Uurtje minder slaap/zuipenquote:
Que?quote:
Ik open een topic:quote:
Goeden mod wel die smegmanusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik open een topic:
Dag ruilen met...
Ik dacht ben wel benieuwd met wie jullie een dag zouden willen ruilen. En Smegmanus vindt het slotjes waardigSlotje
![]()
![]()
![]()
![]()
even serieus, is dat topic wat ik wou aanmaken slotjeswaardig. stel dat een ander het zou aanmaken?quote:
Dan is het een succes.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
even serieus, is dat topic wat ik wou aanmaken slotjeswaardig. stel dat een ander het zou aanmaken?
anderen steken ook geen zool in hun tt en het mag blijven staan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is het een succes.
Steek tijd in je OP en bagger wat minder
welk nummer?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon doet maandag mee aan een flashmob georganiseerd door radio 538
Geen idee. Morgen moet ie trainen ervoorquote:
al bekend waar?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Morgen moet ie trainen ervoor
Een flashmob hoeft niet altijd met muziek te maken te hebben hè?quote:
Hoe gaan ze dan dansen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Een flashmob hoeft niet altijd met muziek te maken te hebben hè?
In het o zo mooie Emmenquote:
Bij het stadion van FC Emmenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dan dansen?
[..]
In het o zo mooie Emmen
Bij een flashmob wordt niet altijd gedanst.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dan dansen?
[..]
In het o zo mooie Emmen
beatboxing?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dan dansen?
[..]
In het o zo mooie Emmen
wat dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij een flashmob wordt niet altijd gedanst.
Bij deze welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij een flashmob wordt niet altijd gedanst.
Hebben ze al een paar keer geprobeerd, lukte niet echt geloof ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:00 schreef Melting het volgende:
Ook leuk om zoiets een keer met Fok! te doen.
Gewoon een fokterror doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben ze al een paar keer geprobeerd, lukte niet echt geloof ik
Wie weet lukt het ooit wel een keerquote:
flashmob op fout ventjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie weet lukt het ooit wel een keer
Met 100 man een Mac binnengaan en dan allemaal laptop mee, de wifi daar opduiken en FOK!kenquote:
Lachen ookquote:
Netwerk overbelasten....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met 100 man een Mac binnengaan en dan allemaal laptop mee, de wifi daar opduiken en FOK!ken
FOK DE MACquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met 100 man een Mac binnengaan en dan allemaal laptop mee, de wifi daar opduiken en FOK!ken
Voor Bassie helemaalquote:
Zn benen worden verronseld van draakjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
We've got tonight babeeeeeeeee
Melting, ga jij eens los in Draakje. Jouw verzoekjes kan ik ook altijd wel waarderen
Zo goed alsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:13 schreef Watertornado het volgende:
Dit is toch het enige gitaarnummer dat koelkast echt kan waarderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |