Correctquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:40 schreef APK het volgende:
[..]
Is toch ook gewoon een smartphone waar je onnodige dingen mee kunt doen?
En welke onnodige dingen doe jij met jouw phone?quote:
quote:
Niet eens zoveel, wel watsappenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:42 schreef APK het volgende:
[..]
En welke onnodige dingen doe jij met jouw phone?
Ik vond mijn telefoon wel handig als camera op vakantiequote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
Niet eens zoveel, wel watsappenSoms kom ik weer leuke apps tegen en dan vergeet ik ze erop te zetten.
Oh dat valt bij mij niet in de categorie onnodige dingenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond mijn telefoon wel handig als camera op vakantie
Dat is wel tofquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kan nu full HD filmen
Niet dat ik het doe, maar het kán
Dit was oudjaarsdag geloof ikquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat valt bij mij niet in de categorie onnodige dingen, zou ook geen mobiel zonder camera willen.
Hey Greys, hebben jullie nog mooi weer gehad vandaag met het buiten-momentje? Hoe was de sauna en hoe waren de masseurs?quote:
Het was geen mooi weer, maar goed genoeg. Nul zon (so much for weeronlinequote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey Greys, hebben jullie nog mooi weer gehad vandaag met het buiten-momentje? Hoe was de sauna en hoe waren de masseurs?
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
En hoe de masseurs waren, dat gedeelte laat ik aan Gb over
Had je het ook erg nodig?quote:
Klets je dan ook nog een beetje met die wapperaars? Of dat niet?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:12 schreef Greys het volgende:
Het is niet uit te leggen hoe lekker dat is
Kippenvel van de warme
Die masseurs waren leuke jongens, ik had de jongste (quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Klets je dan ook nog een beetje met die wapperaars? Of dat niet?
En zijn al die mannen (masseurs) daar zelf ook allemaal in topshapeof ook 'gewone' mannen?
Oh ja, ik zag die masseurs al enkel in een handdoekje voor mequote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Die masseurs waren leuke jongens, ik had de jongste () maar hij was schattig.
Alleen dat 'op de tafel gaan liggen' in je nakie blijft eng. Heb ik ook gewoon gezegd na afloop, dat ik daar tegenop zag, maar ze zijn echt keurig.
Hoe hun shape is weet ik niet, ze hadden witte pakken aan
Over de shape van de wapperaars laat ik graag Gb het woord doen zo.
Whehe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |