Dan hoor je daar niet thuis.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:06 schreef Snuf. het volgende:
IK SNAP NIKS VAN DE INSCHRIJVING SITE VAN DE UNIVERSITEIT
Only youquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht al bijna dat er een ander was![]()
Dat is best wel vannachtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:08 schreef Viro het volgende:
iig vanochtend lag ik te slapen, dus nu maar de kwalificatie kijken.
Morgen wel live de race kijken
Haha ik word leecher van de staatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan hoor je daar niet thuis.
We hebben al genoeg bierzuipende studenten.
DISCLAIMER: Als ik slaag dit jaarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:09 schreef Snuf. het volgende:
IK GA VOLGEND JAAR STUDEREN VAN JULLIE GELD!!! EINZNZZZZ
JA OOK JOUW GELD VIRO EN OOK JOUW GELD KOELKAST OMG
ik heb geen geld dus denk t nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:09 schreef Snuf. het volgende:
Dat doe ik nu alquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:09 schreef Snuf. het volgende:
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:09 schreef Snuf. het volgende:
DISCLAIMER: Als ik slaag dit jaarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Fiscalen Economie op den Universiteit van Rotterdam
Ik las dat het hier gezellig is?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:05 schreef djkoelkast het volgende:
Gelukkig is het gezellig op de radio.
heyyquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:10 schreef Beach het volgende:
oh sorry voor mn smiliegebruik ik mag het niet meer doen groetjes
thank godquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:10 schreef Beach het volgende:
oh sorry voor mn smiliegebruik ik mag het niet meer doen groetjes
pics....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:12 schreef Beatles het volgende:
Ik heb vandaag voor de eerste keer mn lenzen inJeetje mineetje zeg.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:12 schreef Beach het volgende:
Ik heb geld in mijn ogen en lenzen in mijn portemonnee.
Scheelt wel he, schele?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:12 schreef Beatles het volgende:
Ik heb vandaag voor de eerste keer mn lenzen inJeetje mineetje zeg.!
Ik skype niet meer met jou.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:12 schreef Driepink het volgende:
Mensen die van The Beatles houdenskypen?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:12 schreef Viro het volgende:
[..]
pics....Je ziet spontaan wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik praat niet langzaam, jullie luisteren gewoon te snel.
;$ ik doe nie aan skypequote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:12 schreef Driepink het volgende:
Mensen die van The Beatles houdenskypen?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:12 schreef Viro het volgende:
[..]
pics....HAHAHAHA HUMOR 450 BRANKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Living is easy with eyes closed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook lenzen hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:13 schreef Beatles het volgende:
[..]
Hou je mond geakkkkkPIJN in mn hart dit
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Living is easy with eyes closed
Ok ik heb ze gisteren opgehaald, toen een kwartier ingehad, met moeite uit mn ogen gekregen en nu heb ik ze alweer een halfuur in?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb ook lenzen hoorAl 3 jaar zo'n beetje, als het niet langer is
Heb je harde of zachte?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:14 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ok ik heb ze gisteren opgehaald, toen een kwartier ingehad, met moeite uit mn ogen gekregen en nu heb ik ze alweer een halfuur in?
Zachte.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb je harde of zachte?
Harde zijn wel lastiger uit te krijgen voor een noob
Ik doe mee aan het managementspel op Retroforumquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:08 schreef Viro het volgende:
iig vanochtend lag ik te slapen, dus nu maar de kwalificatie kijken.
Morgen wel live de race kijken
Waarom niet hiero?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe mee aan het managementspel op Retroforum
Ah oke. Zitten wel beter, maar zijn uiteindelijk wel duurder.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:15 schreef Beatles het volgende:
[..]
Zachte.
En hey niks noobIk ben een newbie.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen
Who motivates the motivator?
Ik heb ze nu een maand op proefquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ah oke. Zitten wel beter, maar zijn uiteindelijk wel duurder.
Halloquote:
Weet nog niet, zit te twijfelen man.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij ging toch naar je opa en oma?
Ga naar die mensen toe, hebben zij jou ook weer eens gezien. Lekker gezellig met een koekje bij de thee en lekker ouderwets puzzelen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Weet nog niet, zit te twijfelen man.
Dat doen ze om de mongolen te weren. Dat is de eerste selectiestapquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:18 schreef Snuf. het volgende:
Waarom is die inschrijfsite zo ingewikkeld
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat doen ze om de mongolen te weren. Dat is de eerste selectiestap
Ach, ga toch. Hebben de oudjes ook wat te doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Weet nog niet, zit te twijfelen man.
Ik eet daar altijd chips, hihi.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:18 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ga naar die mensen toe, hebben zij jou ook weer eens gezien. Lekker gezellig met een koekje bij de thee en lekker ouderwets puzzelen.
Nou, weet je wat het is.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ach, ga toch. Hebben de oudjes ook wat te doen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:25 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zie nu dat Spongebob erop is tot half vier.Tot half vier dan maar
![]()
Ik draai nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:27 schreef Snuf. het volgende:
Ok ik heb er 30 minuten over gedaan maar het is gelukt ik ben ingeschreven.
Ik word moe van deze muziek patjen
Nick hoort daar ook bijquote:
Grammar fail, didn't read.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sowieso leuker dan 10 posts van jouw bij elkaar
DUS DRINKEN SAMEN!quote:
Of ik ga zelfquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:29 schreef Beatles het volgende:
[..]
Nee hoor. Of wil je me graag weghebben he.
Stommerd.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:30 schreef Beach het volgende:
Ik ga even wat anders doen dan de foks, doei
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:30 schreef Snuf. het volgende:
IK GA MIJN MACBOOK OPNIEUW OPSTARTEN OMGOMOGMOGMGO
brb
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:30 schreef Beach het volgende:
Je bent der netquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:30 schreef Beach het volgende:
Ik heb wel zin in GH3quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik verveel me ook te pletter, zo maar ff GH doen ofzo
Jewaidsquote:
Nee, mocht ik niet keaupen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Guitar Hero
Heb jij niet eens GH: The Beatles dan?
Kom maar even op schoot bij ome Toonquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:35 schreef Beatles het volgende:
[..]
Nee, mocht ik niet keaupen.
Ik ging dood van binnen.
Ik doe alleen Cliffs of Doverquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ook, ik moet 'The devil went to Georgia' nog verslaan op expert
* Beatles kruipt op schoot bij ome Toon.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kom maar even op schoot bij ome Toon
Goratjquote:
Ghehehehequote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:36 schreef Beatles het volgende:
[..]
* Beatles kruipt op schoot bij ome Toon.
Ja ik hoorde het op skypequote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Yes, net alles getest en in gereedheid gebracht.
Mexitechno?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ga je Mexicaanse muziek draaien?
BAMBOLEROOOOOOOOOOOquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ga je Mexicaanse muziek draaien?
Ik krijg trek in taco's van die UI.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik keek alleen ff naar z'n UI
Taco'squote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik krijg trek in taco's van die UI.
Maar wij eten Wagyu burgers
haha misschien niet eens zo slecht iedee haha thema avond ^^quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik keek alleen ff naar z'n UI
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:41 schreef Patje1987 het volgende:
Hier foto van The Conflict team members
[ afbeelding ]
haha present!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:41 schreef Patje1987 het volgende:
Hier foto van The Conflict team members
[ afbeelding ]
Niet gekliktquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:44 schreef porsche1 het volgende:
Ik wil jullie even attenderen op mijn nieuwe kwaliteits topic:
Benno L.
Ik zou liever Berend heten want beren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:46 schreef Beatles het volgende:
Hmm toch zou ik liever Benno heten dan Bennie.!
Ik zou liever ook Berend heten dan Bernard.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zou liever Berend heten want beren.
Waaromquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:47 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben half vegetarisch geworden, sinds gister.
Ik eet alleen nog kip en vis en broodbeleg
Waarom? Kippen hebben een erger leven dan koeien hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:47 schreef gewoonfaye het volgende:
Want?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:47 schreef gewoonfaye het volgende:
omdat ik op die manier varkentjes red en mama ophoudt met zeiken dat ik geen vlees eetquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het is
ok dan
zonder punt en zonder hoofdletter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Living is easy with eyes closed
Dit, ik eet alle beesten als het maar veel isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:49 schreef Monopoly het volgende:
Vlees is lekkerZoveel mogelijk. Koe, varken, kip, krokodil, eend, wild, hond, kat, slang maakt niet uit
Ook cavias?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit, ik eet alle beesten als het maar veel is
Ja mits gemarineerd.quote:
Misschien moet je je tampon goed om erin doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:51 schreef murp het volgende:
gaat dit nog over radio? anders kan het wel dicht.. SC hebben we genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien zand in zijn kutje.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Misschien moet je je tampon goed om erin doen.
dit was allemaal vrij nieuw xD het oldschool moet nog komen maar als je verzoekjes heb zeg t maar hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:54 schreef Monopoly het volgende:
Wat staat er nog op het programma aan muziek Nick? Meer oldschool trance, of ook wat meer nieuwerwetse trance ?
Sven R-G of Energy 52, of The Rushquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:55 schreef nick1337 het volgende:
[..]
dit was allemaal vrij nieuw xD het oldschool moet nog komen maar als je verzoekjes heb zeg t maar hoor
genoteerdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sven R-G of Energy 52, of The Rush
vind je dit vast ook wel watquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dit soort remixen altijd vet tof
Wat staat er op je programm?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:00 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet eigenlijk zoveel doen en ik zit hier maar een beetje te fokken
Ik moet om 5 uur werken en ik moet eigenlijk nog mijn profielwerkstuk presentatie maken voor maandag, 2 oefen examens maken voor maandag en 600 pagina's lezen voor volgende week maandag tentamenherkansingquote:
hoi ik wacht nog steeds op je msn hyves ping whatsapp feesboek nrquote:
jij ging togquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:04 schreef Beach het volgende:
[..]
hoi ik wacht nog steeds op je msn hyves ping whatsapp heesboek nr
Ja wat anders doen. En nu ben ik er eventjes. Hou je me soms in de gatenquote:
Oh dat is kut ja, van dat werk wat je altijd uitsteltquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik moet om 5 uur werken en ik moet eigenlijk nog mijn profielwerkstuk presentatie maken voor maandag, 2 oefen examens maken voor maandag en 600 pagina's lezen voor volgende week maandag tentamenherkansing
ja beter kom je op msn facebook ping hyves ;$quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja wat anders doen. En nu ben ik er eventjes. Hou je me soms in de gaten
ik op die van jou, dm staat openquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:04 schreef Beach het volgende:
[..]
hoi ik wacht nog steeds op je msn hyves ping whatsapp feesboek nr
heb je cam :$quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:05 schreef Beatles het volgende:
[..]
ja beter kom je op msn facebook ping hyves ;$
ok ik pm je mn habbohotelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:06 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik op die van jou, dm staat open
Mja en morgen ga ik het waarschijnlijk ook niet doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:05 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Oh dat is kut ja, van dat werk wat je altijd uitstelt
Morgen draaienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:07 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mja en morgen ga ik het waarschijnlijk ook niet doen
Fappen. Of een vriendin zoeken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:10 schreef Onufriev het volgende:
Iemand nog tips, behalve ONZ-radio luisteren, om uit je depressie te geraken?
Praten praten praten.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:10 schreef Onufriev het volgende:
Goede muziek luisterenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:10 schreef Onufriev het volgende:
Vriendin zoeken moet 9/10 op stap, geen zin inquote:
Oke, daarom luister ik ookquote:
praten, elke dag 1 ding opschrijven die je leuk vond om mee te maken, doen etc.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:10 schreef Onufriev het volgende:
Hey aapje jij had toch zin in TC iedereen is er nu waar blijf je man.quote:
Zit al in de zonquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
praten, elke dag 1 ding opschrijven die je leuk vond om mee te maken, doen etc.
In de zon gaan zitten, gekke bekken naar jezelf trekken in de spiegel
Het regende hier de hele ochtend alquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:14 schreef Melting het volgende:
Hier schijnt de zon ook niet. Het regende zelfs even.
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:07 schreef Beatles het volgende:
[..]
ja man
www.tinychat.com/onzinradio
Heb jij de zon bang gemaakt?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hier was de zon er de hele tijd ( iig de tijd dat ik wakker was) en is nu sinds een half uurtje weg
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Tevens zomer muzieknu de zon weg is
quote:
Jaquote:
Herkende je me niet met staart?quote:
ja ik ben die ene achteraan in het zwartquote:
Wachten op bus, zo thuis #bushokjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:25 schreef Myraela het volgende:
Hoi. Kunnen jullie opflikkeren met de baggerreacties, random SC en twitter berichten.
doe dan opruimslotjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:25 schreef Myraela het volgende:
Hoi. Kunnen jullie opflikkeren met de baggerreacties, random SC en twitter berichten.
ok danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:25 schreef Myraela het volgende:
Vanwaar de #haat?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:25 schreef Myraela het volgende:
ik snap het niet? welke reacties? ik zit TC kom ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:25 schreef Myraela het volgende:
Je weet nu al dat dat niet gaat werken helaas.quote:
ben jij koning van mijn kasteel?quote:
Het gaat wel werken, gewoon slotjesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je weet nu al dat dat niet gaat werken helaas.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik snap het niet? welke reacties? ik zit TC kom ook
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hier was de zon er de hele tijd ( iig de tijd dat ik wakker was) en is nu sinds een half uurtje weg
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:14 schreef Melting het volgende:
Hier schijnt de zon ook niet. Het regende zelfs even.
I dunno.... I dunno your kasteel hè?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben jij koning van mijn kasteel?
En dat moet dus niet meer.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:32 schreef Onufriev het volgende:
Ik kan ook wel 25 quotes per topic posten die SC zijn en niet over de muziek gaan, care
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |