Godver das nie misselijkquote:
Nee. Nee, sorryquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gratis bier, en waarschijnlijk heel wat oneerbare voorstellen van klanten
Bedankt dat je je inbox hebt gedeeld met mij.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Godver das nie misselijk, neuken?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Godver das nie misselijk, neuken?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bedankt dat je je inbox hebt gedeeld met mij.
Nu heb ik weer verse fap foto's!
Wat van mij is, is van jouquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bedankt dat je je inbox hebt gedeeld met mij.
Nu heb ik weer verse fap foto's!
zal de foto's van de erotische fotoshoot maar niet sturen nuquote:
Ja doe die maar op MSNquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:36 schreef Tha_Queen het volgende:
[..]
zal de foto's van de erotische fotoshoot maar niet sturen nu
Jij niet, ze hebben je vieze poepfoto gezien op facebook op hun ipad toen ze onderweg waren.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je krijgt de groeten van opa en oma!
Ik wil natuurlijk wel betaald wordenquote:
quote:
Hoeveel heeft SperzieboonToon je betaald dan gisteren?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk wel betaald wordenEn m'n tieten ook.
Mijn opa en oma weten alleen hoe ze een mailtje moeten sturen ( gelukkigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij niet, ze hebben je vieze poepfoto gezien op facebook op hun ipad toen ze onderweg waren.
Dat zou ik nooit doenquote:
Ja zeg, ik ben geen hoerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoeveel heeft SperzieboonToon je betaald dan gisteren?
In natura?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk wel betaald wordenEn m'n tieten ook.
Ik maak ze vast warm, dan kunnen jullie ze heet makenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:37 schreef Patje1987 het volgende:
Ik en Nick moeten zo dus de luisteraars stromen langzaam binnen
jij draait ook?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:37 schreef Patje1987 het volgende:
Ik en Nick moeten zo dus de luisteraars stromen langzaam binnen
Oh, daar kan ik wel mee levenquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik maak ze vast warm, dan kunnen jullie ze heet maken
Agossiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat hij gratis seks krijgt
Ik ook. Ik ga paardrijden. Wat ga jij doen?quote:
Kan niet, je moet luisteren.quote:
Ik moet oppassen vandaag, en wou eigenlijk eerst nog even de stad inquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ga paardrijden. Wat ga jij doen?
Ja hoor die mag je houden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, daar kan ik wel mee leven
Als ik de fooi maar mag houden.
Oppassenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:42 schreef Tha_Queen het volgende:
[..]
Ik moet oppassen vandaag, en wou eigenlijk eerst nog even de stad in
Vanavondquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor die mag je houden.
Wanneer kun je beginnen?
Jaquote:
oh zijn wel schatjes hoorquote:
Oh, dat wist je nog nietquote:
Ik houd niet zo van kinderen... En dat is een understatementquote:
maar dan kan ik niet winkelen.. ik luister even, en als ik het leuk genoeg vind dan blijf ik, zo niet dan ga ik winkelenquote:
Die illusie heb ik al lang niet meer.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat wist je nog nietMannen denken dat ze wat te zeggen hebben
Alleen bij ONZ radioquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
ze mogen denken dat ze dat hebben, maar het is natuurlijk niet zoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij laten ze in die waan. Dan zijn ze het gelukkigste heb ik gemerktquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:44 schreef Tha_Queen het volgende:
[..]
ze mogen denken dat ze dat hebben, maar het is natuurlijk niet zo
wat een zeikstemmetje heb je nu koelkastquote:
Je kan geen telefoonbestelingen doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:58 schreef Tha_Queen het volgende:
kan het ook bezorgd worden?
ja?
oh dat hoeft niet hoor
respectquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:59 schreef Groenepannekoek het volgende:
O mijn god hoelang houd ze dit vol
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:58 schreef Groenepannekoek het volgende:
vraag of ze ook een mooie doos heb
Ik weet nog wel met een Pizza Onzin enzo die werden helemaal boos.quote:
Nee ik heb dat niet werkend.quote:
Boos ja?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik weet nog wel met een Pizza Onzin enzo die werden helemaal boos.
In wie? de taartverkoopster toch zeker nietquote:
Dat durf ik nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:01 schreef Groenepannekoek het volgende:
[..]
In wie? de taartverkoopster toch zeker niet
Maar ONZ Radio luistere is toch genieten van je middagquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:02 schreef Viro het volgende:
Ik ga ff lekker grnieten van de middag, tot vanavond allemaal.
Niet met deze muziekquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:03 schreef Groenepannekoek het volgende:
[..]
Maar ONZ Radio luistere is toch genieten van je middag
Nja dan moet de draajurt wat goeds opzetten......quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet met deze muziekMaar goed, dat is maak natuurlijk
Zo keek m'n ma altijd als ze dacht dat ik iets uitgevreten hadquote:
Ik stem voor Hotel California, gewoon omdat het kanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:05 schreef Groenepannekoek het volgende:
[..]
Nja dan moet de draajurt wat goeds opzetten......
Ikquote:
+1quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stem voor Hotel California, gewoon omdat het kan
Knal one van swedish house maffia er ff doorheenquote:
Ik hou me nu vast aan mijn genrequote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:06 schreef Groenepannekoek het volgende:
[..]
Knal one van swedish house maffia er ff doorheen
of de vice city tracklist
Basquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kan Hotel California al op de bas
Ik heb geen gitaar en ik kan er ook niet op spelenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook een gitaar.
Kan er alleen niet op spelen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bas
[..]
Ik heb geen gitaar en ik kan er ook niet op spelenJij bent een stapje verder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi, pimp pimp
[ Bericht 8% gewijzigd door SperzieboonToon op 26-03-2011 13:22:45 ]
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi, pimp pimp
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik hoop wel dat ie beter is als dit nummer, deze is saaiquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:10 schreef Patje1987 het volgende:
Het nummer hierna is een demo voor de lol gemaakt mensen
Dit is geen saaie muziekquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ie beter is als dit nummer, deze is saai
Een heel klein stapje.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bas
[..]
Ik heb geen gitaar en ik kan er ook niet op spelenJij bent een stapje verder!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een heel klein stapje.
Ik kan mezelf tenminste al bewonderen in de spiegel met mijn gitaar en dan net doen of ik een rockster ben.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hé, jij heet helemaal geen Toon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hihi, pimp pimp
Beter onethisch dan oneetbaar
Je zou maar Toon hetenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé, jij heet helemaal geen Toon.
Oh, dat doe ik regelmatig met m'n luchtgitaarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een heel klein stapje.
Ik kan mezelf tenminste al bewonderen in de spiegel met mijn gitaar en dan net doen of ik een rockster ben.
Kanquote:
Zijn daar filmpjes van?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik regelmatig met m'n luchtgitaar
Gek genoeg kan ik Hotel California daar foutloos op tokkelen
Gelukkig niet neequote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé, jij heet helemaal geen Toon.
Ik durf dat niet eens, dus zo erg is dat nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jammer, nu weet ik niet of je goed genoeg bent om een keer te boeken
Ik vind hem een Toon. Maar ook vooral omdat ik geen idee heb hoe hij eruit ziet en die naam in z'n nick staatquote:
Jessie Combsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In m'n fobo staan 2 foto's hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind hem een Toon. Maar ook vooral omdat ik geen idee heb hoe hij eruit ziet en die naam in z'n nick staat
Angsten zijn er om te overwinnenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik durf dat niet eens, dus zo erg is dat niet
Ik kijk nooit in Fobo'squote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
In m'n fobo staan 2 foto's hoor
Als je dan gelijk kijkt waar de foto's vandaan komen dan kun je zo herleiden hoe 'ie heet.quote:
quote:
Ik ga ze wel tinypiccenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je dan gelijk kijkt waar de foto's vandaan komen dan kun je zo herleiden hoe 'ie heet.
baard.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:19 schreef Patje1987 het volgende:
Deze foto is van mij gemaakt vorig weekend
[ afbeelding ]
Ja beetje wel, maar is er weer af hoorquote:
Jij bent geen negertquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:19 schreef Patje1987 het volgende:
Deze foto is van mij gemaakt vorig weekend
[ afbeelding ]
Dat kloptquote:
Stating the obvious: Picsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een monstercock, dus ik ben wel negert.
Condoleances zijn dan op zijn plaatsquote:
Daar bestaat natuurlijk de PM voor!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik mag geen penisfoto's meer op fok zetten
Tsja, kan er ook niks aan doen hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Te laat, al gevonden.
Die naam had ik niet achter jou gezochtIk hou het op Teun.
Ben ik iedereen danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vind het niet nodig dat iedereen weet hoe ik heet
Is ook zo, maar je hebt bij een plaatje wel altijd een idee van hoe iemand zou heten. En dan is dat toch heel anders.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tsja, kan er ook niks aan doen he
Ik houd het op Fap Fap de Vijfdequote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb geen geheimen: Ik heet gewoon Johan,Klaas,Bram,Kees,Ruud
hoe doen jullie dat?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Te laat, al gevonden.
Die naam had ik niet achter jou gezochtIk hou het op Teun.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:10 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ik heb een waarschuwing gekregen van Hoogenboom Vakantieparken
Ik mag het komende jaar niet meer boeken bij hun
Niet dat ik dat boeiend vind, maar het volgende talweekend komt niet meer op mijn naam
Ik ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
Holy shit, ineens lurkt iedereen m'n fobo
Dus nu heb je een boos paardquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
Ah, fuck! Ik moest een kwartier geleden al op m'n paard zitten
Huuu peerdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:28 schreef Samzz het volgende:
Ah, fuck! Ik moest een kwartier geleden al op m'n paard zitten
Wat lol wut vertel?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:30 schreef Patje1987 het volgende:
Maarja we mogen dus het komende jaar niet meer op dat vakantie park boeken![]()
Ja weekend weg geweest vorige week, en nu mogen we het komende jaar daar niet meer heenquote:
Doeiquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja weekend weg geweest vorige week, en nu mogen we het komende jaar daar niet meer heen!
Doei.quote:
wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja weekend weg geweest vorige week, en nu mogen we het komende jaar daar niet meer heen!
Ja de buren hebben achteraf lopen klagen enzo en er was binnen gerookt.quote:
Niks, we hebben ons gewoon gedragen.quote:
jonkoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja de buren hebben achteraf lopen klagen enzo en er was binnen gerookt.
sla ze, allemaal!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja de buren hebben achteraf lopen klagen enzo en er was binnen gerookt.
Nee dat hebben we buiten gedaanquote:
reageer einmal op mn dmquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
13:37
Elke dag toch weer dat genot___
haha dat dan weer wel ?:Pquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
13:37
Elke dag toch weer dat genot___
ik heb je nu trouwens wel op msn toegevoegd? Dacht ik zoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:38 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oh sorry, het rijtje was vol
was er al op de achtergrondquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:39 schreef Snuf. het volgende:
[..]
luek hor so toefallig in de topik kome
Mijn msn heeft de kuur dat ik nooit een melding krijg dat iemand me heeft toegevoegdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:39 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
ik heb je nu trouwens wel op msn toegevoegd? Dacht ik zo
dmquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mijn msn heeft de kuur dat ik nooit een melding krijg dat iemand me heeft toegevoegd
Zo nu ook dus
Het is echt jouw dag vandaagquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:42 schreef Samzz het volgende:
Werd ik net gebeld, les is over een uurEn ik fietste bijna tegen een paal
Ik ga mezelf aan 't zadel lijmen. Met mijn geluk lig ik ernaast straksquote:
Ducktape.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga mezelf aan 't zadel lijmen. Met mijn geluk lig ik ernaast straks
Zo'n zadel tussen je benen loopt zo lastig als je klaar bent met rijden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga mezelf aan 't zadel lijmen. Met mijn geluk lig ik ernaast straks
Rijbroeken kunnen uitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo'n zadel tussen je benen loopt zo lastig als je klaar bent met rijden.
Alle broeken kunnen uitquote:
Hoi, nieuw hier?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:52 schreef Groenepannekoek het volgende:
snuffie ken jij niet ff een plateke draaie
Patjen is toch bezig?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:52 schreef Groenepannekoek het volgende:
snuffie ken jij niet ff een plateke draaie
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden, ik zit op fok
Wat doe ik?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En ze laat me toch een fijne kale kano zien!
Het was dan ook een ruim begripquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:56 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden, ik zit op fok
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:58 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga me inschrijven op de universiteit SPANNING ENDE SENSATIEEEEEEE
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Kan je nog wel wat anders posten?
Doe dat maarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:58 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
tututututut Samzzy, ik zal het wel een keertje laten horen
Ik, met Snuf en/of Naatje.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:00 schreef Driepink het volgende:
Wie gaat meeten vanavond? Ik hoor Gouda ?
Wie?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe dat maarDan ga ik nu bollie plagen.
Nicequote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:58 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga me inschrijven op de universiteit SPANNING ENDE SENSATIEEEEEEE
dat was vanochtend al, zal ik zeggen wie pole heeftquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:03 schreef Viro het volgende:
Ben ik weer, was vergeten dat F1 kwalificatie op tv is.
Vettelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:04 schreef Beach het volgende:
[..]
dat was vanochtend al, zal ik zeggen wie pole heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |