Terwijl dat de essentie is. Je kunt ogenschijnlijk alles nog zo mee hebben, maar is de chemistry er niet, houdt het toch echt op.quote:
Meestal verander je wat dat betreft niet meer van gedachte/gevoel..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:39 schreef Madridista het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet aan gedacht!
Maar kan dat veranderen, of blijft dat voor altijd zo?
Stel dat twee personen (man en vrouw) op een date gaan. Ze zijn een uurtje samen en het klikt niet » vrouw voelt zich niet meer aangetrokken.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meestal verander je wat dat betreft niet meer van gedachte/gevoel..
Gaat helemaal niet over mijquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:53 schreef n8n het volgende:
Waarom denk je dat je perfect bent en hoe ben je afgewezen?
quote:
En dat zeker.quote:
Ja hoor want waarom zouden de dingen die jij in je OP noemt perfect moeten zijn?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:36 schreef Madridista het volgende:
Iemand die heel knap is, veel geld heeft en lief&zorgzaam is.
Kan er dan nog een reden zijn om hem af te wijzen?
Hmmm.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:53 schreef Arriviste het volgende:
Perfectie is een subjectief begrip.
Is jouw vraag daarmee beantwoord?
Ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:05 schreef Madridista het volgende:
[..]
Hmmm.
Alsnog vind ik het maar vaag..
Dus jij zou zonder te twijfelen bijv. brad pitt afwijzen voor henk-next-door omdat dat meer jouw smaak is en perfectie een subjectief begrip is?
Wat moet je in hemelsnaam met Brad Pitt en zijn dozijn kinderen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:05 schreef Madridista het volgende:
Hmmm.
Dus jij zou zonder te twijfelen bijv. brad pitt afwijzen voor henk-next-door omdat dat meer jouw smaak is en perfectie een subjectief begrip is?
Ja, indien vrouwelijke variant (wie is dat?)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:05 schreef Madridista het volgende:
[..]
Hmmm.
Die laat je het huis poetsen, de kinderenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat moet je in hemelsnaam met Brad Pitt en zijn dozijn kinderen?
Jij VINDT dat iemand met de looks & money + lief en zorgaam perfect is.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:05 schreef Madridista het volgende:
[..]
Hmmm.
Beter dump ik ze bij Angelina en laat ik Pitt voor een arsenaal aan personeel betalen. Maar Pitt is zo past his prime.quote:
Ik geloof er weinig vanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ja.
Perfect bestaat sowieso niet, maar als ik beter kan lachen met Henk, dan gaat Henk voor.
Hetgeen mij toch doet vermoeden wie zoiets nou postquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |