abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94941706
ik begrijp ook echt niet wat ze aan het doen is.. De pers afzeiken, terwijl je het juist van goede publiciteit moet hebben. Tenslotte is de reis gesponsord en ook nog eens zwak voorbereid en blijkt het zeilmeisje niks bijzonders te kunnen.
Is het toch lijdzaam verzet tegen paps? Maar hoe wil ze platzak de wereld rondkomen?
pi_94941896
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 14:43 schreef vreakky het volgende:

[..]

Als professionele journalist weet je of hoe iemand heet en waarom ze komt, en lees je in of je blijft weg en vind het onbelangrijk.

Maar een onvoorbereide journalist is wat mij betreft not done, als een van mijn redacteuren(van het lokale gratis suffertje) onvoorbereid op pad gingen dan kregen ze meteen een preek, en soms een bedankje en tot ziens.
Lees je anders gewoon even in. Madame wil helemaal niet bekend zijn en snapt zogenaamd ook niet waarom er zoveel aandacht is voor haar. Die aandacht zou er waarschijnlijk ook niet zijn geweest als ze op eigen kosten aan haar wereldreis was begonnen. Maar nu anderen voor de kosten opdraaien en sponsoren een tegenprestatie verlangen in byvoorbeeld de vorm van 1 of meerdere interviews slaat ze om zich heen. En niet voor het eerst!
Ze zou dankbaar moeten zijn voor de aandacht, hoe dom het arrogante wicht de vragen ook vindt! Ze hebben het al moeilijk genoeg met het vinden van sponsoren, zou ze helemaal uit de pers verdwijnen dan kan ze binnenkort naar Ned. terug komen omdat er geen geld meer is.
Of pa moet natuurlijk weer een tranentrekkend interview geven aan het AD.
pi_94942296
quote:
Op zaterdag 2 april 2011 14:43 schreef vreakky het volgende:

[..]

Als professionele journalist weet je of hoe iemand heet en waarom ze komt, en lees je in of je blijft weg en vind het onbelangrijk.

Maar een onvoorbereide journalist is wat mij betreft not done, als een van mijn redacteuren(van het lokale gratis suffertje) onvoorbereid op pad gingen dan kregen ze meteen een preek, en soms een bedankje en tot ziens.
Dat is niet iets waar de sponsor blij van wordt.
Natuurlijk kun je geďrriteerd zijn na een lange reis, zeker als je een verwend nest bent en middenin de puberteit zit.
Je kunt zelfs vinden dat je de koningin van de wereld bent en alles voor niets moet krijgen.
Zet het alleen niet in je blog.
Als sponsor zou ik haar een preek geven over dat ik me iets anders voorstelde bij de reclame die in ruil werd geboden voor een ligplaats.
  zaterdag 2 april 2011 @ 15:30:07 #204
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_94942651
quote:
1-4-2011

Gisteren ben ik samen met twee andere jachties die ik al een tijdje ken een stuk gaan fietsen naar fort Lorenzo. Zo'n 10 kilometer bergje op en bergje af op een vouwfiets. Maar het fort en vooral het uitzicht was prachtig! Je kijk uit op de zeeen een rivier die land inwaarts gaat. We waren laat en vlak voor zons ondergang begonnen we aan de terug weg. Omringd door het geluid van apen en andere dieren die tot leven komen tegen de avond. Toen ik op de fiets een paar apen aan het bewonderen was die hoog in een boom aan het heen en weer slingeren waren reed ik bijna over een slang heen! Ik keek net op tijd naar beneden en kwam 50 cm voor de slang al gillend tot stilstand. Schijnbaar was de slang net zo geschrokken als ik want na een keer sissend omhoog te zijn gekomen ging hij een stuk verderop in het gras liggen waar we er nog een paar foto's van konden maken. Het begon ondertussen echt donker te worden, en vlak voordat het zwart van de nacht echt over ons heen viel kwamen we weer aan bij de marina. Vandaag ben ik naar Colon geweest met de bus om wat boodschappen te doen. Natuurlijk met een aantal reisvrienden want Colon is niet bepaald de veiligste stad om alleen rond te lopen. De huizen zijn vervallen en iedereen rijd schiet of loopt elkaar omver. En naar enige organisatie in de rotzooi is ver te zoeken. Niet een plaats waar ik me veilig voel. Gellukig was ik niet alleen en ligt Guppy niet in Colon.

Laura
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_94944900
Ik volg Laura Dekker niet helemaal, maar ik las onlangs wel dat ze op de HISWA aanwezig was in Amsterdam. Dat betekent dus dat die hele ''zeilreis om de wereld'' toch allang niet meer telt, het gaat toch nergens meer over als je tussendoor gewoon even het vliegtuig pakt en terug gaat naar Nederland.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_94945072
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 16:57 schreef Shreyas het volgende:
Ik volg Laura Dekker niet helemaal, maar ik las onlangs wel dat ze op de HISWA aanwezig was in Amsterdam. Dat betekent dus dat die hele ''zeilreis om de wereld'' toch allang niet meer telt, het gaat toch nergens meer over als je tussendoor gewoon even het vliegtuig pakt en terug gaat naar Nederland.
klopt... is gewoon vakantie geworden.
Zoals vele andere mensen op aarde doen :')
pi_94946613
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 17:03 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

klopt... is gewoon vakantie geworden.
Zoals vele andere mensen op aarde doen :')
Een gesponsorde vakantie, dat dan weer wel.
pi_94947277
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 17:55 schreef spuitje het volgende:

[..]

Een gesponsorde vakantie, dat dan weer wel.
Lekker toch... :D
pi_94949928
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 18:16 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Lekker toch... :D
Inderdaad, maar noem het dan ook zo! En doe het niet voorkomen alsof je bezig bent met het leveren van een enorme prestatie! Ze is geen solo-zeilster, ze gaat geen record vestigen.
Eigenlijk vind ik het een belediging voor mensen als Abby etc.
pi_94951270
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 april 2011 15:30 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

De sponser (de haven) krijgt wel waar voor de sponsering, Dankzij LD komen de toeristen met duizenden langs om zich te laten overhoop schieten en te genieten van een waardeloze omgeving (volgens LD althans). De havens zullen nu gaan vechten om wie LD mag ontvangen en sponserenen
pi_94952615
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 19:59 schreef Alleskids het volgende:

[..]

De sponser (de haven) krijgt wel waar voor de sponsering, Dankzij LD komen de toeristen met duizenden langs om zich te laten overhoop schieten en te genieten van een waardeloze omgeving (volgens LD althans). De havens zullen nu gaan vechten om wie LD mag ontvangen en sponserenen
Eerst een sneer naar de pers, en nu naar de omgeving.... Nou nou, Lauratjuh is boos en pas maar op als mefroi het niet naar haar zin heeft.
En als je er tegenin gaat wordt ze helemaal agressief, dan gaat ze in haar armen snijden en met bierflesjes gooien.
Aandacht trekken, geldverspillen, kicks zoeken, liegen/manipuleren, stemmingswisseling, dreigen met zelfmoord, automutilatie,.. Wat waren nog meer kenmerken van borderliner, eigenlijk?
pi_94972888
Vooral het laatste stukje...........
  zondag 3 april 2011 @ 11:56:15 #213
124676 RobertoCarlos
pi_94972948
Toch verwerkt ze haar kokende woede wel, misschien leert ze toch nog wat..
pi_94973301
Misschien zou ze wat respect moeten hebben voor dat leger journalisten wat voor haar naar de haven komt?
O wacht..............
Ze houdt niet van journalisten en domme vragen. En het komt niet bij haar op dat ze door het beantwoorden van domme vragen mensen iets kan leren over het zeilwereldje.
pi_94973972
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:08 schreef spuitje het volgende:
Misschien zou ze wat respect moeten hebben voor dat leger journalisten wat voor haar naar de haven komt?
O wacht..............
Ze houdt niet van journalisten en domme vragen. En het komt niet bij haar op dat ze door het beantwoorden van domme vragen mensen iets kan leren over het zeilwereldje.
Ze zou inderdaad eens wat respect kunnen tonen, laat ze blij zijn dat de pers überhaupt belangstelling heeft, anders kan ze de sponsoring ook wel vergeten.
Natuurlijk kan een journalist haar naam vragen, die kan op het laatste moment zijn ingeseind dat er iets bijzonders was in de haven, dan heb je niet meer de tijd om je in te lezen natuurlijk.
Ze zal best chagrijnig zijn geweest door slaapgebrek, maar een gesponsorde cruise is nou eenmaal afzien .. Wat een ontberingen.. *kuch*
  † In Memoriam † zondag 3 april 2011 @ 12:46:29 #216
137949 Disana
pi_94974300
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 11:54 schreef spuitje het volgende:
Vooral het laatste stukje...........
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Waar komt dit uit? Ik snap niet dat ze bij de pers klaagt over de pers.
pi_94974354
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:46 schreef Disana het volgende:

[..]

Waar komt dit uit? Ik snap niet dat ze bij de pers klaagt over de pers.
Ze heeft iedere week een column in het AD. Die wordt vervolgens op die Hyves geplaatst en daar heb ik hem dus vandaan
  † In Memoriam † zondag 3 april 2011 @ 12:51:08 #218
137949 Disana
pi_94974419
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:48 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ze heeft iedere week een column in het AD. Die wordt vervolgens op die Hyves geplaatst en daar heb ik hem dus vandaan
Aha. Beetje raar om in een krant ook al te gaan zitten drammen over de pers. Ik vraag me sowieso af waar die afkeer vandaan komt, heeft vader in het verleden misschien negatieve ervaringen met de pers?
pi_94974771
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Aha. Beetje raar om in een krant ook al te gaan zitten drammen over de pers. Ik vraag me sowieso af waar die afkeer vandaan komt, heeft vader in het verleden misschien negatieve ervaringen met de pers?
Ze heeft min of meer een hekel aan mensen die niets van zeilen weten. En dat heeft ze dus al meerdere keren op niet mis te verstane wijze te kennen geven.
Ze heeft ook een hekel aan mensen die bezwaren hebben tegen haar reis, die zijn dom en begrijpen haar niet.
Wat het kind niet begrijpt of niet wil begrijpen is dat de pers, wanneer ze zo door gaat, zich weleens tegen haar zou kunnen keren en er totaal geen behoefte meer aan heeft om haar een interview af te nemen.
Vragen of ze de volgende dag terug kunnen komen omdat ze moe is is natuurlijk 1 van de domste dingen die je kunt doen!
  † In Memoriam † zondag 3 april 2011 @ 13:17:04 #220
137949 Disana
pi_94975102
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:04 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ze heeft min of meer een hekel aan mensen die niets van zeilen weten. En dat heeft ze dus al meerdere keren op niet mis te verstane wijze te kennen geven.
Ze heeft ook een hekel aan mensen die bezwaren hebben tegen haar reis, die zijn dom en begrijpen haar niet.
Wat het kind niet begrijpt of niet wil begrijpen is dat de pers, wanneer ze zo door gaat, zich weleens tegen haar zou kunnen keren en er totaal geen behoefte meer aan heeft om haar een interview af te nemen.
Vragen of ze de volgende dag terug kunnen komen omdat ze moe is is natuurlijk 1 van de domste dingen die je kunt doen!
Ik weet het niet hoor, de manier waarom ze zich erover uitlaat komt op mij ten eerste zeer hautain en ten tweede enorm gefrustreerd over. Mij zou het niet verbazen als ze het van haar vader heeft. Anderzijds heeft het ook iets heel onzekers, alsof ze bang is dat haar droom wordt doorgeprikt.
  zondag 3 april 2011 @ 13:26:01 #221
124676 RobertoCarlos
pi_94975367
Ze is ook nog wel een puber he, mensen..
Haar vader edoch niet.
pi_94975380
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 12:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Die gemeneriken durfden iets te insinueren over een onafgebouwde boot enzo..
  † In Memoriam † zondag 3 april 2011 @ 13:36:50 #223
137949 Disana
pi_94975776
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Die gemeneriken durfden iets te insinueren over een onafgebouwde boot enzo..
Over de boot van pa? Dat zou het dan wel eens kunnen zijn. Ze heeft die afkeer volgens mij echt niet van een vreemde.
pi_94975921
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2011 13:04 schreef spuitje het volgende:

[..]

Naďef is het om te veronderstellen dat journalisten, die allemaal de primeur willen hebben wel een dagje later zullen terugkomen, als de aankomst allang geen nieuws meer is.
En ook om je eerste indruk te verknallen door allerlei nukken en kuren.
Er was toch al een kritisch stuk nav. haar uitlatingen verschenen?
pi_94976450
Dat klopt, linkje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')