Dat klopt.quote:Op zondag 3 april 2011 13:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ze is ook nog wel een puber he, mensen..
Haar vader edoch niet.
inderdaad niet al te slimquote:
In welk opzicht?quote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
inderdaad niet al te slim
Je doet zo'n reis alleen in stilte met eigen geld, dan valt niemand je lastig. Óf je kiest voor sponsoren, waarbij publiciteit hoort.
Toch blijft het een leuk meisje.
Ik kan het leuke er ook al lange tijd niet meer aan aflezenquote:
quote:Ben ik weer! Sorry dat ik weer een paar dagen te laat ben. Maar ik beleef altijd zoveel! Vandaag ga ik als line handler met een andere boot door het kanaal om alvast te oefenen hihi ook al heb ik wel wat ervaringen met de sluizen in Nederland. Ik vind het leuk om het twee keer te doen en om alvast te weten wat er staat te wachten is ook fijn. Eergisteren ben ik al met vrienden in panama city geweest. Het is groot en vooral hoog! Ik heb er nog niet echt een mening over kunnen vormen. Behalve dan vooral anders als waar ik tot nu toe ben geweest. We zijn nu aan het wachten tot we het sein krijgen de touwen los te kunnen gooien. En aangezien ik de volgende twee dagen dus van sluis naar sluis hobbel en geen internet heb kwam het in mij op toch maar even te laten weten hoe de zaken ervoor staan. Prima dus. De 7de hebben we een rib night op de haven. Die ze ter eren van mij organiseren. Ik zal daarvoor een interview geven aan een lokaal blad. Op deze manier vind ik het wel leuk. Ze respecteren mij en vragen van te voren of het goed is. Inplaats van meteen de eerste dag voor mij neus te staan en vervelende vragen te stellen. Op dit moment worden de banden die als venders moeten dienen voor in het kanaal op mijn dek gegooid. Ik ga de 10de en de 11de erdoorheen dus nog een paar daagjes voor ik Guppy de Pacific op kan varen.
bron
Het doorvaren van het Panama Kanaal, duurt iig geen 2 dagen, maar slechts 8 tot 10 uren. Je moet er zo snel als mogelijk doorheen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:56 schreef spuitje het volgende:
En daar gaat ze weer, lees vooral even de laatste regels.............nog weer een sneer naar de pers. Ik ga er bijna van uit dat ze van te voren de vragen kan inzien die de pers haar wil stellen.
[..]
Er is verschil tussen een kind met een krasje en een strontverwend mormel.. Nou is het allebei op Laura van toepassing denk ik. Ze wordt er alleen niet sympathieker op.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik kan het leuke er ook al lange tijd niet meer aan aflezenEn dat, terwijl ik nog wel een zwak heb voor bijzonder moeilijke kids, in het algemeen vind ik die juist erg leuk!
Maar Laura Dekker, kan in mij geen gevoelige snaar beroeren. Integendeel!
Ik kan me herinneren dat haar moeder het had over dat haar vader Laura op een voetstuk plaatste en ook hoge eisen stelde aan haar zelfstandig functioneren.. Hij heeft hoge verwachtingen dus.quote:Op zondag 3 april 2011 14:29 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat klopt.
Haar vader is iemand die denkt dat regels en wetten voor hem niet gelden en zo zal hij ook zijn dochter hebben opgevoed.
Tijd dat een paar piraten haar even down to earth brengenquote:Op woensdag 6 april 2011 08:50 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat haar moeder het had over dat haar vader Laura op een voetstuk plaatste en ook hoge eisen stelde aan haar zelfstandig functioneren.. Hij heeft hoge verwachtingen dus.
Het zou me ook niet verbazen als hij haar heeft geleerd dat ze boven alle anderen en boven alle regels staat.
Net als hijzelf.
Goh, er mag een blaadje op audiëntie komen.quote:De 7e april hebben we een rib night op de haven, die ze ter ere van mij organiseren. Ik zal daarvoor een interview geven aan een lokaal blad. Op deze manier vind ik het wel leuk. Ze respecteren mij en vragen van te voren of het goed is. Inplaats van meteen de eerste dag voor mijn neus te staan en vervelende vragen te stellen.
Wel van te voren de vragen die ze willen stellen schriftelijk en in drievoud inleveren he.quote:Op woensdag 6 april 2011 14:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Goh, er mag een blaadje op audiëntie komen.
Een ribbetjes-schransavond, denk ik. Maar wel speciaal voor Laura Dekker, dat je dat even weet. Maakt het toch net iets exclusiever.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wel van te voren de vragen die ze willen stellen schriftelijk en in drievoud inleveren he.
Bij lokaal blad denk ik trouwens altijd aan advertentieblaadjes, die dingen die je eens per week in je brievenbus krijgt gemept.
En wat zou een rib night zijn?
Tuurlijk voelt ze zich gevleid! Deze mensen staan niet onaangekondigd voor de neus van HKH maar hebben netjes om een audiëntieverzocht.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Een ribbetjes-schransavond, denk ik. Maar wel speciaal voor Laura Dekker, dat je dat even weet. Maakt het toch net iets exclusiever.
'Lokaal' is inderdaad niet 'landelijk'. Het stelt dus niets voor, maar nu ineens lijkt ze zich gevleid te voelen.
Denk 't niet. Mevrouw voelt zich weer goed nu ze op handen wordt gedragen. Dan mag het een onsje meer zijn.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:15 schreef spuitje het volgende:
Tuurlijk voelt ze zich gevleid! Deze mensen staan niet onaangekondigd voor de neus van HKH maar hebben netjes om een adientie verzocht.
Kan natuurlijk ook nog zo zijn dat ze na lang aandringen van pa hebben gedacht: nou vooruit, laten we maar gaan dan, zijn we van het gezeik af!
Ja je moet toch niet denken dat mefroi ze bij haar glorieuze intocht gelijk te woord wil staan he? Weet je wel hoe zwaar dat is? Een heel etmaal alert blijven.. Het was de eerste ontbering op deze heldhaftige tocht van deze onverschrokken jonge topsporter en zeilwonderkind..quote:Op woensdag 6 april 2011 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Een ribbetjes-schransavond, denk ik. Maar wel speciaal voor Laura Dekker, dat je dat even weet. Maakt het toch net iets exclusiever.
'Lokaal' is inderdaad niet 'landelijk'. Het stelt dus niets voor, maar nu ineens lijkt ze zich gevleid te voelen.
Ik blijf dat uithalen naar de pers maar vreemd vinden. Denk dat vele leeftijdsgenoten trots zouden zijn wanneer de pers je op staat te wachten bij aankomst. Ze willen gewoon even met je praten, tonen belangstelling voor je.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Denk 't niet. Mevrouw voelt zich weer goed nu ze op handen wordt gedragen. Dan mag het een onsje meer zijn.
Mja, ook dat: voor haar was het kennelijk een hele inspanning. Toch denk ik net als spuitje dat er meer achter haar hekel aan media zit, en ik blijf dan denken aan pa.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja je moet toch niet denken dat mefroi ze bij haar glorieuze intocht gelijk te woord wil staan he? Weet je wel hoe zwaar dat is? Een heel etmaal alert blijven.. Het was de eerste ontbering op deze heldhaftige tocht van deze onverschrokken jonge topsporter en zeilwonderkind..
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja je moet toch niet denken dat mefroi ze bij haar glorieuze intocht gelijk te woord wil staan he? Weet je wel hoe zwaar dat is? Een heel etmaal alert blijven.. Het was de eerste ontbering op deze heldhaftige tocht van deze onverschrokken jonge topsporter en zeilwonderkind..
Tja, ik blijf denken dat deze mensen er van overtuigd zijn dat regels en wetten voor hen niet gelden. En natuurlijk, soms kunnen en mogen er best uitzonderingen worden gemaakt.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, ook dat: voor haar was het kennelijk een hele inspanning. Toch denk ik net als spuitje dat er meer achter haar hekel aan media zit, en ik blijf dan denken aan pa.
Kijk, dat hele record gebeuren is inmiddels natuurlijk fake. Er valt geen record te behalen en zou het nog wel te behalen zijn, dan zou zij er in ieder geval allang niet meer voor in aanmerking komen. Dat weten pa en LD zelf ook donders goed! Dus moeten ze er een draai aan geven om toch nog sponsorgelden binnen te slepen want zonder gaat het niet! Hoe ze het voor elkaar krijgen weet ik niet, maar er zijn nog steeds bedrijven en particulieren die deze vakantietrip steunen.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, ook dat: voor haar was het kennelijk een hele inspanning. Toch denk ik net als spuitje dat er meer achter haar hekel aan media zit, en ik blijf dan denken aan pa.
Waarom lezen we dan niet meer kritiek? Ik denk niet dat de buitenlandse pers zich erg in het exacte verhaal verdiept, en wanneer horen we hier nou nog helemaal iets over haar. We zagen haar op de HISWA maar dat was ook alleen maar in het Jeugdjournaal naar ik meen.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:38 schreef spuitje het volgende:
[..]
Kijk, dat hele record gebeuren is inmiddels natuurlijk fake. Er valt geen record te behalen en zou het nog wel te behalen zijn, dan zou zij er in ieder geval allang niet meer voor in aanmerking komen. Dat weten pa en LD zelf ook donders goed! Dus moeten ze er een draai aan geven om toch nog sponsorgelden binnen te slepen want zonder gaat het niet! Hoe ze het voor elkaar krijgen weet ik niet, maar er zijn nog steeds bedrijven en particulieren die deze vakantietrip steunen.
En ik denk dat LD daarom een hekel heeft aan de pers. Zij noemt ze "dom" maar ik denk eerlijk gezegd eerder dat de pers vragen stelt die madame niet aanstaan!
Voor zover ik het zie is er in Nederland weinig belangstelling voor haar. In het AD heeft ze haar wekelijkse column en af en toe bericht het AD ook over haar. Deze berichten worden klakkeloos overgenomen door andere bladen. Byvoorbeeld toen ze zonder geld zat.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom lezen we dan niet meer kritiek? Ik denk niet dat de buitenlandse pers zich erg in het exacte verhaal verdiept, en wanneer horen we hier nou nog helemaal iets over haar. We zagen haar op de HISWA maar dat was ook alleen maar in het Jeugdjournaal naar ik meen.
Ze zal er wel weer geen zin in gehad hebben. Of ze kon niet uit haar woorden komen. Uit wat ik heb gezien, kwam totaal geen welbespraakt sociaal meisje naar voren.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:00 schreef spuitje het volgende:
[..]
Voor zover ik het zie is er in Nederland weinig belangstelling voor haar. In het AD heeft ze haar wekelijkse column en af en toe bericht het AD ook over haar. Deze berichten worden klakkeloos overgenomen door andere bladen. Byvoorbeeld toen ze zonder geld zat.
Zie haar Hyves: het zijn werkelijk maar een paar mensen die daar posten, evenals in haar gastenboek. Kritische berichten worden niet geplaatst. Al sluipt er soms per ongeluk eentje door de censuur![]()
Kritiek op haar lees je byvoorbeeld hier, verder weinig.
Waar ik wel benieuwd naar ben: waarom was ze op de HISWA?? Wie heeft op het laatste moment kans gezien haar in dat programma te proppen?
En waarom heeft ze Sir Robin Knox-Johnston niet ontmoet? Deze ontmoeting stond toch heel duidelijk in het programma vermeld maar is niet door gegaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |