Heb je volgend jaar nog recht op stufi of neem je nullening?quote:Op maandag 22 augustus 2011 20:30 schreef consio het volgende:
Ik heb ook zon brief, ik hoef nu enkel bestelling op te halen en mn OV is stopgezet oid
Dus verder als het goed is hoefk niets te regelen
Jay, ik heb nog een maandje!quote:Studentenreisproduct
Weekabonnement
Geldig vanaf
01-01-2010
informatie over dit onderwerp
Geldig tot en met
30-09-2011
Reisrecht tot en met
30-09-2011
Aldus de OV-chipkaart site, maar welk abonnement heb ik nu, een week-ov of een weekend-ov?quote:Producten op uw kaart
Studenten OV-chipkaart weekend, NS
Tweede klasse
Studentenkaart korting weekend, NS
Tweede klasse
Studenten Weekendabon korting, Studenten OV-chipkaart
Tweede klasse
Studenten Weekendabon Vrij reizen, Studenten OV-chipkaart
Tweede klasse
Er staan enkele vrij duidelijke hints in...quote:Producten op uw kaart
Studenten OV-chipkaart weekend, NS
Tweede klasse
Studentenkaart korting weekend, NS
Tweede klasse
Studenten Weekendabon korting, Studenten OV-chipkaart
Tweede klasse
Studenten Weekendabon Vrij reizen, Studenten OV-chipkaart
Tweede klasse
Waar vind je dit?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 19:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Jay, ik heb nog een maandje! [ afbeelding ]
Ben je student of scholier? Want als je geen scholier bent heb je helemaal geen recht op tegemoedkoming scholieren en gaat die waarschijnlijk teruggevorderd worden.quote:Op maandag 19 september 2011 15:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Na wekenlang problem te hebben gehad met mijn ov-chipkaart/studentenreisproduct ben ik erachter waarom het niet werkt, ik schijn geen stufi te hebben aangevraagd.Ik had tegemoetkoming scholieren sinds juni en ik dacht dat die wel omgezet zou worden in stufi.
Of is dit nu los van elkaar? Nu alsnog stufi aangevraagd maar dat is ¤96, minder dus dan de tegemoetkoming scholieren, of ontvang ik ze over een paar week allebei?
Ik ben sinds 1 sept student. De tegemoetkoming scholieren heb ik in juli/aug ontvangen.quote:Op maandag 19 september 2011 15:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ben je student of scholier? Want als je geen scholier bent heb je helemaal geen recht op tegemoedkoming scholieren en gaat die waarschijnlijk teruggevorderd worden.
En als je geen student bent heb je geen recht op OV dus ga je die ook niet kunnen activeren ofzo.
Allebei ontvangen is niet de bedoeling, je hebt of recht op het één, of op het ander. Kan het zijn dat je aanvullende beurs nog niet is berekend en je daarom nu minder krijgt?quote:Op maandag 19 september 2011 15:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Na wekenlang problem te hebben gehad met mijn ov-chipkaart/studentenreisproduct ben ik erachter waarom het niet werkt, ik schijn geen stufi te hebben aangevraagd.Ik had tegemoetkoming scholieren sinds juni en ik dacht dat die wel omgezet zou worden in stufi.
Of is dit nu los van elkaar? Nu alsnog stufi aangevraagd maar dat is ¤96, minder dus dan de tegemoetkoming scholieren, of ontvang ik ze over een paar week allebei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |