Dan hoor je daar niet thuis.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:06 schreef Snuf. het volgende:
IK SNAP NIKS VAN DE INSCHRIJVING SITE VAN DE UNIVERSITEIT
Only youquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik dacht al bijna dat er een ander was![]()
Dat is best wel vannachtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:08 schreef Viro het volgende:
iig vanochtend lag ik te slapen, dus nu maar de kwalificatie kijken.
Morgen wel live de race kijken
Haha ik word leecher van de staatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan hoor je daar niet thuis.
We hebben al genoeg bierzuipende studenten.
DISCLAIMER: Als ik slaag dit jaarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:09 schreef Snuf. het volgende:
IK GA VOLGEND JAAR STUDEREN VAN JULLIE GELD!!! EINZNZZZZ
JA OOK JOUW GELD VIRO EN OOK JOUW GELD KOELKAST OMG
ik heb geen geld dus denk t nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:09 schreef Snuf. het volgende:
Dat doe ik nu alquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:09 schreef Snuf. het volgende:
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:09 schreef Snuf. het volgende:
DISCLAIMER: Als ik slaag dit jaarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Fiscalen Economie op den Universiteit van Rotterdam
Ik las dat het hier gezellig is?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:05 schreef djkoelkast het volgende:
Gelukkig is het gezellig op de radio.
heyyquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:10 schreef Beach het volgende:
oh sorry voor mn smiliegebruik ik mag het niet meer doen groetjes
thank godquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:10 schreef Beach het volgende:
oh sorry voor mn smiliegebruik ik mag het niet meer doen groetjes
pics....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:12 schreef Beatles het volgende:
Ik heb vandaag voor de eerste keer mn lenzen inJeetje mineetje zeg.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:12 schreef Beach het volgende:
Ik heb geld in mijn ogen en lenzen in mijn portemonnee.
Scheelt wel he, schele?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:12 schreef Beatles het volgende:
Ik heb vandaag voor de eerste keer mn lenzen inJeetje mineetje zeg.!
Ik skype niet meer met jou.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:12 schreef Driepink het volgende:
Mensen die van The Beatles houdenskypen?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:12 schreef Viro het volgende:
[..]
pics....Je ziet spontaan wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik praat niet langzaam, jullie luisteren gewoon te snel.
;$ ik doe nie aan skypequote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:12 schreef Driepink het volgende:
Mensen die van The Beatles houdenskypen?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:12 schreef Viro het volgende:
[..]
pics....HAHAHAHA HUMOR 450 BRANKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Living is easy with eyes closed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb ook lenzen hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:13 schreef Beatles het volgende:
[..]
Hou je mond geakkkkkPIJN in mn hart dit
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Living is easy with eyes closed
Ok ik heb ze gisteren opgehaald, toen een kwartier ingehad, met moeite uit mn ogen gekregen en nu heb ik ze alweer een halfuur in?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb ook lenzen hoorAl 3 jaar zo'n beetje, als het niet langer is
Heb je harde of zachte?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:14 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ok ik heb ze gisteren opgehaald, toen een kwartier ingehad, met moeite uit mn ogen gekregen en nu heb ik ze alweer een halfuur in?
Zachte.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Heb je harde of zachte?
Harde zijn wel lastiger uit te krijgen voor een noob
Ik doe mee aan het managementspel op Retroforumquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:08 schreef Viro het volgende:
iig vanochtend lag ik te slapen, dus nu maar de kwalificatie kijken.
Morgen wel live de race kijken
Waarom niet hiero?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe mee aan het managementspel op Retroforum
Ah oke. Zitten wel beter, maar zijn uiteindelijk wel duurder.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:15 schreef Beatles het volgende:
[..]
Zachte.
En hey niks noobIk ben een newbie.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen
Who motivates the motivator?
Ik heb ze nu een maand op proefquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ah oke. Zitten wel beter, maar zijn uiteindelijk wel duurder.
Halloquote:
Weet nog niet, zit te twijfelen man.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij ging toch naar je opa en oma?
Ga naar die mensen toe, hebben zij jou ook weer eens gezien. Lekker gezellig met een koekje bij de thee en lekker ouderwets puzzelen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Weet nog niet, zit te twijfelen man.
Dat doen ze om de mongolen te weren. Dat is de eerste selectiestapquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:18 schreef Snuf. het volgende:
Waarom is die inschrijfsite zo ingewikkeld
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat doen ze om de mongolen te weren. Dat is de eerste selectiestap
Ach, ga toch. Hebben de oudjes ook wat te doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Weet nog niet, zit te twijfelen man.
Ik eet daar altijd chips, hihi.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:18 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ga naar die mensen toe, hebben zij jou ook weer eens gezien. Lekker gezellig met een koekje bij de thee en lekker ouderwets puzzelen.
Nou, weet je wat het is.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ach, ga toch. Hebben de oudjes ook wat te doen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:25 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zie nu dat Spongebob erop is tot half vier.Tot half vier dan maar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |