Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:45 schreef DeZwabber het volgende:
Whehe ik zou het bijna een eer vinden om verbannen te worden van een vakantiepark
Yup... en dat is ook 'de schoonmaker' van het huisquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zit daar ook een Joanne in?
Dan echt een briljante topictitel.
Ja dat snap ik niet hoor....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeikers.Maar goed, was te verwachten. We zijn geen groepje dat op een foto in een brochure komt.
jij kijkt SSTquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zit daar ook een Joanne in?
Dan echt een briljante topictitel.
Ja en wat is ze nu aan het doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... en dat is ook 'de schoonmaker' van het huis
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... en dat is ook 'de schoonmaker' van het huis
Maar we hebben het zondagochtend in de zon keihard geprobeerd, idyllisch brochureplaatje zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat snap ik niet hoor....
Ik vind dat we perfect passen in de brochureFeestmuts op, karaoke op de achtergrond....
Dropbox delen weer?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe kan ik het makkelijkst foto's naar jullie sturen???
Via Dropbox denk ik. Weet Kal wel meer van.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:50 schreef charmed_angel het volgende:
Hoe kan ik het makkelijkst foto's naar jullie sturen???
Ja hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
Benny mag ik een foto plaatsen van jou, bart en mij ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |