abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101052332
De website doet het weer fraai... pfff
pi_101052824
Ik heb afgelopen week een brief gekregen van DUO dat ik mijn OV moet stopzetten omdat ik geen recht meer heb op stufi, nu heb ik dat aangepast op DUO (studie toegevoegd) dus nu heb ik wel weer recht stufie en dus op OV.

Zou ik 'm nou moeten stopzetten (dit heb ik namelijk nog niet gedaan) en weer activeren?
pi_101053756
Ik heb ook zon brief, ik hoef nu enkel bestelling op te halen en mn OV is stopgezet oid
Dus verder als het goed is hoefk niets te regelen :D
pi_101059055
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2011 20:30 schreef consio het volgende:
Ik heb ook zon brief, ik hoef nu enkel bestelling op te halen en mn OV is stopgezet oid
Dus verder als het goed is hoefk niets te regelen :D
Heb je volgend jaar nog recht op stufi of neem je nullening?
pi_101136099
Ok ik heb een interessante vraag:

Ik heb inmiddels mijn 7 jaar recht op OV erop zitten, en ben nog niet klaar met mijn studie ( :') / ;( )*. Kortom ik moet mijn OV inleveren. Maar mijn eerste OV ging pas in oktober in. Betekent dat dat ik 'm ook pas de eerste week van oktober hoef stop te zetten?

*doorhalen wat niet van toepassing is
pi_101138317
quote:
Studentenreisproduct
Weekabonnement
Geldig vanaf
01-01-2010
informatie over dit onderwerp
Geldig tot en met
30-09-2011
Reisrecht tot en met
30-09-2011
Jay, ik heb nog een maandje!
  donderdag 25 augustus 2011 @ 15:15:06 #257
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_101172165
quote:
Producten op uw kaart

Studenten OV-chipkaart weekend, NS
Tweede klasse
Studentenkaart korting weekend, NS
Tweede klasse
Studenten Weekendabon korting, Studenten OV-chipkaart
Tweede klasse
Studenten Weekendabon Vrij reizen, Studenten OV-chipkaart
Tweede klasse
Aldus de OV-chipkaart site, maar welk abonnement heb ik nu, een week-ov of een weekend-ov?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_101173385
quote:
Producten op uw kaart

Studenten OV-chipkaart weekend, NS
Tweede klasse
Studentenkaart korting weekend, NS
Tweede klasse
Tweede klasse
Tweede klasse
Er staan enkele vrij duidelijke hints in...
  donderdag 25 augustus 2011 @ 16:06:28 #259
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_101174010
:') ik moet beter leren lezen...
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_101185592
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 19:24 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Jay, ik heb nog een maandje! [ afbeelding ]
Waar vind je dit?
pi_101214783
24min wachtrij bij DUO.. WTF
pi_101226901
Studenten Weekabon vrij Reizen, Studenten OV-chipkaart
Tweede klasse
Einddatum:31-08-2011
Studenten Weekabon Korting, Studenten OV-chipkaart
Tweede klasse
Einddatum:31-08-2011
Tweede klasse, Opmerking: verwijderd 25-08-2011
Tweede klasse, Opmerking: verwijderd 25-08-2011
Studenten OV-chipkaart week, NS
Tweede klasse
Studentenkaart korting week, NS
Tweede klasse

:')

Tog gelukt :P
pi_101227236
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 20:26 schreef Maryn. het volgende:

[..]

Waar vind je dit?
www.duo.nl
pi_101258191
Ik heb inmiddels al 1,5 jaar gestudeerd aan HBO opleidingen maar omdat de studies dichtbij werden gegeven had ik geen OV kaart nodig en heb ik deze dus ook niet opgehaald. Alleen ga ik nu aan een nieuwe studie beginnen die wat verder weg is, en heb ik dus nu wel een OV kaart nodig. Mijn studiefinanciering loopt gewoon door en heb ik afgelopen maand nog studiefinanciering ontvangen, ook staat er bij IB groep dat ik een weekabonnement OV heb..
Ik heb hier nog wel een afhaalbericht liggen van 2 jaar geleden toen de chipkaart nog niet was ingevoerd..
Wat moet ik nu doen om alsnog die OV studentenchipkaart te krijgen? Op de site van IB/DUO wordt ik ook niet veel wijzer..
pi_101260185
Volgens mij kun je simpelweg alsnog je reisrecht ophalen bij een ophaalautomaat. Of heb je ook nog geen OV-chipkaart? In dat geval moet je vermoedelijk zelf een persoonlijke OV-chipkaart aanschaffen en vervolgens je reisrecht koppelen; zie www.studentenreisproduct.nl voor meer informatie. Maar helemaal zeker ben ik er niet van, dus neem dan even contact op met DUO voor de zekerheid.
pi_101260544
Bedankt voor je reactie! Ik heb nog helemaal geen OV-chipkaart omdat ik deze dus eerder nog nooit nodig heb gehad. Als ik zelf een persoonlijke chipkaart moet aanvragen kost dit 7,50 euro? Ik dacht altijd dat de kaart ook gratis was?
pi_101261734
Vroeger kreeg je als je recht had op studiefinanciering en het reisrecht aanvroeg een persoonlijke OV-chipkaart thuisgestuurd, maar sinds 1 juni van dit jaar moet je zelf een persoonlijke OV-chipkaart regelen. Die dingen kosten meestal ¤ 7,50; soms zijn er actietarieven, nu kosten ze bijvoorbeeld ¤ 1,50 voor inwoners van Utrecht.
pi_101460603
Ik heb begin juli een aanvraag voor mijn StuFi en tegelijkertijd dus ook een OV studentenreisproduct de deur uit gedaan. Enkele dagen later kreeg ik een mail/brief met de bevestiging dat alles geslaagd was en dat ik per september 2011 mijn StuFi gestort zal krijgen, en dat ik ook mijn OV studentenreisproduct aan kan gaan vragen.

Zo doende heb ik direct een personal OV chipkaart aangevraagd, en een koppeling voor het studentenproduct op de post gedaan naar DUO. Nu zou ik afgelopen week de bestelling op mijn OV chipkaart laden, ondanks dat ik nergens een bevestiging kon vinden dat die bestelling klaar stond, dus je raad het al: ''Er is geen bestelling aanwezig dat afgehaald kan worden'' was de tekst dat het apparaat vertoonde. Afin, ik en mijn nonchalance dacht dat het aan het apparaat lag omdat deze in een kleine winkel stond in mijn dorp. Dus probeerde ik het vandaag wederom, maar dit maal op het treinstation in H. Maar vreemd genoeg gaf dit apparaat precies hetzelfde antwoord.

Er zat niks anders op dan contact te zoeken met DUO. Dus ik zo'n telefoondame van DUO aan de lijn, na overigens 7 minuten gewacht te hebben, zegt ze: ''Sorry meneer, waarschijnlijk zijn wij uw aanvraag kwijt geraakt. Dus als u opnieuw een brief wilt opsturen met de koppeling van het product, is alles binnen 2 weken (!) geregeld.

Fraai is dat, aangezien ik morgen al met het OV op en neer moet reizen.
Mijn vraag is: Kan ik, nadat alles koek en ei is, de gemaakte onkosten voor het OV declareren bij DUO of is dit 'eigen risico'?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_101460973
Zeer waarschijnlijk eigen risico ja helaas...
pi_101473546
Gewoon zorgen dat je langer dan 7 jaar studeert, dan krijg je die gemiste weken aan het einde weer terug ;)
pi_102139938
Na wekenlang problem te hebben gehad met mijn ov-chipkaart/studentenreisproduct ben ik erachter waarom het niet werkt, ik schijn geen stufi te hebben aangevraagd. :') Ik had tegemoetkoming scholieren sinds juni en ik dacht dat die wel omgezet zou worden in stufi. :') Of is dit nu los van elkaar? Nu alsnog stufi aangevraagd maar dat is ¤96, minder dus dan de tegemoetkoming scholieren, of ontvang ik ze over een paar week allebei?
pi_102139995
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 15:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Na wekenlang problem te hebben gehad met mijn ov-chipkaart/studentenreisproduct ben ik erachter waarom het niet werkt, ik schijn geen stufi te hebben aangevraagd. :') Ik had tegemoetkoming scholieren sinds juni en ik dacht dat die wel omgezet zou worden in stufi. :') Of is dit nu los van elkaar? Nu alsnog stufi aangevraagd maar dat is ¤96, minder dus dan de tegemoetkoming scholieren, of ontvang ik ze over een paar week allebei?
Ben je student of scholier? Want als je geen scholier bent heb je helemaal geen recht op tegemoedkoming scholieren en gaat die waarschijnlijk teruggevorderd worden.
En als je geen student bent heb je geen recht op OV dus ga je die ook niet kunnen activeren ofzo.
pi_102140061
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 15:26 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ben je student of scholier? Want als je geen scholier bent heb je helemaal geen recht op tegemoedkoming scholieren en gaat die waarschijnlijk teruggevorderd worden.
En als je geen student bent heb je geen recht op OV dus ga je die ook niet kunnen activeren ofzo.
Ik ben sinds 1 sept student. De tegemoetkoming scholieren heb ik in juli/aug ontvangen.

Met dat dikgedrukte: je bedoeld zeker dat ik geen recht erop heb als ik student ben ipv scholier?

[ Bericht 6% gewijzigd door Gitaarmat op 19-09-2011 15:44:39 ]
  dinsdag 20 september 2011 @ 10:07:32 #274
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_102171818
quote:
14s.gif Op maandag 19 september 2011 15:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Allebei ontvangen is niet de bedoeling, je hebt of recht op het één, of op het ander. Kan het zijn dat je aanvullende beurs nog niet is berekend en je daarom nu minder krijgt?
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  dinsdag 20 september 2011 @ 10:19:30 #275
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_102172110
Misschien verdienen zijn ouders goed? Dan krijg je helemaal geen hoge stufi, omdat je ouders je 'eigenlijk' behoren te helpen.

En inderdaad, je hebt geen recht op tegemoetkoming scholieren als je nu gewoon studeert.
AFC AJAX
  dinsdag 20 september 2011 @ 10:47:50 #276
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_102172914
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 september 2011 10:19 schreef msnk het volgende:
Misschien verdienen zijn ouders goed? Dan krijg je helemaal geen hoge stufi, omdat je ouders je 'eigenlijk' behoren te helpen.

En inderdaad, je hebt geen recht op tegemoetkoming scholieren als je nu gewoon studeert.
In dat geval had hij wss bij de tegemoetkoming scholieren ook geen recht op de aanvullende toelage, en is het haast onmogelijk dat ie nu ¤95 eu minder krijgt.
pi_102176869
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 september 2011 10:47 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

In dat geval had hij wss bij de tegemoetkoming scholieren ook geen recht op de aanvullende toelage, en is het haast onmogelijk dat ie nu ¤95 eu minder krijgt.
Klopt ik kreeg ook toen gewoon de basisbeurs alleen die tegemoetkoming scholieren stopt automatisch zodra je student wordt? Ik kan namelijk nergens via duo.nl die tegemoetkoming stopzetten..
pi_102454130
Klopt het dat je in bussen, trams en metro's moet inchecken?
pi_102459566
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:59 schreef FitzPercy het volgende:
Klopt het dat je in bussen, trams en metro's moet inchecken?
Ja klopt, je moet in en uitchecken.
pi_102474346
In de trein hoeft dat (nog) niet :P
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_102475253
In treinen van regionale vervoerders moet je wel in- en uitchecken. Daar wordt ook op gecontroleerd en voor beboet.
pi_102529711
Jongens/meisjes, ik heb een probleem, denk ik. Voordat ik mijn kostbare minuten ga verspillen aan DUO of kostbare minuten én geld ga verspillen aan de OVC klantenservice even een vraagje.

quote:
Tweede klasse
Tweede klasse
Tweede klasse
Tweede klasse
Ik heb dus een aantal weken terug mijn weekOV omgezet in een weekendOV. Bij DUO staat het wel gewoon goed in het systeem (weekend dus). Volgens mijnOVC heb ik blijkbaar zowel een week -als weekendproduct op mijn chipkaart staan, wat dus niet de bedoeling is. Doordeweeks reis ik niet met het OV, dus ik kan ook niet zeggen of er iets niet klopt of dat de site van OVC gewoon erg traag is met updaten.
Gaat dit problemen opleveren? Zo ja, wie moet ik bellen?
pi_102542187
Oké, DUO zegt dat ik moet proberen doordeweeks te reizen of vragen aan een conducteur of ze even willen kijken of beide producten op de kaart staan.
In principe is het vreemd dat mijnOVC dit aangeeft, want bij het omzetten van het reisproduct wordt automatisch het oude product er vanaf gehaald. Ze zei ook dat het bij DUO wel goed staat (wat ik dus al dacht) en dat er hoogstwaarschijnlijk niks aan de hand is.
pi_102560590
Ik maak momenteel officieel mijn allerlaatste gratis treinritje.

Vaarwel, StudentenOV. Het was fijn je 7 jaar lang gekend te hebben.

;(
  maandag 10 oktober 2011 @ 19:19:15 #285
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_102925318
Tjonge jonge, wat een gedoe met die OV chipkaart :/
Ik had zelf een fout gemaakt door mijn Bachelor stop te zetten op 31-08-2011 en niet (meteen) te checken of mijn Master al aangemeld was. Dit was niet het geval, dus dit heb ik een paar dagen later gedaan. En ja hoor, ik kreeg een brief dat ik ongeldig gebruik maakte van mijn ov chipkaart en dat ik een boete moet betalen. Prima, eigen stomme schuld. Dus ik heb dat ding stopgezet, maar nu staat hij er volgens mij nog steeds op :/
Daarnet wezen kijken bij zo'n oplaadpunt en daar kreeg ik dit:
Verwerkt 4 van 4 bestelling(en) waarvan:
2 van 2 reisproduct(en)
2 van 2 restituties

Ik heb daarna ook maar even die stop-lijn gebeld en daar mijn gegevens ingesproken, maar ik vrees dat ik er nu nog een boete overheen ga krijgen :/
Morgen, als ik tijd heb, maar even met DUO bellen om te vragen hoe het zit. Er stond namelijk op de DUO site wel dat mijn OV stopgezet was, maar ik vrees het ergste.

En nu komt het "leukste" van allemaal;
Ik gebruik mijn OV nooit. Sinds ik een 0-euro lening heb (3 jaar dus) heb ik misschien voor ¤150,- in de trein/metro/tram gezeten en dat ben ik nu (bijna) kwijt aan boete _O-
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_102926088
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:59 schreef Marloes het volgende:
In de trein hoeft dat (nog) niet :P
Zucht. Jawel!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_102954330
Ik krijg gister een berichtje van de DUO dat mijn stufi voor 2012 berekend is. Vanaf oktober 2012 krijg ik volgens die brief opeens ~ 9 keer meer stufi per maand dan de rest van het jaar. (Terwijl ik per oktober 2012 geen recht meer heb op stufi)

Zal ik hier nu al achteraan gaan of gewoon kijken of ze het zelf nog corrigeren voor die tijd?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:40:18 #288
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_103016008
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:42 schreef Schaffelaar het volgende:
Ik krijg gister een berichtje van de DUO dat mijn stufi voor 2012 berekend is. Vanaf oktober 2012 krijg ik volgens die brief opeens ~ 9 keer meer stufi per maand dan de rest van het jaar. (Terwijl ik per oktober 2012 geen recht meer heb op stufi)

Zal ik hier nu al achteraan gaan of gewoon kijken of ze het zelf nog corrigeren voor die tijd?
Je komt waarschijnlijk vanaf dat moment in de leenfase, het bedrag wordt dan automatisch op maximaal gezet.
pi_103763143
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:36 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Zucht. Jawel!
Bij NS hoefde dat niet, maar ik lees nu dat het vanaf 1 november wel moet..

Klopt dit?
pi_103764889
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:36 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Zucht. Jawel!
Troll :')
pi_104035706
Waar kan ik de formulieren (Oo-formulieren) voor aanvullende beurs aanvragen, met de post is er maar 1 overgekomen naar het DUO waardoor het nu verkeerd berekend is en ze opnieuw ingevuld moeten worden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Gitaarmat op 06-11-2011 15:50:36 ]
  zondag 6 november 2011 @ 16:58:11 #292
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_104038856
Bellen/mailen/servicekantoor voor duplicaat

[ Bericht 8% gewijzigd door Ladylicious op 06-11-2011 17:16:09 ]
pi_104252627
Ik heb momenteel geen lening en reisproducten afgenomen maar heb daar nog wel voor 15 maanden recht op. Nu vraag ik mij af als ik niet afneem wordt dit dan gewoon uitgesteld, oftewel als ik nu niet reis mag ik in maart 2013 wel reizen? Ik heb namelijk het gevoel dat ik verplicht ben om de maanden achter elkaar te gebruiken.
  zaterdag 12 november 2011 @ 11:33:10 #294
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_104280365
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 17:11 schreef Brembo het volgende:
Ik heb momenteel geen lening en reisproducten afgenomen maar heb daar nog wel voor 15 maanden recht op. Nu vraag ik mij af als ik niet afneem wordt dit dan gewoon uitgesteld, oftewel als ik nu niet reis mag ik in maart 2013 wel reizen? Ik heb namelijk het gevoel dat ik verplicht ben om de maanden achter elkaar te gebruiken.
Negative. Je mag zelf bepalen wanneer je je recht gebruikt, echter moet dit wel binnen 10 jaar zijn.
pi_104382627
Duo heeft een automatische incasso voor mijn langlopende schuld niet kunnen uitvoeren en ik kom er net achter dat ik de daaropvolgende acceptgiro vorige week al had moeten betalen (uiterste datum).
Heeft het zin deze acceptgiro alsnog te voldoen of zal ik dan nog steeds de aanmaning, die nu onderweg zou moeten, zijn moeten betalen omdat de acceptgiro ongeldig is na de uiterste datum?
Weet iemand hoeveel tijd er doorgaans zit tussen die acceptgirodatum en de aanmaning?
pi_104652944
Zeker een vraag wat vaker hier rondspookt :') Ik koop altijd elektronisch een kaartje. Maar ik ben nu elektronisch failliet. is het mogelijk om mijn OV op te laden met briefgeld? Ik neem aan dat de OV vaak veel goedkoper is dan een NS treinkaartje.
pi_104667990
Of kan ik 'rood' staan zeg maar? Dat ze het even voorschieten en dat ik later terugbetaal? ik heb automatisch laden aanstaan.
pi_104710057
Ik heb zelf ook automatisch opladen. Het saldo dat door middel van automatisch opladen wordt bijgeschreven, wordt pas een dag later van mijn bankrekening afgeschreven. Overigens wordt je kaart niet direct meer geblokkeerd als de incasso van je bankrekening mislukt; zie dit nieuwsbericht.
pi_104845620
Even mijn situatie:

01-02-2008 begonnen met HBO Communicatie. 1e jaar is gemeenschappelijke propedeuse. Keuze gemaakt voor HBO Commerciële Economie. Ging dus met zelfde door alleen dan andere richting voor het 2de jaar en verder. Officieel dus vanaf 01-09-2008 ingeschreven voor CE.

Van IB-Groep altijd StuFi ontvangen vanaf Februari 2008.

Ik ging er altijd van uit dat Stufi standaard 4 jaar na eerste uitbetaling stopt. En dat ik het vanaf 01-02-2012 zonder StuFi zou moeten stellen. Ik heb een half jaar vertraging, dus zou dan nog half jaar studerende zijn zonder StuFi.

Nu is het echter zo dat ik een bericht toekenning heb gehad waarin staat dat ik tot en met Juni 2012 nog maximaal StuFi zal ontvangen.

Ik vraag mij af of dit kan kloppen, het geval is namelijk wel dat ik in 2009 mijn StuFi 2 maanden voor het einde van het kalenderjaar heb stopgezet en in 2010 3 maanden, ivm bijverdiengrens.

Is het nu zo dat:
- Ik die 2+3 maanden nu alsnog weer ter beschikking krijg waardoor het 5 maanden langer doorloopt
- De IB-Groep een interne fout heeft gemaakt en de 01-09-2008 als begindatum ziet en daar 4 jaar bij optelt (Bij Mijn Gegevens staat nl alleen nog CE met die begindatum als studie, geen melding meer van half jaar CO daarvoor)

Zoals het nu weergegeven staat krijg ik iig tot Juli geld. Dat heb ik graag ;) Dus mag ik er van uit gaan dat het klopt of moet ik ergens iets wijzigen voor ik gezeik krijg? Ik kan via zoeken niet duidelijk krijgen hoe het zit met stopgezette maanden ivm bijverdienen. Ik zie wel dit op website duo:

quote:
Stopzetten

Je moet je studiefinanciering stopzetten als je:
■stopt met je studie
■te veel bijverdient
■je rechten op een later tijdstip wilt gebruiken
Vervalt het recht van de stufi op een later tijdstip gebruiken nou als je het hebt stopgezet voor bijverdiensten of maar IB-Groep er geen onderscheid in en krijg je die maanden dus in een ander jaar er weer bij terug?
  zaterdag 26 november 2011 @ 18:13:58 #300
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_104848787
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 16:23 schreef VacaLoca het volgende:
Even mijn situatie:

01-02-2008 begonnen met HBO Communicatie. 1e jaar is gemeenschappelijke propedeuse. Keuze gemaakt voor HBO Commerciële Economie. Ging dus met zelfde door alleen dan andere richting voor het 2de jaar en verder. Officieel dus vanaf 01-09-2008 ingeschreven voor CE.

Van IB-Groep altijd StuFi ontvangen vanaf Februari 2008.

Ik ging er altijd van uit dat Stufi standaard 4 jaar na eerste uitbetaling stopt. En dat ik het vanaf 01-02-2012 zonder StuFi zou moeten stellen. Ik heb een half jaar vertraging, dus zou dan nog half jaar studerende zijn zonder StuFi.

Nu is het echter zo dat ik een bericht toekenning heb gehad waarin staat dat ik tot en met Juni 2012 nog maximaal StuFi zal ontvangen.

Ik vraag mij af of dit kan kloppen, het geval is namelijk wel dat ik in 2009 mijn StuFi 2 maanden voor het einde van het kalenderjaar heb stopgezet en in 2010 3 maanden, ivm bijverdiengrens.

Is het nu zo dat:
- Ik die 2+3 maanden nu alsnog weer ter beschikking krijg waardoor het 5 maanden langer doorloopt
- De IB-Groep een interne fout heeft gemaakt en de 01-09-2008 als begindatum ziet en daar 4 jaar bij optelt (Bij Mijn Gegevens staat nl alleen nog CE met die begindatum als studie, geen melding meer van half jaar CO daarvoor)

Zoals het nu weergegeven staat krijg ik iig tot Juli geld. Dat heb ik graag ;) Dus mag ik er van uit gaan dat het klopt of moet ik ergens iets wijzigen voor ik gezeik krijg? Ik kan via zoeken niet duidelijk krijgen hoe het zit met stopgezette maanden ivm bijverdienen. Ik zie wel dit op website duo:

[..]

Vervalt het recht van de stufi op een later tijdstip gebruiken nou als je het hebt stopgezet voor bijverdiensten of maar IB-Groep er geen onderscheid in en krijg je die maanden dus in een ander jaar er weer bij terug?
Je hebt gewoon 48 maanden recht op sf, dus de maanden die je gemist hebt door het stopzetten krijg je alsnog uitbetaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')