Je kunt binnen 6 weken terugkomen op een wijziging die je door hebt gegeven. Niks aan het handje dus maar dat hebben ze je waarschijnlijk vanochtend al verteldquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:06 schreef TwenteFC het volgende:
Ik heb een gigantische domme fout gemaakt, zo erg dat ik me er haast voor schaam om het hier neer te zetten.
Heb mijn diploma gehaald in februari en toen ook mijn stufi stop gezet, maar ik heb 2010 aangeklikt ipv 2011.. mischien aan de pijltjes toets gezet o.i.d.
Maar nu heb ik dus een studieschuld van 6.300 euro .. welke stappen moet ik nu ondernemen?
Ik heb zojuist een mail gestuurd naar DUO en ik ga morgen om 9 uur ook direct bellen.
Neem aan dat alles toch wel rechtgezet wordt? Ik krijg van de week een acceptgiro van ¤6.300 euro.. en zoveel heb ik niet op mijn pin-rekening.
Heeft iemand hier ervaring mee? En hoe snel het opgelost wordt?
Je moet een 'nullening' aanvragen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:59 schreef ItWasWritten het volgende:
Vraagje>
Mijn studiefinanciering stopt per 1 april, ik blijf wel gewoon doorstuderen en leen ook maandelijks. Heb ik na 31 maart nog recht op mijn ov-chipkaart?
Of moet ik nu zo snel mogelijk mijn ov kaart stopzetten?
Wat houd dit in? en hoe doe ik dit?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:01 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je moet een 'nullening' aanvragen.
Je moet 0 euro lenen per maand zodat je recht houdt op je OV-jaarkaart.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:15 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
Wat houd dit in? en hoe doe ik dit?
Ik leen nu ook al maandelijks maximaal, dus heb er dan al recht op? of moet i kspecifiek 0 euro lenen?quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:17 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je moet 0 euro lenen per maand zodat je recht houdt op je OV-jaarkaart.
Nee, dan mag het sowieso.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:20 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
Ik leen nu ook al maandelijks maximaal, dus heb er dan al recht op? of moet i kspecifiek 0 euro lenen?
Heb gebeld ja, eerste keer dat ik ze nodig had.quote:Op woensdag 30 maart 2011 13:44 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Je kunt binnen 6 weken terugkomen op een wijziging die je door hebt gegeven. Niks aan het handje dus maar dat hebben ze je waarschijnlijk vanochtend al verteld
Wauw, na 10 dagen werd ik gebeld met de mededeling dat er een goed product op mijn kaart staat en dat ik gewoon kan reizen. Ze hebben überhaupt niet naar het probleem gekeken.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:38 schreef Skv het volgende:
Ik heb ruzie met de DUO/OCW/Chipkaart/NS.
Heb een tijdje in het buitenland gewoond, dus kreeg een OV-vergoeding. Vanaf januari moest mijn OVkaart weer gewoon ingaan. Een maandje keurig normaal op rondgereisd, tot deze ineens (zonder opgaaf van reden uiteraard) geblokkeerd werd. Even naar zo'n paal gegaan, waar twee nieuwe producten voor me klaar stonden. Leuk en aardig allemaal.
Daar ging het mis: bij het overzetten van de nieuwe producten zijn de oude producten niet verwijderd. Ik heb dus ipv één werkende week-OV ook één geblokkeerde week-OV op mijn kaart staan.Elke keer in de trein moet ik dus weer uit gaan leggen dat er nog een ander product aanwezig is, en als ik met de bus reis kan ik niet in- of uitchecken omdat die kutpoortjes eerst het geblokkeerde product lezen.
Tot nu toe tot tien keer toe contact gehad met OCW/DUO, de NS, Translink Systems en Connexxion, die allemaal keurig naar elkaar wijzen en me collectief niet verder kunnen/willen helpen. Tof systeem.
Zou binnen 5 werkdagen klaar moeten staan. Ik zou even bellen om te checken of het allemaal wel goed is gegaan, 2 weken lijkt me erg lang..quote:Op vrijdag 1 april 2011 10:19 schreef beertenderrr het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voordat het reisproduct van week naar weekend (of andersom) omgezet kan worden? Heb 2 weken geleden een aanvraag gedaan, maar voorlopig kan ik nog steeds niets afhalen
Moet ik dan OV-Chipkaart bellen of Studenten OV-Chipkaart?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:13 schreef Renesite het volgende:
Ow, da's wel maf inderdaad
Want student week moet je hebben en student weekend-korting.
Oke, bedankt. Fiets ik maandag even langs de AH.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:24 schreef Meddo het volgende:
Kijk eerst maar eens bij een (ns) automaat. Website wil nog wel eens iets fout weergeven.
En ja hoor, ze kunnen me niet helpen want het systeem ligt platquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Moet ik dan OV-Chipkaart bellen of Studenten OV-Chipkaart?
Edit: Zie dat op mijn oude kaart nog steeds week OV staat.
Je hebt vast nog niet op de site van de IB-groep gekeken? Dan zou ik dat eerst eens doen, daar staat per niveau wat je kunt lenen.quote:Op maandag 4 april 2011 19:28 schreef Sokz het volgende:
Hoeveel kun je maximaal per maand lenen bij IB?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |