Doe dat!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog 1 eetavondje... ik ga er van genieten..!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe dat!
Ik dacht dat je al was begonnen
Lekkerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook
![]()
Ik heb wel gezond gedaan, varkenshaasje en boontjes
Benny waarom duurde het topic zolang?
niemand?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lekker
We konden niet posten en/of topics maken?
Hoezo?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:02 schreef Kally het volgende:
Ik heb vandaag een kind van 12 bijna een dreun verkocht.
echtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:02 schreef Kally het volgende:
Ik heb vandaag een kind van 12 bijna een dreun verkocht.
Omdat dat kutjong vond dat mijn jongste niet in de speeltuin mocht spelen en hem zomaar een klap gaf, ik stond toevallig te kijken en liep erop af maar hij was snel weg, kutkindquote:
ow fucking irritantquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat dat kutjong vond dat mijn jongste niet in de speeltuin mocht spelen en hem zomaar een klap gaf, ik stond toevallig te kijken en liep erop af maar hij was snel weg, kutkind
Ja en hij is al vaker vervelend, dus de volgende keer trap ik hemquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow fucking irritant
Kutkinderen soms....
Nah dat was mijn eerste reactie, maar uiteindelijk had ik hem mee naar zijn ouders genomen he zonder te slaanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
maar misschien wel goed dat die jongen wegliep.... anders had je nog mishandeling aan je broek hangen
Wat een sukkelquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat dat kutjong vond dat mijn jongste niet in de speeltuin mocht spelen en hem zomaar een klap gaf, ik stond toevallig te kijken en liep erop af maar hij was snel weg, kutkind
je weet wie zijn ouders zijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah dat was mijn eerste reactie, maar uiteindelijk had ik hem mee naar zijn ouders genomen he zonder te slaan
Nee, ik had hem aan zijn kraag gepakt en me naar zijn huis laten brengenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je weet wie zijn ouders zijn?
Ooohw?!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, ik had hem aan zijn kraag gepakt en me naar zijn huis laten brengen
Trouwens Benny die bed and breakfast kun je krijgen bij de daily bonus op een gegeven moment
Jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ooohw?!
Die 2 laatste missies zijn stom
is-ie al gelukt bij jou?quote:
Van wat?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
die donkerblauw (puur aqua) en nuance aqua (lichtblauw) worden de kleuren
mijn pc/werk/hobby kamerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
is-ie al gelukt bij jou?
[..]
Van wat?
echtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:20 schreef iBenny het volgende:
c_a, dat meisje die in de volgende aflevering van Beauty & the beast zit, is de vriendin van Jokertje
haha jah me eten is bijna opquote:
Nee nog bezigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
is-ie al gelukt bij jou?
[..]
Van wat?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:21 schreef Goratj het volgende:
[..]
haha jah me eten is bijna op, gelukkig gister pan soep van me buren gekregen
Na de taart en dronken weggaan op een verjaardag van een 6-jarigequote:
Hello!!quote:
Mag je bouillon?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
ik mag over 2 weken weer soep eten
haha ja het bier dat ging er snel doorheen, we begonnen vroeg met het slopen van de schutting, nu is mijn tuin een heuze speel/fesival en BBQ terrein, en daar moet bij gedronken worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Na de taart en dronken weggaan op een verjaardag van een 6-jarige![]()
![]()
He Wander?
hoi hoiquote:
dat mocht ik al tijdens het dieet.,quote:
Goed en wanneer is jou huwelijk met Jordy?quote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:32 schreef Goratj het volgende:
[..]
haha ja het bier dat ging er snel doorheen, we begonnen vroeg met het slopen van de schutting, nu is mijn tuin een heuze speel/fesival en BBQ terrein, en daar moet bij gedronken worden.
[..]
hoi hoi
Jordy moet eerst nog winterklaar worden gemaakt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed en wanneer is jou huwelijk met Jordy?
Jordy is je konijn?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jordy moet eerst nog winterklaar worden gemaakt.
Nee van Loon. Van die toverballen en likken likken.quote:
Ohw okequote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat mocht ik al tijdens het dieet.,
Maar sowieso is vers gemaakte tomatensoep het allerlekkerst
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jordy moet eerst nog winterklaar worden gemaakt.
Het spel van cupido!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee van Loon. Van die toverballen en likken likken.
Nee doe ik morgen. Dan breek ik de kooi open.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
bella, heb je je kaartje nu al besteld?
Pijl recht door zijn hart man.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
c_a, het is niet gek als je tweet dat je naar de wc gaat. Blijkbaar is het ook normaal om het voor anderen aan te geven dat ze er op zitten
http://twitter.com/#!/secretstorynl/status/51367731127267328
dat komt door die tomaatquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef Lutte het volgende:
Ik heb een fruitsalade gemaakt van tomaat, druif, appel en banaan en Ron lacht me gewoon uit!
Ja die lag er nog, dus ik denk: ik gooi het er maar doorheen. Maar dat is blijkbaar hilarisch.quote:
Ik kom niet meer bijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja die lag er nog, dus ik denk: ik gooi het er maar doorheen. Maar dat is blijkbaar hilarisch.
ik moest ook lachenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja die lag er nog, dus ik denk: ik gooi het er maar doorheen. Maar dat is blijkbaar hilarisch.
zo raar is het niet, generaties slapstick comedianten teren op banaan gerelateerde humorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:43 schreef Bellatrix het volgende:
Wel knap dat ie humor vindt in een fruitsalade.
van der Vaart. Denk ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wie heeft er gescoord? Ik kijk neit
Die zag ik al op tvquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de hier bijbehorende mental image wil je niet voor je zien
Eerste kwalificatie duel voor EK. Niet eerste trouwens. De zoveelste.quote:
Pics!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de hand van de dochter van de scheidsrechter
Ze liet net een wit zakdoekje vallen. Sneijder pakte het op en veegde zijn kont ermee af.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de hand van de dochter van de scheidsrechter
bruine kaart!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ze liet net een wit zakdoekje vallen. Sneijder pakte het op en veegde zijn kont ermee af.
Aafke van Secret Storyquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
Benny, wie is dat eigenlijk in je icon?
ik vraag me dat echt al weken af en ik dacht laat ik het maar niet vragen, ik zal wel weer een of andere beroemdheid niet kennen ofzoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
Oké!quote:
Ja ik ken 'r dus ook niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vraag me dat echt al weken af en ik dacht laat ik het maar niet vragen, ik zal wel weer een of andere beroemdheid niet kennen ofzo
dezelfde als in mijn iconquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
alweer of nog steeds?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
bart heeft een streepje door z'n naam
ik vind haar wek goed. Maar ze heeft iets waar ik me aan irriteerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:04 schreef Kally het volgende:
Oke ik vond dat meisje helemaal niet goed of ligt dat nu aan mij?
Waarom zijn ze zo dolblij
HUH? Alweer? Van de week kwam hij toch nog posten?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
bart heeft een streepje door z'n naam
dat is er toch niet meer sinds de "streepje door naam heen = geband" feature?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:06 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan het banmeldtopique niet vinden.
Die bestaat ook niet meerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:06 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan het banmeldtopique niet vinden.
Oquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is er toch niet meer sinds de "streepje door naam heen = geband" feature?
Ik vind ze grappigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
Siep! Ze zien eruit als Amerikaanse tienermoordenaarsVind je niet?
Ohw, het ligt dus niet aan mijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
Facebook doet zo raar bij mij, soms laat ie reacties gewoon niet zien.
dat heb ik ook, ik krijg iedere keer te horen dat er gereageerd wordt en ik zie niets, zelfs mijn eigen reactie nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:12 schreef Bellatrix het volgende:
Facebook doet zo raar bij mij, soms laat ie reacties gewoon niet zien.
Dan nog niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, het ligt dus niet aan mij
f5 en ze staan er weer
alles loopt een beetje te kutslissenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
FOK! loopt een beetje te kutten, bij jullie ook?
Echt vies woord man. Net zoals sproeipoep. Ook zoiets.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alles loopt een beetje te kutslissen
nee nergens last vanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
fok loopt een beetje te sproeipoepenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Echt vies woord man. Net zoals sproeipoep. Ook zoiets.
Mobiel ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
Over een konijn dat naar Hollywood vertrekt om drummer te worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:20 schreef iBenny het volgende:
HOP ?! Wat is dat dan voor film?
'van de makers van Verschrikkelijke Ikke'
Laysa!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:20 schreef Laysa het volgende:
Zo stelletje ongeregeld...ik zie dat alle kinders weer veilig op het nest zijn....Goed zo
Het klinkt nu al geniaalquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Over een konijn dat naar Hollywood vertrekt om drummer te worden.
are you cereal?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Over een konijn dat naar Hollywood vertrekt om drummer te worden.
I am dissapoint.quote:
Nest?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:20 schreef Laysa het volgende:
Zo stelletje ongeregeld...ik zie dat alle kinders weer veilig op het nest zijn....Goed zo
Uiteraardquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ahw, mag het ook gewoon letterlijk een nest zijn?
de "belastingadviseur" van mn moederquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
nog een specifiek iemand of de eerste vrijwilliger?
"belastingadviseur" van mn moeder maakt fouten, waardoor ik volgende de belasting mn zorgtoeslag van 2010 weer terug moet betalen.. DACHT HET NIET!quote:
Dat is helemaal lekkerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
"belastingadviseur" van mn moeder maakt fouten, waardoor ik volgende de belasting mn zorgtoeslag van 2010 weer terug moet betalen.. DACHT HET NIET!
Ik vind er ook weinig aan. Het boeit me vrij weinigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind deze afleveringen van X Factor zo saai
Eens.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind er ook weinig aan. Het boeit me vrij weinig
eensquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind er ook weinig aan. Het boeit me vrij weinig
ik zat naast de moeder van Jantine tijdens de auditiesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar Jantine komt uit 't zandt volgens mij, zoals ik oppikte bij de auditie... Das dan wel interessant
Kwam ze ook uit 't Zandt/ Groningen dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zat naast de moeder van Jantine tijdens de audities
weet ik veel dat heb ik niet gevraagdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kwam ze ook uit 't Zandt/ Groningen dan?
Daar schaamt ze zich waarschijnlijk voor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kwam ze ook uit 't Zandt/ Groningen dan?
ik ook nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb geen zin in de naderende zomertijd
Onmeugelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb geen zin in de naderende zomertijd
morgennacht als het goed isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Fack, gaat ie vanacht, of morgennacht vooruit?
O op die manier.quote:
met hetzelfde gemak, gooi je ze in het supportersvak!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom jonassen we die toch ff over de reclameborden
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
gooi er bij in je fruitsalade, kan vast wel
Ja maar die is al op.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
gooi er bij in je fruitsalade, kan vast wel
Nouhou.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:27 schreef Bos81 het volgende:
Of we kunnen ook zeggen:
Lutte is verliehieefd
Lutte is verlieehieefd
Die sfeerverhogende vorm jaquote:
Joahquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
hebben jullie wel eens dat je je ontzettend ergert aan de acties van een persoon terwijl de acties an sich eigenlijk helemaal niets zijn om je over op te winden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja, vandaag werd ik dus weggeslagen door de windmolen die aan ons bedrijfsgebouw is vast gemaakt omdat we hebben besloten om 'groener' te gaan werken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ken de reclame, het was alleen vrij random
wutquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, vandaag werd ik dus weggeslagen door de windmolen die aan ons bedrijfsgebouw is vast gemaakt omdat we hebben besloten om 'groener' te gaan werken.
Neujquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:18 schreef DeZwabber het volgende:
bella is er stilletjes vandoor gepiept
Ja!quote:
Echt he.quote:
Ja die ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:08 schreef DeZwabber het volgende:
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2011/03/onze-bijdrage/
"En, heel belangrijk, 19... Turken"
Waarschuwing?! Hoezo?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:10 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ik heb een waarschuwing gekregen van Hoogenboom Vakantieparken
Ik mag het komende jaar niet meer boeken bij hun
Niet dat ik dat boeiend vind, maar het volgende talweekend komt niet meer op mijn naam
Er is gerookt in een niet-rokershuisjequote:
Ik dacht echt dat we alles netje opgeruimd haddenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:16 schreef iBenny het volgende:
Ah, de mensen die er puur voor hun rust komen...
En misschien hadden we die peuken gewoon in de vuilniszak moeten doen, ipv verstoppen onder een zandbergje![]()
Naar mijn idee wel... als dat al niet eens mag.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
Dus volgende keer maar op iemand anders zijn naam
Maar voor de rest hebben we ons toch best gedragen
ik weet zeker dat het de overbuurman wasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Naar mijn idee wel... als dat al niet eens mag.
Je spreek jezelf nu tegenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik weet zeker dat het de overbuurman wasDie geklaagd heeft
Ik weet niet, maar ik verdenk hem
Yupquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:27 schreef Lutte het volgende:
Wat is een degelijke vertaling van 'prose fiction'?Gewoon 'proza' ofzo?
wat bedoel jequote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je spreek jezelf nu tegen
Ik heb geen idee en het maakt ook eigenlijk niks meer uit, want je kan er niks meer aan veranderen.
Je weet het zeker, maar je weet het niet zeker want je verdenkt hemquote:
Ach, zijn genoeg andere vakantieparkenquote:Nee maakt ook niks uit, ik hoop alleen niet dat Rob dit jaar wilt boeken bij Hoogenboom
ja dat is waar.... nou je weet wat ik bedoelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je weet het zeker, maar je weet het niet zeker want je verdenkt hem.
Meer niet
[..]
Ach, zijn genoeg andere vakantieparken
Is dat leuk?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:41 schreef charmed_angel het volgende:
even echte meisjes in de jungle afkijken
Google translate is your friendquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:31 schreef Lutte het volgende:
Ik moet voor Engels literatuur vier kantjes knal uit mijn kop kennen (plus nog een heleboel meer) dus ik denk: even vertalen. Maar das nog best lastig!
'imaginative form of narrative' Ja hihi zo goed is mijn Engels niet.
Oke... zal ook eens kijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb me echt kapot gelachen
Yupquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik las het
Aafke heeft gedrukt toch-
Zeikers.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Er is gerookt in een niet-rokershuisje
Rondom het huisje hebben we niet opgeruimd (sigaretten en afval)
En de omliggende bewoners hadden geklaagd (erg leuk om dat achteraf te horen)
En de badkamer vonden ze niet opgeruimd (en daarop heb ik gereageerd, dat ze maar een fatsoenlijke dweil neer moesten zetten)
Ow en ik heb vandaag het glaasje betaald wat gebroken is(best knap dat er maar 1 glaasje is gebroken
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |