mooie dagenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Het langste wat ik heb gewerkt is van 12 tot 01:00 in de zomer op zondag
Zeer goede vraag ik heb echt geen ideequote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:53 schreef quaas het volgende:
Jongens, gaat iemand mij vertellen waarom DV niet meer op onz radio is dan? Ik heb dat nl. niet meegekregen
Zo dat zou ik echt niet trekken denk ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooie dagen
ik heb een keer gehad dat ik op de camping om 2200 uur 's avonds begon tot 0800 uur 's ochtends, maar toen was er geen ochtenddienst en heb ik 'm moeten verlengen tot 1300 uur.
dat moet je niet te vaak doen
ik heb 'm ook wel eens doorgetrokken tot 1500 uur. dan slapen en dan rond 2000 uur weer werkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zo dat zou ik echt niet trekken denk ik
je hebt toch je naamtopic?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:55 schreef dockx het volgende:
Dacht ik mijn eerste naamtopicvan mijn leven te krijgen..Dat moet je verdienen zeker?
Ja net als ik had, ik kreeg gewoon een TT met Quaas, je bent de beste,coollste,knapste,geweldigste jongen van de wereld. Maar dat paste er niet op dus hadden ze maar een andere TT genomenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:55 schreef dockx het volgende:
Dacht ik mijn eerste naamtopicvan mijn leven te krijgen..Dat moet je verdienen zeker?
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:57 schreef quaas het volgende:
[..]
Ja net als ik had, ik kreeg gewoon een TT met Quaas, je bent de beste,coollste,knapste,geweldigste jongen van de wereld. Maar dat paste er niet op dus hadden ze maar een andere TT genomen
aaah lange werkdagenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
mooie dagen
ik heb een keer gehad dat ik op de camping om 2200 uur 's avonds begon tot 0800 uur 's ochtends, maar toen was er geen ochtenddienst en heb ik 'm moeten verlengen tot 1300 uur.
dat moet je niet te vaak doen
Een beetje gek hoor knettorzquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
let me lick you up and down till you say stop
joah, dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaah lange werkdagenmijn langste werkdag was van 11 uur s'ochtends tot 04.00 was toen wel echt gesloopt trouwens
eh pik was je jarig?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:00 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik wil die stem van naatje horen jwt
Nee, hij ging er voorafbepaald om 2 uur uit..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:01 schreef Viro het volgende:
Euhm ik heb alleen maar een nummer aangevraagd, is de verzoekmachine weer stuk?![]()
Viro gaat mij een laptop verbod geven.
was in de horeca die lange dagen.. geweldig.. nazitten en drinken op kosten van de baas en dan de volgende dag brak en nog half bezopen weer aan het werk gaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, dat kan ik me voorstellen
ik kreeg na een nachtdienst altijd herrie in de keuken.
dat ik dronken en vervelend was enzo
wou ik om 11 uur frituur hebben terwijl dat ding pas om 1130 aan ging
oh ok, gelukkig maar.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:02 schreef dockx het volgende:
[..]
Nee, hij ging er voorafbepaald om 2 uur uit..
Ik ben voor Snuf.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:03 schreef Snuf. het volgende:
Ik wil nog wel effe anders ik heb toch niets te doen
Ooh, naaja gefeliciteerd nog danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:03 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik was tijdje geleden jarig. alleen nu vierde ik het
ojah, dat ken ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was in de horeca die lange dagen.. geweldig.. nazitten en drinken op kosten van de baas en dan de volgende dag brak en nog half bezopen weer aan het werk gaan
staat toch dat ik dat wil doen of niet dan jonguhquote:
Sorry hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
staat toch dat ik dat wil doen of niet dan jonguh
Impliciet?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
staat toch dat ik dat wil doen of niet dan jonguh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |