn, maar ook Mike Perham is door het Panama Kanaal gevaren, zonder het roer uit handen te hebben moeten geven. Hij was toen 17. Minderjarig zijn, lijkt dus niet automatisch te betekenen dat je het roer uit handen dient te geven. Daarbij, ben je verplicht om (naast de linehandlers), ook een Canal Pilot in te huren.

Voor wie het leuk vindt om Laura live de sluizen door te zien gaan, zijn deze livewebcams wellicht leuk om in het oog te houden:

http://www.pancanal.com/eng/photo/camera-java.html

pi_95259800
ik bedacht me iets anders. Als we de Laurareeks uitprinten en achter elkaar leggen, dan zijn we nog eerder de wereld rond dan zij, in dat tempo.
pi_95260026
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 14:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik bedacht me iets anders. Als we de Laurareeks uitprinten en achter elkaar leggen, dan zijn we nog eerder de wereld rond dan zij, in dat tempo.
Ik vrees het ook! :D
pi_95260948
quote:
Dat kind is trager dan een slak, echt!
En dan gaat ze mee als line hendler op een andere boot. Zit ze op de middelste boot en hoeft ze dus niets te doen! En volgens haar zijn die sluizen appeltje-eitje. Nou ik heb toch echt andere verhalen gelezen!
pi_95260986
quote:
Of we zoeken een uitgever voor een boek over LD. Wie weet een pakkende titel?
  zaterdag 9 april 2011 @ 15:29:26 #266
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_95261304
"Laura, van zeilmeisje tot zeikmeisje."

(Koppieraait RC)
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_95262556
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:19 schreef spuitje het volgende:

[..]

Dat kind is trager dan een slak, echt!
En dan gaat ze mee als line hendler op een andere boot. Zit ze op de middelste boot en hoeft ze dus niets te doen! En volgens haar zijn die sluizen appeltje-eitje. Nou ik heb toch echt andere verhalen gelezen!
Als je erbij staat en je kijkt ernaar, is het zo moeilijk niet allemaal ;)
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2011 @ 15:58:57 #268
137949 Disana
pi_95262644
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:57 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Als je erbij staat en je kijkt ernaar, is het zo moeilijk niet allemaal ;)
Nou, ik heb ook gelezen dat het voor een klein bootje tussen alle grote schepen niet zonder gevaar is. Zou Laura dan toch nog iets heldhaftigs gaan ondernemen?
pi_95262762
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 15:58 schreef Disana het volgende:

[..]

Nou, ik heb ook gelezen dat het voor een klein bootje tussen alle grote schepen niet zonder gevaar is. Zou Laura dan toch nog iets heldhaftigs gaan ondernemen?
Vooral voor kleine bootjes, is het een hele onderneming. De linehandlers zijn niet allemaal heel erg ervaren (de Canal Pilots daarentegen weer wel). Maar als je gewoon een beetje als passagier meevaart op een ander bootje, heb je natuurlijk geen enkele stressfactor.
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2011 @ 16:04:13 #270
137949 Disana
pi_95262869
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 16:01 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Vooral voor kleine bootjes, is het een hele onderneming. De linehandlers zijn niet allemaal heel erg ervaren (de Canal Pilots daarentegen weer wel). Maar als je gewoon een beetje als passagier meevaart op een ander bootje, heb je natuurlijk geen enkele stressfactor.
Maar wie loodst haar Guppy er dan doorheen? Of komt die aan een andere boot te hangen.
pi_95263543
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 16:04 schreef Disana het volgende:

[..]

Maar wie loodst haar Guppy er dan doorheen? Of komt die aan een andere boot te hangen.
Papa, de linehandlers en de Canal Pilot, en Laura is erbij er kijkt ernaar?
  † In Memoriam † zaterdag 9 april 2011 @ 16:34:59 #272
137949 Disana
pi_95264073
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 16:21 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Papa, de linehandlers en de Canal Pilot, en Laura is erbij er kijkt ernaar?
Ben benieuwd, al sta ik nergens meer van te kijken bij deze pret-reis.
pi_95264091
quote:
Op zaterdag 9 april 2011 15:20 schreef spuitje het volgende:

[..]

Of we zoeken een uitgever voor een boek over LD. Wie weet een pakkende titel?
'Mijn Verhaal'
'Spijbelen en Sponsoring'
'Eén letter maakt een wereld van verschil.'
'Het Nieuwe Solozeilen.'
'Ik Mag Alles.'
pi_95264431
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 16:04 schreef Disana het volgende:

[..]

Papa en de mensen die ze verplicht moet inhuren. LD gaat op het voordek "mooi" zitten zijn en genieten van het uitzicht. Appeltje-eitje toch?
pi_95264453
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2011 16:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

'Mijn Verhaal'
'Spijbelen en Sponsoring'
'Eén letter maakt een wereld van verschil.'
'Het Nieuwe Solozeilen.'
'Ik Mag Alles.'
Ik ga voor optie 2 of 3 :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties