Uurtje minder slaap/zuipenquote:
Que?quote:
Ik open een topic:quote:
Goeden mod wel die smegmanusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik open een topic:
Dag ruilen met...
Ik dacht ben wel benieuwd met wie jullie een dag zouden willen ruilen. En Smegmanus vindt het slotjes waardigSlotje
![]()
![]()
![]()
![]()
even serieus, is dat topic wat ik wou aanmaken slotjeswaardig. stel dat een ander het zou aanmaken?quote:
Dan is het een succes.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
even serieus, is dat topic wat ik wou aanmaken slotjeswaardig. stel dat een ander het zou aanmaken?
anderen steken ook geen zool in hun tt en het mag blijven staan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is het een succes.
Steek tijd in je OP en bagger wat minder
welk nummer?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon doet maandag mee aan een flashmob georganiseerd door radio 538
Geen idee. Morgen moet ie trainen ervoorquote:
al bekend waar?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Morgen moet ie trainen ervoor
Een flashmob hoeft niet altijd met muziek te maken te hebben hè?quote:
Hoe gaan ze dan dansen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Een flashmob hoeft niet altijd met muziek te maken te hebben hè?
In het o zo mooie Emmenquote:
Bij het stadion van FC Emmenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dan dansen?
[..]
In het o zo mooie Emmen
Bij een flashmob wordt niet altijd gedanst.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dan dansen?
[..]
In het o zo mooie Emmen
beatboxing?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dan dansen?
[..]
In het o zo mooie Emmen
wat dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij een flashmob wordt niet altijd gedanst.
Bij deze welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Bij een flashmob wordt niet altijd gedanst.
Hebben ze al een paar keer geprobeerd, lukte niet echt geloof ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:00 schreef Melting het volgende:
Ook leuk om zoiets een keer met Fok! te doen.
Gewoon een fokterror doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben ze al een paar keer geprobeerd, lukte niet echt geloof ik
Wie weet lukt het ooit wel een keerquote:
flashmob op fout ventjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie weet lukt het ooit wel een keer
Met 100 man een Mac binnengaan en dan allemaal laptop mee, de wifi daar opduiken en FOK!kenquote:
Lachen ookquote:
Netwerk overbelasten....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met 100 man een Mac binnengaan en dan allemaal laptop mee, de wifi daar opduiken en FOK!ken
FOK DE MACquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met 100 man een Mac binnengaan en dan allemaal laptop mee, de wifi daar opduiken en FOK!ken
Voor Bassie helemaalquote:
Zn benen worden verronseld van draakjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
We've got tonight babeeeeeeeee
Melting, ga jij eens los in Draakje. Jouw verzoekjes kan ik ook altijd wel waarderen
Zo goed alsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:13 schreef Watertornado het volgende:
Dit is toch het enige gitaarnummer dat koelkast echt kan waarderen?
Ik moet om 12 uur weg. Moet nog douchen, aankleden, nagels lakken, make up smeren enzquote:
Hoi jijquote:
daar heb je 2 uren voor nodig.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet om 12 uur weg. Moet nog douchen, aankleden, nagels lakken, make up smeren enz
En natuurlijk nog beslissen wat je dan aan gaat doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet om 12 uur weg. Moet nog douchen, aankleden, nagels lakken, make up smeren enz
Altijdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je Sjors al wat TLC gegeven?
Heul niet alle tijdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:17 schreef Melting het volgende:
Je hebt nog 2 uur en 3 kwartier..... dus alle tijd.
Ik ga voor een zomerse outfitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En natuurlijk nog beslissen wat je dan aan gaat doen.
En voor je het weet is het 12 uur.
Als je nu toch eens je nagels kon laten drogen in de douche om zo de tijd te "convolven".quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd
[..]
Heul niet alle tijd![]()
Douchen alleen al gaat me een half uur tot 3 kwartier kosten. Nagels laten drogen ook half uur
Half uur tot 3 kwartier douchen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Altijd
[..]
Heul niet alle tijd![]()
Douchen alleen al gaat me een half uur tot 3 kwartier kosten. Nagels laten drogen ook half uur
Ja scrubben, scheren, maskertje in mn haar enzquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Half uur tot 3 kwartier douchen?
En dan zeuren ze tegen mij altijd al dat ik lang werk heb.
quote:
Ja dat probleem heb ik ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:23 schreef Melting het volgende:
Ik heb dadelijk nog een leuke. Maar kan maar 1 nummer per 14 minuten requesten hè?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Watertornado
Bericht:
Doing nothing . . .
Is IP gebonden he schatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je ken toch een andere naam invullen?
Ik kan dat niet lezen of horen zonder in de lach te schietenquote:
Waarschijnlijk was het druk toen koelkast ging slapen.quote:
Ik kan ook goeden riekwestjens doenquote:
Kun je nagaan wat ik doe als ik het hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan dat niet lezen of horen zonder in de lach te schieten
Vannacht een koelkastshow zonder mijn gelachquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ik doe als ik het hoor.
Jammer, het was wel leuk om ook missbehavin aan de lijn te hebberen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vannacht een koelkastshow zonder mijn gelach
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan ook goeden riekwestjens doen
quote:Obama:
Yes you can
Ik neem mn headset wel mee. Wie weet bellen we wel ffquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jammer, het was wel leuk om ook missbehavin aan de lijn te hebberen.
Da zou ommeunig vet zijn. Zo vet als een nijlpaard.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem mn headset wel mee. Wie weet bellen we wel ff
Dan wil ik wel m-b horen lachen trouwens.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem mn headset wel mee. Wie weet bellen we wel ff
Dat ben ik dan ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Da zou ommeunig vet zijn. Zo vet als een nijlpaard.
m-b en ik samen is 1 groot lachfestijn johquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan wil ik wel m-b horen lachen trouwens.
De lach van Huppel en van MissB in een jingle stel ik voorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jammer, het was wel leuk om ook missbehavin aan de lijn te hebberen.
En dat vind MissB goed?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De lach van Huppel en van MissB in een jingle stel ik voor
Moet wel he, enige manier om te overleven in de ghettoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n grote mond?
[ afbeelding ]
Tearjerkerquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Melting
Bericht:
Nog één voor Huppeltje, omdat ze mijn requests (meestal) waardeert.
Ja dat weet ik niet of ze dat goed vind.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat vind MissB goed?![]()
Okay wie heeft dat drankorgel aangevraagd?
Dat doet koelkast toch welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat weet ik niet of ze dat goed vind.
Anders gewoon ongemerkt opnemen.
Kim Carnes ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:33 schreef Watertornado het volgende:
Deze griet heeft wel een lekkere sigaarstem trouwens.
Ik kan hem niet aanvragenquote:
Ik wil een ander bazennummer aanvragen maar ik mag ook nog niet.quote:
Black Velvet?quote:De volgende twee verzoekjes zijn: Alannah Myles, Kim Carnes
Gebruik je een schaar, of een mesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb hier een pak Taksi die ik dus echt niet open krijg
Ik neem hem wel mee naar Ez. Mag hij hem openmaken. Mannen voelen zich graag stoer en sterkquote:
gewoon in de onderkant een gaatje prikken en je glas eronder houdenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem hem wel mee naar Ez. Mag hij hem openmaken. Mannen voelen zich graag stoer en sterk
Hoe blond denk jij dat ik ben?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
gewoon in de onderkant een gaatje prikken en je glas eronder houden
Ja zo mooi vind ik dat klinken vaak.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:40 schreef Watertornado het volgende:
Deze heeft ook een beetje schuurpapier op 'r stembanden trouwens.
Toedels!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:48 schreef Melting het volgende:
Leute, ik ben er weg van..... boodschappen doen.![]()
En daarna mijn ouders verblijden met een bezoekje.
Bye!![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:00 schreef Monopoly het volgende:
Hallon Ballon.
Zo mijn kamer maar eens even opruimen
Snackbar Nelis.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe heette die bazensnackbar bij jou ookalweer?
Ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:02 schreef ToT het volgende:
Wie de neuk heeft Piet Veerman aangevraagd?
quote:
Hoi jijquote:
Witte 3/4 legging en paars truitje.quote:
Ja daar ben ik meestal wel snel meequote:
Heey jij hierquote:
Ja ik heb die tag niet voor niets hequote:
Paars is wel favoriet hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Witte 3/4 legging en paars truitje.
Mn nagels zijn al paars en ik zit nu in mn paarse badjas
Ja dat is al de hele ochtend zo helaasquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:13 schreef ToT het volgende:
Gast WTF?Kun je nu maar 1 verzoekje per 14 minuten doen?
Hoe kom je daar nou bij?quote:
whahaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik heb die tag niet voor niets he
Guns and roses paradise cityquote:
Het gaat. Ben op zoek naar iemand die me kan helpen laminaat leggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |