Minder in welk opzicht?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:12 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik geloof er weinig van
Of althans, begrijp het niet helemaal.
Het gaat er bij mij niet in dat je een man kiest die 'minder' is dan de ander alleen omdat je met hem kan lachen
Snap je het nou nog niet? Wanneer jij iemand 'minder' vindt, wil dit nog niet zeggen dat een ander dat ook vindt. Jouw mening is niet leidend.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:12 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik geloof er weinig van
Het gaat er bij mij niet in dat je een man kiest die 'minder' is dan de ander alleen omdat je met hem kan lachen
Lelijker, armer, dommer.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:13 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Minder in welk opzicht?
't Is een gevoelskwestie.
Dat jij nu meer op Pitt geilt dan op je buurman.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:12 schreef Madridista het volgende:
Het is niet 'mijn mening'quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:15 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Snap je het nou nog niet? Wanneer jij iemand 'minder' vindt, wil dit nog niet zeggen dat een ander dat ook vindt. Jouw mening is niet leidend.
Dat komt omdat je waarschijnlijk te oppervlakkig bent..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:12 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik geloof er weinig van
Bron? O en uiteraard is karakter bepalend ja, geld en looks waag ik echter te betwijfelen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:19 schreef Madridista het volgende:
[..]
Het is niet 'mijn mening'
Het is een feit dat looks, geld, karakter bepalend zijn.
Jeetje.
Nee. Humor is zeker belangerijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat komt omdat je waarschijnlijk te oppervlakkig bent..
Jij vindt dus iemand met humor 'minder' dan iemand die knap is?
Een feit?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:19 schreef Madridista het volgende:
Jeetje.
Kan je gelijk in hebben.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bron? O en uiteraard is karakter bepalend ja, geld en looks waag ik echter te betwijfelen.
Nee inderdaad, dat zei ik ook niet. Iemand zei "als ik met Henk beter kan lachen...".quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:22 schreef Madridista het volgende:
[..]
Nee. Humor is zeker belangerijk.
Maar het hoeft niet te betekenen dat de knappe vent geen humor heeft
En TS denkt dat hij het universele perfecte plaatje is.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:24 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb het idee dat TS is afgewezen door een meisje en dat zij er met een leuke normale jongen ervandoor is.
Want geld is macht en welke chick wil dat nou niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
En TS denkt dat hij het universele perfecte plaatje is.
Volgens mij heeft iedereen dat ideequote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:24 schreef friekin_ het volgende:
Ik heb het idee dat TS is afgewezen door een meisje en dat zij er met een leuke normale jongen ervandoor is.
En hoe weet jij zo goed dat dat in werkelijkheid anders gaat dan? Ik heb m'n vriend in ieder geval niet uitgekozen op looks of geld, maar op z'n karakter en vooral omdat ik ontzettend goed met hem kon lachen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:25 schreef Madridista het volgende:
[..]
Kan je gelijk in hebben.
Ik vind het alleen raar dat sommige users hier roepen dat het er allemaal niet zo toe doet.
In werkelijkheid gaat dat toch echt anders
Kan best, maar dan zijn het nog steeds een onderdelen van het totaalplaatje. Zelfs als alles goed past, moet hij wel bij mij passen. Als ik geen klik voel of welke gevoelens dan ook, dan gaat het snel voorbij.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:19 schreef Madridista het volgende:
[..]
Jeetje.
Precies, het is een leuke bonus. Maar die twee dingen alleen doen het 'm niet want je wordt niet gelukkig van iemand die er leuk uit ziet, geld heeft, maar waar je ondertussen geen klik mee hebt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hoe cliché het ook klinkt, ik let niet op de looks en geld, al is dat wel een bonuspunt.
Jup.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Precies, het is een leuke bonus. Maar die twee dingen alleen doen het 'm niet want je wordt niet gelukkig van iemand die er leuk uit ziet, geld heeft, maar waar je ondertussen geen klik mee hebt.
Oke, duidelijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Precies, het is een leuke bonus. Maar die twee dingen alleen doen het 'm niet want je wordt niet gelukkig van iemand die er leuk uit ziet, geld heeft, maar waar je ondertussen geen klik mee hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |