Uurtje minder slaap/zuipenquote:
Que?quote:
Ik open een topic:quote:
Goeden mod wel die smegmanusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik open een topic:
Dag ruilen met...
Ik dacht ben wel benieuwd met wie jullie een dag zouden willen ruilen. En Smegmanus vindt het slotjes waardigSlotje
![]()
![]()
![]()
![]()
even serieus, is dat topic wat ik wou aanmaken slotjeswaardig. stel dat een ander het zou aanmaken?quote:
Dan is het een succes.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
even serieus, is dat topic wat ik wou aanmaken slotjeswaardig. stel dat een ander het zou aanmaken?
anderen steken ook geen zool in hun tt en het mag blijven staan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is het een succes.
Steek tijd in je OP en bagger wat minder
welk nummer?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon doet maandag mee aan een flashmob georganiseerd door radio 538
Geen idee. Morgen moet ie trainen ervoorquote:
al bekend waar?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Morgen moet ie trainen ervoor
Een flashmob hoeft niet altijd met muziek te maken te hebben hè?quote:
Hoe gaan ze dan dansen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Een flashmob hoeft niet altijd met muziek te maken te hebben hè?
In het o zo mooie Emmenquote:
Bij het stadion van FC Emmenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dan dansen?
[..]
In het o zo mooie Emmen
Bij een flashmob wordt niet altijd gedanst.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dan dansen?
[..]
In het o zo mooie Emmen
beatboxing?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dan dansen?
[..]
In het o zo mooie Emmen
wat dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij een flashmob wordt niet altijd gedanst.
Bij deze welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij een flashmob wordt niet altijd gedanst.
Hebben ze al een paar keer geprobeerd, lukte niet echt geloof ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:00 schreef Melting het volgende:
Ook leuk om zoiets een keer met Fok! te doen.
Gewoon een fokterror doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben ze al een paar keer geprobeerd, lukte niet echt geloof ik
Wie weet lukt het ooit wel een keerquote:
flashmob op fout ventjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie weet lukt het ooit wel een keer
Met 100 man een Mac binnengaan en dan allemaal laptop mee, de wifi daar opduiken en FOK!kenquote:
Lachen ookquote:
Netwerk overbelasten....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met 100 man een Mac binnengaan en dan allemaal laptop mee, de wifi daar opduiken en FOK!ken
FOK DE MACquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met 100 man een Mac binnengaan en dan allemaal laptop mee, de wifi daar opduiken en FOK!ken
Voor Bassie helemaalquote:
Zn benen worden verronseld van draakjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
We've got tonight babeeeeeeeee
Melting, ga jij eens los in Draakje. Jouw verzoekjes kan ik ook altijd wel waarderen
Zo goed alsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:13 schreef Watertornado het volgende:
Dit is toch het enige gitaarnummer dat koelkast echt kan waarderen?
Ik moet om 12 uur weg. Moet nog douchen, aankleden, nagels lakken, make up smeren enzquote:
Hoi jijquote:
daar heb je 2 uren voor nodig.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet om 12 uur weg. Moet nog douchen, aankleden, nagels lakken, make up smeren enz
En natuurlijk nog beslissen wat je dan aan gaat doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet om 12 uur weg. Moet nog douchen, aankleden, nagels lakken, make up smeren enz
Altijdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je Sjors al wat TLC gegeven?
Heul niet alle tijdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:17 schreef Melting het volgende:
Je hebt nog 2 uur en 3 kwartier..... dus alle tijd.
Ik ga voor een zomerse outfitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En natuurlijk nog beslissen wat je dan aan gaat doen.
En voor je het weet is het 12 uur.
Als je nu toch eens je nagels kon laten drogen in de douche om zo de tijd te "convolven".quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd
[..]
Heul niet alle tijd![]()
Douchen alleen al gaat me een half uur tot 3 kwartier kosten. Nagels laten drogen ook half uur
Half uur tot 3 kwartier douchen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd
[..]
Heul niet alle tijd![]()
Douchen alleen al gaat me een half uur tot 3 kwartier kosten. Nagels laten drogen ook half uur
Ja scrubben, scheren, maskertje in mn haar enzquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Half uur tot 3 kwartier douchen?
En dan zeuren ze tegen mij altijd al dat ik lang werk heb.
quote:
Ja dat probleem heb ik ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:23 schreef Melting het volgende:
Ik heb dadelijk nog een leuke. Maar kan maar 1 nummer per 14 minuten requesten hè?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Watertornado
Bericht:
Doing nothing . . .
Is IP gebonden he schatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je ken toch een andere naam invullen?
Ik kan dat niet lezen of horen zonder in de lach te schietenquote:
Waarschijnlijk was het druk toen koelkast ging slapen.quote:
Ik kan ook goeden riekwestjens doenquote:
Kun je nagaan wat ik doe als ik het hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan dat niet lezen of horen zonder in de lach te schieten
Vannacht een koelkastshow zonder mijn gelachquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ik doe als ik het hoor.
Jammer, het was wel leuk om ook missbehavin aan de lijn te hebberen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vannacht een koelkastshow zonder mijn gelach
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan ook goeden riekwestjens doen
quote:Obama:
Yes you can
Ik neem mn headset wel mee. Wie weet bellen we wel ffquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jammer, het was wel leuk om ook missbehavin aan de lijn te hebberen.
Da zou ommeunig vet zijn. Zo vet als een nijlpaard.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem mn headset wel mee. Wie weet bellen we wel ff
Dan wil ik wel m-b horen lachen trouwens.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem mn headset wel mee. Wie weet bellen we wel ff
Dat ben ik dan ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da zou ommeunig vet zijn. Zo vet als een nijlpaard.
m-b en ik samen is 1 groot lachfestijn johquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan wil ik wel m-b horen lachen trouwens.
De lach van Huppel en van MissB in een jingle stel ik voorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jammer, het was wel leuk om ook missbehavin aan de lijn te hebberen.
En dat vind MissB goed?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De lach van Huppel en van MissB in een jingle stel ik voor
Moet wel he, enige manier om te overleven in de ghettoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n grote mond?
[ afbeelding ]
Tearjerkerquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Melting
Bericht:
Nog één voor Huppeltje, omdat ze mijn requests (meestal) waardeert.
Ja dat weet ik niet of ze dat goed vind.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat vind MissB goed?![]()
Okay wie heeft dat drankorgel aangevraagd?
Dat doet koelkast toch welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet of ze dat goed vind.
Anders gewoon ongemerkt opnemen.
Kim Carnes ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:33 schreef Watertornado het volgende:
Deze griet heeft wel een lekkere sigaarstem trouwens.
Ik kan hem niet aanvragenquote:
Ik wil een ander bazennummer aanvragen maar ik mag ook nog niet.quote:
Black Velvet?quote:De volgende twee verzoekjes zijn: Alannah Myles, Kim Carnes
Gebruik je een schaar, of een mesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb hier een pak Taksi die ik dus echt niet open krijg
Ik neem hem wel mee naar Ez. Mag hij hem openmaken. Mannen voelen zich graag stoer en sterkquote:
gewoon in de onderkant een gaatje prikken en je glas eronder houdenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem hem wel mee naar Ez. Mag hij hem openmaken. Mannen voelen zich graag stoer en sterk
Hoe blond denk jij dat ik ben?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
gewoon in de onderkant een gaatje prikken en je glas eronder houden
Ja zo mooi vind ik dat klinken vaak.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:40 schreef Watertornado het volgende:
Deze heeft ook een beetje schuurpapier op 'r stembanden trouwens.
Toedels!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:48 schreef Melting het volgende:
Leute, ik ben er weg van..... boodschappen doen.![]()
En daarna mijn ouders verblijden met een bezoekje.
Bye!![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:00 schreef Monopoly het volgende:
Hallon Ballon.
Zo mijn kamer maar eens even opruimen
Snackbar Nelis.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe heette die bazensnackbar bij jou ookalweer?
Ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:02 schreef ToT het volgende:
Wie de neuk heeft Piet Veerman aangevraagd?
quote:
Hoi jijquote:
Witte 3/4 legging en paars truitje.quote:
Ja daar ben ik meestal wel snel meequote:
Heey jij hierquote:
Ja ik heb die tag niet voor niets hequote:
Paars is wel favoriet hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Witte 3/4 legging en paars truitje.
Mn nagels zijn al paars en ik zit nu in mn paarse badjas
Ja dat is al de hele ochtend zo helaasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:13 schreef ToT het volgende:
Gast WTF?Kun je nu maar 1 verzoekje per 14 minuten doen?
Hoe kom je daar nou bij?quote:
whahaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik heb die tag niet voor niets he
Guns and roses paradise cityquote:
Het gaat. Ben op zoek naar iemand die me kan helpen laminaat leggenquote:
Mannelijke intuitiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat is al de hele ochtend zo helaas
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
Ik heb net Nick1337 op het rooster gezet. Die draait van 2 tot 4 trance en oldschool nummers.quote:
Als er iets feilloos is dan is het dat welquote:
Lol Samzz is denk ik heel blij dat ze fout ventje moet missenquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Watertornado
Bericht:
Voor Samzz.
Zit er nooit naastquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als er iets feilloos is dan is het dat wel
Mag ik lachen?quote:
laminaat is toch gewoon in mekaar schuiven?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat. Ben op zoek naar iemand die me kan helpen laminaat leggen![]()
Maar ga nu eerst weekend vieren. Ga straks naar Deventer, iemand ophalen en dan gaan we Ezechielk pesten
Trance vind ik niksquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb net Nick1337 op het rooster gezet. Die draait van 2 tot 4 trance en oldschool nummers.
Geen idee wat er voor de rest op het rooster komt, tis nu nog veel te leeg
Ja maar lukt me niet in mn eentjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
laminaat is toch gewoon in mekaar schuiven?
ah, Ezechielk pesten is altijd leuk
Rioquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Trance vind ik niksMja, vanmiddag eerst bollie rijden
Ik ben geen fout ventjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lol Samzz is denk ik heel blij dat ze fout ventje moet missen
quote:
WT welquote:
Jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar lukt me niet in mn eentje![]()
Ja Ez pesten is![]()
Alleen hij pest terug
[..]
Rio
ik wil wel een keer helpen hoor. Je woont toch nog in de buurt ofniet?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar lukt me niet in mn eentje![]()
Ja Ez pesten is![]()
Alleen hij pest terug
[..]
Rio
Ik woon nog steeds in Emmen jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik wil wel een keer helpen hoor. Je woont toch nog in de buurt ofniet?
dan moet je een ander pestventje vinden
is het in een avondje te leggen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds in Emmen ja![]()
Is goed wanneer kan je
Hoi ik kom uit Geldrop en ik ben DJ Laserbeam. En ik ben DJ Fleshlight uit Oerle en wij hebben een houseplaat gemaakt.quote:
Nope. Maar dan komen we wel heel verquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
is het in een avondje te leggen?
HIer is het nog flink bewolkt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Is Snuf. al gesignaleerd?
Ik heb een liedje aangevraagd wat hij wel kan waarderen![]()
En wordt het lekker weer vandaag? Volgens mij niet echt he
Morgen gaat je boy de zon shinen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Is Snuf. al gesignaleerd?
Ik heb een liedje aangevraagd wat hij wel kan waarderen![]()
En wordt het lekker weer vandaag? Volgens mij niet echt he
Goed bezig jij!!quote:
Daar heb ik nu dus niks aanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Morgen gaat je boy de zon shinen.
Kusje op je humeurquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
HIer is het nog flink bewolkt.
En mijn humeur daardoor ook.
Dat is ook heul niet nodig.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:31 schreef Ragboer het volgende:
Blikkie Hertog, heb nog niet gegeten en gedouched.
dan maken we er 2 avonden vanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nope. Maar dan komen we wel heel ver
Ik heb dit weekend ook geen tijdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan maken we er 2 avonden van
dit weekend heb ik namelijk geen tijd en de komende 2 zaterdagen ook niet
jouw nr heb ik nooit gehadquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend ook geen tijd![]()
Is goed geef maar een gil als je deze kant op wil komen. Heb je mijn nummer (nog)?
Een echte baas begint bij het ochtendgloren !quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:32 schreef Ragboer het volgende:
Ik had nog twee pilsjes naast mijn bed liggen, dus gelijk eentje open
Oh dat dacht ikquote:
Het is dat ik heel NL nog door moet crossen anders had ik meegedaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een echte baas begint bij het ochtendgloren !
Goed bezig
En dan gewoon je sterke punten wat accentueren kom je vast wel onder die boete uit.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is dat ik heel NL nog door moet crossen anders had ik meegedaan.
Ik ga het er gewoon op wagen zonder plaat. Doe wel een dom blondje na als ik word aangehouden
Flashquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan gewoon je sterke punten wat accentueren kom je vast wel onder die boete uit.
Laag decolleté »» check!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan gewoon je sterke punten wat accentueren kom je vast wel onder die boete uit.
Geen idee nog.quote:
Kus voor jou, maar hij is bedoeld voor Hoepelmoets.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:38 schreef ToT het volgende:
Tjezus, dit nummer heb ik ook al een paar keer willen aanvragen!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kus voor jou, maar hij is bedoeld voor Hoepelmoets.
Mooi. Dan ben ik er welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee nog.
Sowieso vannacht!
Heel misschien bellen wij ook nog ff dan naar koelkast.quote:
Ken je mellow moenie mauwe niet trouwens?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
FUCK YOU ALL!
Sokken, ik heb ze nodig. AAAAAAAAA
Vast wel. Titels zeggen me weinig.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ken je mellow moenie mauwe niet trouwens?
Ok.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast wel. Titels zeggen me weinig.
Ik heb ook skypequote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ooklekker skypen tot laat
Same herequote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook skypeGebruik 't nooit, though
Goed! Dat moet je sowieso doen, want ik heb je nummer niet meer omdat ik een nieuwe BeBe hebquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heel misschien bellen wij ook nog ff dan naar koelkast.
Dan whatsapp ik je wel
Dat kan je hier beter niet zeggen. Voor je het weet word je gebeld live on airquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook skypeGebruik 't nooit, though
Doe ik nu meteen!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed! Dat moet je sowieso doen, want ik heb je nummer niet meer omdat ik een nieuwe BeBe heb
Nee joh!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat kan je hier beter niet zeggen. Voor je het weet word je gebeld live on air
Neequote:
Jawel joh, dat is leukquote:
Vast nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoor het. Zijn deze vocals van popje?
Nee, ik heb een kutstemquote:
Op Skype kan natuurlijk altijd.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb een kutstem!
En ik wil niet gebeld wordentenminste niet op de vaste telefoon
Nee, openmaken. Nu. Doe het!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:50 schreef Ragboer het volgende:
Zo, de eerste is op. Zal ik die 2e dan ook gelijk opmaken of nog ff wachten?
AUFMACHEN!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:50 schreef Ragboer het volgende:
Zo, de eerste is op. Zal ik die 2e dan ook gelijk opmaken of nog ff wachten?
Ja, eigenlijk wel hé. Ik heb er gewoon zin in. Kan het niet laten liggen als ik m zie. Is toch zonde om hem later op te drinken?quote:
We doen on air skypenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb een kutstem!
hmm, ik kwam net wel een Chantal tegen. maar wel met een ander nrquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik![]()
Ik zal je even dmen dan
Ik heb geen Skypequote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Op Skype kan natuurlijk altijd.
En dan neem je op en hoor je rick astleyquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb een kutstem!
Net zei je nog van welquote:
Er is maar 1 echte hupelchantalquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, ik kwam net wel een Chantal tegen. maar wel met een ander nr
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
BROEK AF TETTEN BLOOT, HOLLANDSE HOEREN![]()
![]()
Bart Rickroll'd mij elke keer als hij een whatsapp stuurtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
En dan neem je op en hoor je rick astley
Die Whatsapp sessie @ zondagochtendquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bart Rickroll'd mij elke keer als hij een whatsapp stuurt![]()
Ik had hem een eigen ringtone gegeven, hij belt me toch zo goed als nooit. Blijkt dat die ook geldt voor whatsapp berichten.
En het is zo'n fanatieke whatsapper
dat kloptquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net zei je nog van wel
[..]
Er is maar 1 echte hupelchantal
Ik doe alsof ik het niet hebquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Net zei je nog van wel
[..]
Er is maar 1 echte hupelchantal
whahaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bart Rickroll'd mij elke keer als hij een whatsapp stuurt![]()
Ik had hem een eigen ringtone gegeven, hij belt me toch zo goed als nooit. Blijkt dat die ook geldt voor whatsapp berichten.
En het is zo'n fanatieke whatsapper
Die blijft episch!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die Whatsapp sessie @ zondagochtend
Het kan nog erger. Die Lau van Tiny en Lau drinkt alleen maar bier. Geen water, geen koffie, geen cola.... Alleen bier.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:56 schreef Ragboer het volgende:
Ik voel mij best wel alcoholist nu. Heb net een ouwe aflevering van Afkicken gezien op BNN, die gast dronk voor 11 uur al 3 pils.
Dat was echt baasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het kan nog erger. Die Lau van Tiny en Lau drinkt alleen maar bier. Geen water, geen koffie, geen cola.... Alleen bier.
Als hij dan met die valse nicht van een Gordon in Ijsland zit, bij het ontbijt een halve liter bier BAM !
Wat een held
Die nam overal een tasje met blikken heineken mee naartoequote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het kan nog erger. Die Lau van Tiny en Lau drinkt alleen maar bier. Geen water, geen koffie, geen cola.... Alleen bier.
Als hij dan met die valse nicht van een Gordon in Ijsland zit, bij het ontbijt een halve liter bier BAM !
Wat een held
Welke heldin vult dat allemaal in zegquote:
Mono weet ook dondersgoed dat dat niet mag op dit tijdstipquote:
en slayer kan ik niet vindenquote:
Zie, je bent geen echte alcoholist.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:01 schreef Ragboer het volgende:
Die 2e valt best wel zwaar eigenlijk. Tering, ff doorbikkelen.
Ghehe, tja 2 meter tegen 1 meter 73. Dat is niet eerlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie, je bent geen echte alcoholist.
Mono hoor ik dat nooit zeggen namelijk
Hij is echt lang hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ghehe, tja 2 meter tegen 1 meter 73. Dat is niet eerlijk.
Die keer in Wierdenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zie, je bent geen echte alcoholist.
Mono hoor ik dat nooit zeggen namelijk
Schat in Wierden, in Purmerend en in Zwolle deed je datquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die keer in Wierden
Dat was het hoogtepunt in mijn Bier Carriere
ik hoorde dat ik djkoelkast moest aanspreken om nieuwe zooi op te sturen.quote:
In Wieden ging ik het meest door.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Schat in Wierden, in Purmerend en in Zwolle deed je dat
Wat is de bitrate? En geen Youtube Ripps.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hoorde dat ik djkoelkast moest aanspreken om nieuwe zooi op te sturen.
Hoe was je date?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:03 schreef Ragboer het volgende:
Gisteren had ik 12 pils bij de vrijmibo, een baco thuis en 2 pils bij mijn date.Vanavond weer uitgaan dus moet wel verbeterbaar zijn.
Succes met slayer draak in te krijgenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:03 schreef Ragboer het volgende:
Gisteren had ik 12 pils bij de vrijmibo, een baco thuis en 2 pils bij mijn date.Vanavond weer uitgaan dus moet wel verbeterbaar zijn.
HOeveel dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
In Wieden ging ik het meest door.
Dat was het meeste bier wat ik ooit heb gehad op 2 dagen samen
Veel!quote:
Ik kwam om 1 uur aanzetten op de meet. Het was mooi weer. Tot half 5 in de nacht doorgegaan met 3 per uur ongeveer.quote:
Ik ben op haar afgeknapt. Ik vond haar heel leuk, totdat ze ging schelden met kanker tijdens de date (quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kwam om 1 uur aanzetten op de meet. Het was mooi weer. Tot half 5 in de nacht doorgegaan met 3 per uur ongeveer.
BBQ ertussen door. 2x ONZIN drankje gehad ( alle sterke troep door elkaar ) En om 6 uur in de ochtend weer doorgegaan omdat ik niet kon slapen omdat er werd geneukt in mijn tent.
Tot 13 uur en toen in slaap gevallen
oeh, begrijpelijk. maar wel jammer natuurlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben op haar afgeknapt. Ik vond haar heel leuk, totdat ze ging schelden met kanker tijdens de date () en vanwege haar slechte tafelmanieren. Zij vindt mij nog wel leuk, ik vind het helemaal niks meer. Totaal op afgeknapt.
Haha prachtigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kwam om 1 uur aanzetten op de meet. Het was mooi weer. Tot half 5 in de nacht doorgegaan met 3 per uur ongeveer.
BBQ ertussen door. 2x ONZIN drankje gehad ( alle sterke troep door elkaar ) En om 6 uur in de ochtend weer doorgegaan omdat ik niet kon slapen omdat er werd geneukt in mijn tent.
Ik mag ook niet meer bij JJH in de auto zitten.quote:
Om 6 uur waren ze niet aan het neuken toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Een foto van Mono ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga van alles vergeten ben ik bang.
Denk eens mee.
Schoon ondergoed,schone kleren, badjas, headset, externe schijf, makeupverwijder spul, borstel, haarspul, tandenborstel, boodschappenbriefje, geld.
Meer heb ik niet nodig toch?
Ik wil wel meer in Draakje hebben, maar driekwart daarvan is niet echt bekend.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Echt welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Om 6 uur waren ze niet aan het neuken toch?
telefoonoplader?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Denk eens mee.
Schoon ondergoed,schone kleren, badjas, headset, externe schijf, makeupverwijder spul, borstel, haarspul, tandenborstel, boodschappenbriefje, geld.
Wat een rampendate zegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben op haar afgeknapt. Ik vond haar heel leuk, totdat ze ging schelden met kanker tijdens de date () en vanwege haar slechte tafelmanieren. Zij vindt mij nog wel leuk, ik vind het helemaal niks meer. Totaal op afgeknapt.
je telefoonquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Denk eens mee.
bitrate is minimaal 128kbpsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat is de bitrate? En geen Youtube Ripps.
Nee dank jequote:
Die heeft Ez ookquote:
Zit al in mn bhquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bitrate is minimaal 128kbps
En meeste wat ik heb zijn complete albums.
ik zie nu net dat een bult piratenzooi maar 64kbps is
Als ik naar de stadion, begin ik ook al in de bus. Je moet die blikken van die mensen soms zien, al om 12 uur volle bak zuipen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik mag ook niet meer bij JJH in de auto zitten.
Op de terugweg van Wierden naar Zwolle 2 keer moeten pissenEn de hele tijd biertjes doppen in zijn auto
Hahahaa Prachtigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:07 schreef Ragboer het volgende:
Was mooi zeg, ik was uitgeweest en ging met een kameraad naar huis toe om te slapen. Rond zessen (ochtend) kwamen we aan. Wij moe, omdat veel gezopen. Mijn vader was net klaar vanuit de nachtdienst en dronk een halve liter. Ging hij opeens nitraten in de tuin afsteken. Dat was in de nacht van 30 op 31 december.Fokking mooi.
Was dat zo laat?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Echt welIk ging om half 5 proberen wat slaap te vatten, en toen sliep ik net een uurtje ofzo, en toen begon het sexuele gedrag
Then you're good to go denk ik.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft Ez ook
[..]
Zit al in mn bh
Hij wilde minimaal 192 kbps, anders is de kwaliteit kut voor draakje.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
bitrate is minimaal 128kbps
En meeste wat ik heb zijn complete albums.
ik zie nu net dat een bult piratenzooi maar 64kbps is
Dat denk ik ook!quote:
Ik zal koelkast even pmen dat je echt een user bentquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
liniaal van de dood
Bericht:
joahjoah
Moet ik genre veranderen dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:11 schreef Patje1987 het volgende:
Ik was bezig met een progressive nummer maar dat haal ik nooit meer voor vanmiddag, ik ga zien wat ik kan doen
hmm. dat zijn niet alle albums van slayer. dimension zero wel. das echte herriequote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Hij wilde minimaal 192 kbps, anders is de kwaliteit kut voor draakje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |