Oeh!! Me like! Zou wellicht de oneffenheden in haar huid nog ietsje terugbrengen, dan wordt haar huid rustiger. Ook weet ik niet zo heel goed wat ik van het haar op haar arm vindquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:32 schreef Photonouk het volgende:
[ afbeelding ]
Foto van Rachael in mijn antieke Victoriaanse trouwjurk
Ja, die grens met plastificeren in PS is voor de velen ook een raadsel (zie Honkemoller reclamesquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:28 schreef Photonouk het volgende:
Mja, ik hou juist wel een beetje van dat 'rauwe' in plaats van het plat shoppen in deze foto zeg maar *grinnik*. En ja, die jurk is gewoon een plaatje!
Die van jou is ook erg lekker, kijkt heerlijk weg!
Oef, daar krijg ik gewoon jeuk van, maar ik ben niet de enige dus... *grinnik*quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:36 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, die grens met plastificeren in PS is voor de velen ook een raadsel (zie Honkemoller reclames)
Dat gevoel herken ik helemaal. Alleen bij mij was het 2 jaartjes.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:24 schreef Mirjam het volgende:
voor mij weer de eerste keer in een jaar of 5 dat ik een shoot met een model doe
[ link | afbeelding ]
daar zeg je wat.. in 90% van hun foto's zijn de bh's er simpel weg op geshopped en heeft dergelijk model niet eens een bh van hun maaksel aan gehad in de shoot.. soms betwijfel ik zelfs of de fotos voor hun gemaakt zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:36 schreef freud het volgende:
[..]
Ja, die grens met plastificeren in PS is voor de velen ook een raadsel (zie Honkemoller reclames)
Deze vind ik echt heel vet. Het licht valt zo mooi, geeft een bizar duistere sfeer.quote:
Jeuj voor Anne! Beetje aparte pose qua armen, maar blijf een zwak hebben voor haarquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:24 schreef Mirjam het volgende:
voor mij weer de eerste keer in een jaar of 5 dat ik een shoot met een model doe
[ link | afbeelding ]
oeh, mrquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:48 schreef LolaLovesYou het volgende:
zelf portretje die ik nu ook als avitje heb.
[ afbeelding ]
[..]
Ik zou gevraagd hebben om de kin heel iets omhoog te doen, nu krijg je qua ogen een heel klein beetje het 'halve maan effect', waar het een stuk mooier is als je iets meer van het oog zelf ziet. Verder vraag ik mijn modellen meestal om de ogen wat groter te maken. Voelt onnatuurlijk en op een foto ziet het er zo logisch uit. Heel stomquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:24 schreef Mirjam het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:50 schreef freud het volgende:
Jeuj voor Anne! Beetje aparte pose qua armen, maar blijf een zwak hebben voor haar
Pwetteh!quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:32 schreef Photonouk het volgende:
[ ... ]
Foto van Rachael in mijn antieke Victoriaanse trouwjurk
Ik ben een dof en Bokeh addict x'Dquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:50 schreef freud het volgende:
[..]
oeh, mr
Me like de dof! Lekker koppie ook
Jij hebt een van boven af fotografeer periode op het moment? :'Dquote:Op donderdag 5 mei 2011 10:26 schreef Photonouk het volgende:
Mijn schoonzusje kwam langs voor een paar plaatjes...
[ afbeelding ]
Dit portretje geschoten...
De fuk? De L 1.2 geen garantie? Je hebt onder Europese wetgeving zeker recht op 3 jaar garantie, wat de winkel ook beweert.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:32 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik ben een dof en Bokeh addict x'D
D: me 1.2 is alleen naar de knoppen en canon beweert dat er geen garantie op zit -snik-
[..]
Natuurlijk licht FTW!quote:Jij hebt een van boven af fotografeer periode op het moment? :'D
Sorry ik zag een patroon :B
Zit atm even plannen te maken voor komende portret shoots.
Ik ga dit weekend een Rommelmarkt ontdoen van sieraden.. maar nu is de vraag ..beauty dish of gewoon lekker natuurlijk laat middag zon...
quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:32 schreef LolaLovesYou het volgende:
D: me 1.2 is alleen naar de knoppen en canon beweert dat er geen garantie op zit -snik-
50mm,quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:29 schreef Omniej het volgende:
[..]Raar verhaal inderdaad. Gaat het om de 50 of 85? En hoe erg naar de knoppen is hij? (dus wat is ermee gebeurd)
Jerp is hem ook geworden..quote:
Dank je wel! Heb wel degelijk wat met de kleuren gedaan hoor, maar wat je al zegt dat is een kwestie van smaak.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:43 schreef Alerion het volgende:
Ik vind hem ook tof Wiebeldak! Zelf had ik wat met de kleurtjes gespeeld, maar dat is natuurlijk geheel persoonlijk en ook geen kritiek op je foto.
Zelfportretje van gisteren:
[ link | afbeelding ]
Glasses by metzfotografie.nl, on Flickr
En van een shoot afgelopen donderdag:
[ link | afbeelding ]
Silke by metzfotografie.nl, on Flickr
Fotos zijn verplaatst of verwijderd krijg ik te zien.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:13 schreef LolaLovesYou het volgende:
Nieuw model gescout.
Is wel altijd een vraag of ze goed zijn voor de camera want ik heb een voorkeur aan vreemde modellen ipv knappe meisjes.
Ze is het zusje van een vriend van me, net 14 geloof ik, oneindige benen en al 1.80.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toch Jammer dat die 2 gezicht features die zij en haar broer verschillen hem compleet tegen zitten. Hij is 2.10 *w*
1.80 met 12 jaar! Wowquote:Op maandag 9 mei 2011 17:50 schreef LolaLovesYou het volgende:
Ja klopt,
maar duurden even voor ie het snapte.
ben er net achter gekomen dat de jonge dame pas net 12 is...
[en 1.80....o______________o] Ik denk dat ik haar ga leren lopen, die lange benen heeft ze namelijk nog niet onder controle, en met haar langs elite ga :/
* enige edit zijn meer blauw in schaduwen aangebracht~
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://s1195.photobucket.com/albums/aa384/lolalovesyou3/shooots/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |