mooie dagenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het langste wat ik heb gewerkt is van 12 tot 01:00 in de zomer op zondag
Zeer goede vraag ik heb echt geen ideequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:53 schreef quaas het volgende:
Jongens, gaat iemand mij vertellen waarom DV niet meer op onz radio is dan? Ik heb dat nl. niet meegekregen
Zo dat zou ik echt niet trekken denk ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooie dagen
ik heb een keer gehad dat ik op de camping om 2200 uur 's avonds begon tot 0800 uur 's ochtends, maar toen was er geen ochtenddienst en heb ik 'm moeten verlengen tot 1300 uur.
dat moet je niet te vaak doen
ik heb 'm ook wel eens doorgetrokken tot 1500 uur. dan slapen en dan rond 2000 uur weer werkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zo dat zou ik echt niet trekken denk ik
je hebt toch je naamtopic?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:55 schreef dockx het volgende:
Dacht ik mijn eerste naamtopicvan mijn leven te krijgen..Dat moet je verdienen zeker?
Ja net als ik had, ik kreeg gewoon een TT met Quaas, je bent de beste,coollste,knapste,geweldigste jongen van de wereld. Maar dat paste er niet op dus hadden ze maar een andere TT genomenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:55 schreef dockx het volgende:
Dacht ik mijn eerste naamtopicvan mijn leven te krijgen..Dat moet je verdienen zeker?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:57 schreef quaas het volgende:
[..]
Ja net als ik had, ik kreeg gewoon een TT met Quaas, je bent de beste,coollste,knapste,geweldigste jongen van de wereld. Maar dat paste er niet op dus hadden ze maar een andere TT genomen
aaah lange werkdagenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooie dagen
ik heb een keer gehad dat ik op de camping om 2200 uur 's avonds begon tot 0800 uur 's ochtends, maar toen was er geen ochtenddienst en heb ik 'm moeten verlengen tot 1300 uur.
dat moet je niet te vaak doen
Een beetje gek hoor knettorzquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
let me lick you up and down till you say stop
joah, dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaah lange werkdagenmijn langste werkdag was van 11 uur s'ochtends tot 04.00 was toen wel echt gesloopt trouwens
eh pik was je jarig?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:00 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik wil die stem van naatje horen jwt
Nee, hij ging er voorafbepaald om 2 uur uit..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:01 schreef Viro het volgende:
Euhm ik heb alleen maar een nummer aangevraagd, is de verzoekmachine weer stuk?![]()
Viro gaat mij een laptop verbod geven.
was in de horeca die lange dagen.. geweldig.. nazitten en drinken op kosten van de baas en dan de volgende dag brak en nog half bezopen weer aan het werk gaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, dat kan ik me voorstellen
ik kreeg na een nachtdienst altijd herrie in de keuken.
dat ik dronken en vervelend was enzo
wou ik om 11 uur frituur hebben terwijl dat ding pas om 1130 aan ging
oh ok, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:02 schreef dockx het volgende:
[..]
Nee, hij ging er voorafbepaald om 2 uur uit..
Ik ben voor Snuf.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:03 schreef Snuf. het volgende:
Ik wil nog wel effe anders ik heb toch niets te doen
Ooh, naaja gefeliciteerd nog danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:03 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik was tijdje geleden jarig. alleen nu vierde ik het
ojah, dat ken ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was in de horeca die lange dagen.. geweldig.. nazitten en drinken op kosten van de baas en dan de volgende dag brak en nog half bezopen weer aan het werk gaan
staat toch dat ik dat wil doen of niet dan jonguhquote:
Sorry hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
staat toch dat ik dat wil doen of niet dan jonguh
Impliciet?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
staat toch dat ik dat wil doen of niet dan jonguh
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
viro om 2.30 vind ik een goeien plan eerst jeboy Snuf. en dan viro![]()
bazen nacht
![]()
Bij deze geregeld ik stop om 2:30 en dan kan viroquote:
Ja ik weet het niet we zullen zienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:06 schreef dockx het volgende:
[..]
Hopelijk lukt dat met draakje enzulks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:08 schreef quaas het volgende:
Meboisnuffel, ieder ander, Ik ga lekker slapen want ik ben moe als de tering en kan niet helder meer denken, daag xxxTrusteeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:08 schreef quaas het volgende:
Meboisnuffel, ieder ander, Ik ga lekker slapen want ik ben moe als de tering en kan niet helder meer denken, daag xxxslaap lekker, veel plezier in dromenlandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Kzie je daar welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker, veel plezier in dromenland
Is prima ik had hem nog gedraaid hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SNUF, kan ik miss mijn verzoekje van vdaag horen?
heb niet gehoordquote:
Nope opnieuw DM?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:10 schreef dockx het volgende:
[..]
Had je de mijne nog via dm trouwens?
meh neeh ok, ik verzin misschien nog wel een ander nummerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik ga rustige muziek draaien voor het slapen gaan en daar is The Prodigy niet zo goed in
Primaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:11 schreef Lama443 het volgende:
[..]
meh neeh ok, ik verzin misschien nog wel een ander nummer
Kan wel maar het spijt me heel erg maar ik heb er niet zo een zin in ik ben best moe enzoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Snuf kun je nou ook downloaden?
in dat geval.. negeer de dmquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kan wel maar het spijt me heel erg maar ik heb er niet zo een zin in ik ben best moe enzoMaar ik heb wel 60 gig aan muziek op mijn pc dus daar moet iets leuks tussenzitten?
Sowieso de hele top2000
DOCKX ik heb je riekwest niet
Parov Stelar - Booty Swing !! Lelijk dm-systeem dan tussen onsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Kan wel maar het spijt me heel erg maar ik heb er niet zo een zin in ik ben best moe enzoMaar ik heb wel 60 gig aan muziek op mijn pc dus daar moet iets leuks tussenzitten?
Sowieso de hele top2000
DOCKX ik heb je riekwest niet
Ja ik had de DM wel maar het nummer nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:15 schreef dockx het volgende:
[..]
Parov Stelar - Booty Swing !! Lelijk dm-systeem dan tussen ons
Oh!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:16 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ik had de DM wel maar het nummer niet
Nee sorryquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nancy sinatra-bang bang
heb je die?
geeft niet schat, je draait soberzo wel goed, dus vind het niet ergquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:17 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nee sorry![]()
Het spijt me dat ik zoveel riekwests niet heb
O die is ook tof jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ennuh weetnie van wie of hoe die heetis iets met pianoman ofzo in de titel dacht ik
quote:
die zat in mijn muzikale huiswerk gisterquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:20 schreef dockx het volgende:
of.. Noah And The Wale - L.I.F.E.G.O.E.S.O.N.
jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:20 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja heb hem. is het een beetje rustig?
Ook nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:20 schreef dockx het volgende:
of.. Noah And The Wale - L.I.F.E.G.O.E.S.O.N.
Mooi nummerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
die zat in mijn muzikale huiswerk gister
dat had ik ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:24 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Inderdaad ik kende hem wel eigenlijk maar de aan de titel wist ik niet dat het dit nummer was
Exact ditquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:27 schreef Lama443 het volgende:
Hierna ga ik slapen, ik ga helemaal kapot
Swingen iedereen die niet slaaptquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:29 schreef Viro het volgende:
ik ga muziek draaien waar je niet stil op kan zitten
oh oh.. oude vertrouwde viro in de nacht?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:29 schreef Viro het volgende:
ik ga muziek draaien waar je niet stil op kan zitten
Trustenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:29 schreef Lama443 het volgende:
moet nog ff kratje bier en wat rotzooi enzo opruimen, daarna ga ik slapen
yups, die is veels te lang weg geblevenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh oh.. oude vertrouwde viro in de nacht?
truste lamaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:29 schreef Lama443 het volgende:
Truste mattiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:29 schreef Lama443 het volgende:
mee eens.. ik ga zo maar even plassen en drinken halen dan denk ik.. ben ik wel nodigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:31 schreef Viro het volgende:
[..]
yups, die is veels te lang weg gebleven
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:33 schreef Snuf. het volgende:
O mooi ik zie dat viro erin zit nu kan ik met een gerust hart gaan slapen
draakje kijkt wel ff uit als deze baas draaitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:33 schreef Snuf. het volgende:
O mooi ik zie dat viro erin zit nu kan ik met een gerust hart gaan slapen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:34 schreef Viro het volgende:
[..]
draakje kijkt wel ff uit als deze baas draait
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:34 schreef Viro het volgende:
[..]
draakje kijkt wel ff uit als deze baas draait
Ik moet ook eigenlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sean paul nu kan ik niet plassen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sean paul nu kan ik niet plassen
vooral diequote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:39 schreef Viro het volgende:
echt niet, ik draai gewoon zeer goede muziek![]()
hai haiquote:
ik ga lekker weg tijdens dezequote:
Dat is niet liefquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga lekker weg tijdens deze
wat is deze ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ga lekker weg tijdens deze
dat is omdat je net weg gingquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik vindt die jingle echt stom
ik vind muziek goed.. jouw falen is grapsigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:52 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is omdat je net weg ging![]()
En wat vinden jullie van de muziek, let maar niet op mijn falen
ik heb nog meer jingles met jouw stem erin klaar staan, don't challenge mequote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind muziek goed.. jouw falen is grapsig
muziek is tof.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:52 schreef Viro het volgende:
[..]
dat is omdat je net weg ging![]()
En wat vinden jullie van de muziek, let maar niet op mijn falen
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:53 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb nog meer jingles met jouw stem erin klaar staan, don't challenge me
moet zachtjes praten, ligt een baby te slapen hier. Heb daarom ook headset op.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:00 schreef rulerofdeath het volgende:
Zeg Viro, je stem mag iets harder.
en mic ingang kun je niet opschroeven?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:01 schreef Viro het volgende:
[..]
moet zachtjes praten, ligt een baby te slapen hier. Heb daarom ook headset op.
draai met edcast, kan je de mic volume niet aanpassen. Krijg binnenkort SAM met de juiste instellingen op mijn pc, dan kan het wel. Tot die tijd moet ik wachtenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:02 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en mic ingang kun je niet opschroeven?
verders wel begrijpelijk
ah, okequote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:03 schreef Viro het volgende:
[..]
draai met edcast, kan je de mic volume niet aanpassen. Krijg binnenkort SAM met de juiste instellingen op mijn pc, dan kan het wel. Tot die tijd moet ik wachten
weet je bestquote:
Oeh en wat welke genre muziek ga jij zoal draaien?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke![]()
ik moet nog een keer proefdraaien.
* Knetterkrankjorum bied zich aan als test luisteraarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, oke![]()
ik moet nog een keer proefdraaien.
Geduld is een schone zaakquote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet je bestwaarom wachten
heb ik niet.. en weet graag van te voren wat het is voor de rest van onzin radio er om kan lachenquote:
Zo'n lieve meid hequote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum bied zich aan als test luisteraar![]()
ff kijken voor jequote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
freak me van another level![]()
gravel pit van wu tang clan
had de andere al erin staan, maar heb deze nummer lang niet voorbij horen komen. Dus dit word hemquote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
clint eastwood van de gorillaz
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:12 schreef Viro het volgende:
[..]
had de andere al erin staan, maar heb deze nummer lang niet voorbij horen komen. Dus dit word hem
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
clint eastwood van de gorillaz
quote:
quote:
wat bloos je leukquote:
sorryquote:
onee?quote:
quote:
geeft niet, er is er nog 1quote:
als het goed is dan weet jij dat nietquote:
nee, nog niet gezienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als het goed is dan weet jij dat niet
ik niet, serena miss?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:23 schreef Viro het volgende:
Oh god wie heeft christina aguilera aangevraagd?
trustequote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:24 schreef dockx het volgende:
Ik ga slapen mensen.. Ik spreek jullie één andere keer. Doei.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:24 schreef dockx het volgende:
Ik ga slapen mensen.. Ik spreek jullie één andere keer. Doei.
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:
ben benieuwdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb een geniale manier van verzoekjes zoeken
ik ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:34 schreef Viro het volgende:
[..]
ben benieuwd
Ik vind dit eigenlijk wel een hele goede verzoek van serena![]()
in dat gevalquote:
quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Viro
Bericht:
Knetter jij bent aan de beurt, serena slaapt.
2e keus.. maar geeft niet..quote:
fixedquote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
2e keus.. maar geeft niet..![]()
knetter mag ook wel meedoen van serena
nou lijk ik schizofreen als je naar die post kijktquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou lijk ik schizofreen als je naar die post kijkt
kun je mij die jingles niet even mailenquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kun je mij die jingles niet even mailen
als ik het heb ingesproken vind ik dat ik toch zeker als 1 van de eerste het resultaat mag horenquote:
Vind ik ook, maar wil dit keer echt dat niemand het al heeft gehoord voor het op de radio komt behalve ik dan.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als ik het heb ingesproken vind ik dat ik toch zeker als 1 van de eerste het resultaat mag horen
dus zelfs ik mag het niet eerder horenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar wil dit keer echt dat niemand het al heeft gehoord voor het op de radio komt behalve ik dan.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dus zelfs ik mag het niet eerder horen
dat vind ik echt jammer van jequote:
je zal aardig verrast zijn als je ze hoort, ik heb niet heel veel jouw stem gebruiktquote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat vind ik echt jammer van je
oh dan is het goed.. tis niet weer een open deur naar lachen om knetter?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:47 schreef Viro het volgende:
[..]
je zal aardig verrast zijn als je ze hoort, ik heb niet heel veel jouw stem gebruikt
nee helemaal niet. Dat zou ik niet durven, ben ik veels te lief voorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dan is het goed.. tis niet weer een open deur naar lachen om knetter?
dan is het goed.. want vind dat niet zo leukquote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:49 schreef Viro het volgende:
[..]
nee helemaal niet. Dat zou ik niet durven, ben ik veels te lief voor
Oh heb ik geluk gehad.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan is het goed.. want vind dat niet zo leuk![]()
je bent ook de laatste waar ik wat voor ingesproken heb
heb je ook.. soberso al dat ik ze toen opgestuurd hebquote:
veel plezier in dromenland, en wens serena morgen goedemorgen namens mijquote:
zal ik doen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 04:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
veel plezier in dromenland, en wens serena morgen goedemorgen namens mij
Unforgivenquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Even wakker worden hoor
Mogguh babequote:
Het is vroehoegquote:
Ik hou er ook niet van. Mijn lichaam blijkbaar wel want ik ben elke keer vroeg wakker zonder wekkerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:32 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Veelste vroeg![]()
ik hou ECHT niet van vroeg opstaan
Geen gordijnen en dus wakker van het lichtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:33 schreef Popje-popje het volgende:
Waarom ben jij er zo vroeg uit dan?
Edit: je kentekenplaat natuurlijk
Ohquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van. Mijn lichaam blijkbaar wel want ik ben elke keer vroeg wakker zonder wekker
Hoelaat plof je bij 'm neer?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb het ook gewoon hartstikke druk vandaag![]()
Zal blij zijn als ik bij Ez op de bank kan neerploffen
Het doel is rond een uur of 3 bij Ez te zijn.quote:
Ja 's ochtends kan ik dit soort meuk gewoon aanvragenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:38 schreef Popje-popje het volgende:
Aaahh dit nummer, echt lang niet gehoord
Wattt, afwassen, strijken, opruimen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het doel is rond een uur of 3 bij Ez te zijn.
Maar de schat zet me eerst aan het werk
Ik mag zn was opruimen en de vaat doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:41 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Wattt, afwassen, strijken, opruimen?
Ik kan 'm meezingenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja 's ochtends kan ik dit soort meuk gewoon aanvragen
Ik ookquote:
Ik ga zo eerst de wasstraat bellen of mn plaat daar ligtquote:
Mmm hopen dat ie daar ligtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst de wasstraat bellen of mn plaat daar ligt
Ja inderdaadquote:
Zij heeft ook een nummer over haar vader, klinkt heel lief maar ondertussenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:54 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Jaaaa!ook al zo lang niet gehoord
en deze zing ik ook zachtjes mee
Oh die ken ik nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zij heeft ook een nummer over haar vader, klinkt heel lief maar ondertussen
Ja volgens mij is die van haar of ik ben in de war met vanessa paradisquote:
jewel heeft ook niet zoveel nummers, stuk of 4 ofzoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja volgens mij is die van haar of ik ben in de war met vanessa paradis
Deze geloof ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:59 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
jewel heeft ook niet zoveel nummers, stuk of 4 ofzo
Whuuut wat een vaag nummer, die tekstenquote:
Ja en het klinkt zo lief he maar dan luister je de tekstquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:03 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Whuuut wat een vaag nummer, die teksten
Nee geen kutdag.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:03 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen! Kutdag, ik voel het!![]()
Mja, lekker liedjes luisteren
Mijn dag begon niet zo bestquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee geen kutdag.
Lekker zuipen met MissB
Kusje erop!quote:
Kusje op je knokkelquote:
hoi en doeiquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:10 schreef Popje-popje het volgende:
Shittt ik moet allang weg
Huppppel veel plezier vanavondmaar we spreken elkaar vast nog wel
en rest, tot vanavond![]()
Werk ze en misschienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:10 schreef Popje-popje het volgende:
Shittt ik moet allang weg
Huppppel veel plezier vanavondmaar we spreken elkaar vast nog wel
en rest, tot vanavond![]()
Magische mama kusjes hequote:
Sowieso stoer doen in een Twingoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:14 schreef Samzz het volgende:
WhahahaZo'n dude in een lelijke Twingo beetje stoer doen alsof ie een Lambo rijdt. Knalt ie perongeluk de stoep op en bijna tegen een boom omdat ik interessanter ben dan 't verkeer
![]()
quote:De volgende twee verzoekjes zijn: Beth Hart
Ja, dat!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso stoer doen in een Twingo_!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |